S.H.I.E.L.D. emberei általában külömbözők voltak. Volt, aki takarító volt. Volt olyan is , aki terepügynök. De voltak köztük tudósok, és felettesek. Nem igazán törődtem velük, mert nem érdekeltek engem. Már azért is, mert sejtettem, hogy elöbb utóbb úgyis megismerem őket.
Teltek a napok, és a hónapok. A dolgozatok csak jöttek, és mentek. Egész jó tanulónak bizonyultam. Gyakran jártam futni abban az időben. Ezt választottam a magam sportjának. Napi háromszor ettem, és volt hol aludnom. Mindenem megvolt. Nem is kívántam többet ennél. Mindem tökéletes volt. Bár nem voltam olyan, mint egy átlagos gyerek. Mégis így éreztem.
Álmaimban egyre messzebb jutottam. Már szinte az egész országot "magamnak tudhattam". Volt, hogy le-le ragadtam egy-egy embernél. Érdekeltek a külömböző, és hasonló életű emberek. Bár ez én életemmel kapcsolatban semmikevel nem találtam egyezést. Kerestem Carolt, de nem találtam az elméjét. Kezdtem arra gondolni, hogy csak szülemény volt. Nem nem lehetett az. Érzem. De remélem nem utoljára találkoztunk....és Sky is remélem jól van. Így reménykedtem. Néhol eléggé magamba fordultam. Volt, hogy könnyek szöktek a szemembe. Majd gyorsan továbbúsztak, mert eszembe jutott, hogy figyelnek. Ez a tény mindig aggasztott engem.
Mikor már nagyon monotonnak éreztem az életem eldöntöttem, hogy kimozdulok:
Én: Hé Fred, szeretnék kirándulni menni!
Idegen: Nem így hívnak!
Én: Akkor, hogy nevezhetlek?
Egy ideig megváratott, majd válaszolt:
Jeremy.
Én: Szép név! De mondcsak ez az igazi neved vagy csak...
Idegen: Ez az igazi!
Én: Aha.....És te folyton csak az én hívásomra vársz?
Jeremy: Hídd el mást is csinálok ezen kívül..
Én: Ó...
Jeremy: Szóval mit akarsz?
Én: Nem tudom, hogy szabad- e, de ki szeretnék mozdulni...
Jeremy: Szabad, de mi szabjuk meg, hogy hova.
Én: Rendben. És mehetek?
Jeremy: Várj fél órát! Majd felhívlak megint. Ugy tudod, hogy kell felvenni a telefont?
Én: Persze, hogy tudom.
Jeremy: Oké. Akkor várj.Én vártam. Majd pontosan fél óra múlva megszólalt a telefon.
YOU ARE READING
Marvel /A Boszorka/ A Földön
RandomMary mindig is egy fura lány volt, és mindig az is marad. Valami nagyon borzasztó történt a szüleivel , de ő erre nem emlékszik. Egy nap viszont arra ébred, hogy nem is fekszik hanem lebeg az ágya fölött. El is viszi őt a S.H.I.E.L.D. majd miden ke...