42.

298 22 0
                                    

   Megkerültem a széket, és végigsétáltam a folyósón. Elértem egy ajtóhoz, majd eszembe jutott, hogy fogoly vagyok, és nem lesz könnyű kisétálnom a helyiségből. Nem gondolkoztam kitártam az elmémet, és megkerestem Nicolas búvúhelyét. Sejtettem, hogy valahol tárolnia kell az infóit rólam. A helyre koncentráltam, majd kinyitottam a szememet, de nem az épület elött álltam, hanem a szobában. Avval a külömbséggel, hogy egy nagy kör helyezkedett el elöttem. Azon keresztül láttam az épületet. Ez is az egyik új erőm? De miért tudok háromféleképpen teleportálni? Ezt mondja már meg nekem valaki! Majd átléptem az általam készített energia mezőn.

   Az épület fehérre volt mázolva. Egy- egy ablak volt csak rajta. Megfordultam, mire a kör eltűnt. Az utcán senki sem volt, ezért elégedetten sóhajtottam fel. Visszafordultam az épülethez, ami kisértetiesen tornyosult elém. Megkerestem a bejáratot, ami ujj lenyomattal volt zárva. Az épületben alig vannak. Állapítottam meg egy kis "kutatás" után. Megpróbáltam megint a körös mutatványt, majd a hipp-hopp- ot. De egyiksem működött, ezért a "régi módszerhez" kellett folyamodnom. Azaz egy emberhez képest teleportáltam. Kiválasztottam az egyik egyedüli őrt, és mire belegondoltam volna már ott álltam mellette. Az hitetlenkedve nézett rám.
-Hé!- kiáltott fel, és fegyverével rám célzott.
Én kivertem a kezéből a gépfegyvert, kiütöttem a csávót. Behúzódtam a raktárba, és kiderítettem, hogy hol találhatom meg Nicolas munkáit. El is indultam oda. Közben leszereltem egypár őrt, de viszonylag próbáltam nem feltűnő lenni.

   Az irodában rengeteg szekrény, és papír volt, de azok háromnegyede is rólam szólt. Így hát hozzáládtam a kereséshez(, magamban olvasva).

...A lányon különféle jelek jelentkeztek, és teste kék színben sugárzott. A jelek szintén hasonló színűek voltak.  A lány különleges. További vizsgálatokból kiderült, hogy DNS- e ugyanolyan, mint bármilyik másik emberé, így aligha jelenthető ki "idegennek"....

...A kree nép egy ellenálló társasága két erőt hozott létre. A két erő különféleképpen jelenik, majd meg, és máshogy válnak majd teljessé.....

Marvel /A Boszorka/ A FöldönWhere stories live. Discover now