-Én csak azt akarom kideríteni, hogy hogyan fogsz tudni átlépni a következő korszakba-folytatta Nicolas.
-Nem segítek ebben neked-mondtam rezzenéstelenül.
-Féltem, hogy ezt mondod.
Azzal lánccsörgést hallottam mögülem. Hátranéztem, és az egyik maszkossal találtam szembe magamat. Az óriási láncra szerelt baltáját felém hajította. Én a fal möge húzódtam, így nem talált el vele. Egyszeriben minden oldalról megjelent egy-egy közölük. Nicolast már nem is láttam semerre.
-Ha megadod magad, nem fogunk bántani!- ordította böszme nagy hangon az egyik.
-Hát azt leshetitek!
Immáron másodjára pördítették felém ezt a fegyvert. Lehajoltam, majd villámgyorsan odafutottam a támadómhoz, és mellbe rúgtam. Az hátraesett, de nem volt időm pihenni, mert a másik hatnak is ugyanilyen fegyvere volt. Rájöttem, hogy nincs esélyem, ezért megnyitottam az elmémet. De túl gyorsan reagáltak a csuklyások, es újra támadtak. Én pedig most menekültem. Megpillantottam egy másik ajtót a szobában. Az volt hirtelen a kitűzött célom. Siettem oda, de az egyik penge célt talált, és erősen megvágta a jobb lábszáramat hátulról. Felszisszentem rá, de továbbigyekeztem az ajtóhoz. Mire elértem, már mind a heten ott álltak mögöttem. Magamra csaptam az ajtót, és letörtem a kilincset. Tudtam, hogy ez nem sokáig tartja fel majd őket. Egy lépcsőházba kerültem. Felfelé haladtam, de az épület néptelen volt. Már a harmadik emeleten jártam, mikor megpillantottam valami érdekesett. Egy bombát. Odarohantam. Aktiváltam. Három percem volt a robbanásig. Mivel a sötét alakokon nem tudhattam átvergődni magam, ezért a lifthez szaladtam. Kifeszítettem az ajtájat egy a földön talált hosszú vasdarabbal. A lift egyértelműen már rég nem működött, de most ott állt lent a földszinten. Elrugaszkodtam, és elkaptam az egyik tartó kötelét elkezdtem lefelé mászni nagy sietve. Hallottam, hogy az idegenek már felértek az emeletre. Most ordítozás hallatszott, majd az egyik rám üvöltött a liftaknában. Én másztam tovább, már el is értem az első emeletet. Bemásztam a liftbe, majd csodálkozásomra annak ajtaja nyitva állt. Kiléptem belőle, majd bele futottam az egyik fekete maskarásba. Kivertem a kezéből a fegyvert, és elkezdtünk verekedni. Hamar észrevettem, hogy az előtérben állunk.
YOU ARE READING
Marvel /A Boszorka/ A Földön
RandomMary mindig is egy fura lány volt, és mindig az is marad. Valami nagyon borzasztó történt a szüleivel , de ő erre nem emlékszik. Egy nap viszont arra ébred, hogy nem is fekszik hanem lebeg az ágya fölött. El is viszi őt a S.H.I.E.L.D. majd miden ke...