30.

377 25 1
                                    

   Nem sokat beszélgettünk, majd egy idő után vissza is mentünk a bázisra. Indultam volna szobámba mikor John megfogta a kezem. Belenézett a szemembe, és megcsókolt. A szívem zakatolt, de ebből kívül semmi sem látszódott. Megtörtént újra meg újra, de közben olyan érzésem volt, mintha a mennyben szálnék. Tudtam, hogy szerelmes vagyok. És tudtam, hogy ő is szeret engem.
-Szeretlek-jelentette ki teljes őszinteséggel.
-Én is téged-mondtam, bár kevésbe érzelmesen.

   Másnap reggel egy különös telefont kaptam.

Ismeretlen: Találkozzunk a Sohoban.

Azután lecsapta. Felöltöztem, és elindultam. Mikor elértem Sohot. Átjárt egy különös érzés. A csapda érzete. Kiszálltam az engem szállító kocsiból, és megkértem a sofőrt, hogy hadjon magamra. Mentem, és mentem. Mindvégig arra a titokzatos üzenetre gondolva. Még sosem kaptam ilyet. Pedig már volt jónéhány tapasztalatom. Nem láttam már semmit, mert úgy elmerültem a gondolataimba. Már rég átmentem Sohón, és vissza is kanyarodtam. Útközben megláttam egy gyanús alakot. Engem bámult. Na jó... Ez kezd para lenni...Nem sokat filóztam ki lehet a pasas, inkább tovább mentem. Ki a Soho nevezetű városrészből. A legközelebbi hídhoz mentem. Befordultam egy utcába. Zsákutca volt. Hátranéztem. Lábdobogásokat hallottam. Kitártam elmémet, és hét férfit láttam. Belemásztam a fejükbe, mert támadt egy rettenetes ötletem. Láttam mit láttak, és mindjárt befordultak. De mikor beléptek a sikátorba nem láttak meg engem. Sikerült! Szivem szaporán vert. Tán még szaporábban, mint mikor Johnnal voltam. A fiúra gondoltam ebben a percben is, de valahogy a félelem átvette az uralmat. Velem szemben hét fekete csuklyás, maszkot viselő férfi állt. Kezükben éles alabárd fejek, melyek láncra voltak szögezve. Akár lóbálni, akár vágni lehetett vele. De ha ez eltalált valakit, akkor annak hamar vége lett az életének.

   Az idegenek a sikátor átkutatása után kisétáltak a sikártorból. Én lassan kinéztem az utca széléről, de nem láttam semmerre őket. Megszűntettem a varázslatot, és iszonyatos fáradtság tört rám. Eltűntettem magamat a nemkívánatos szemek elöl.  Esteledett, de én meg akartam találni az idegeneket.

Marvel /A Boszorka/ A FöldönWhere stories live. Discover now