23.

458 29 0
                                    

   Hamar kiderült, hogy elég jó vagyok, de Hetty túlszárnyalt mindenkit, ha elektronikai dolgokról van szó. Sokat tanultam tőle, és ő is tőlem. Egy napon megkért, hogy korepetáljam orvostudományból, én pedig igent mondtam. De helyszinül az edzőtermet választottam. Tudtam, hogy ő mindig csak irodában fog ülni, de akkor meg akartam védeni.

   -Mit keresünk itt? -kérdezte Hetty.
-Én gyakorlok, és közbe korepetállak-azzal beleütöttem egy zsákba- Mit nem értesz?
-Úgy az egészet a mostani anyagból...Szerintem fel kéne adnom ezt a tudomány. Úgyis infóból mindenkit lekörözök.
-Ja, elég jó vagy benne, de ne add fel csak, ha tényleg veszve van a dolog. Oké?
-Rendben-sóhajtott- De akkor is fura ez a képlet...teljesen más, mint egy ember felépítése...Ez vajon milyen élőlény?
Én pontosan tudtam. Skrull.
-Te tudod?-kérdezett rá.
-Nem-hazudtam először neki.
-Hazudsz.
-Mi? Dehogy!
-De igen! Nem tudsz hazudni. Látszik rajtad, ha megteszed.
-Csak tudod én más vagyok.
-Tudom. Mesélted. De csak azért tudod, mert láttad álmodban, vagy valahonnan máshonnan?
-Álmomban láttam egy ügynök jelentését, és abban szerepelt.
-De miért kell ezt nekünk tanulmányozni?
-Honnan tudjam? Nem vagyok mindentudó!- mosolyodtam el.
-Pedig annak látszol nagyon!-nevetett, amivel felvidított.
-Nem állsz be?- váltottam témát.
-Én?-hüledezett.
-Igen te. Miért szerinted a füzetedet kérdeztem?
-De a tanulmány...
-Hagyd a fenébe!
-Ugye tudod, hogy én nem megyek majd terepre?
-Igen tudom. De szeretném ha elsajátítanál néhány dolgot.
-Rendben. Mivel kezdjük?
Azzal felállt, és odasétált hozzám.
-Csak próbáld kivédeni az ütéseimet- válaszoltam.
Végigmértem a barátnőmet, aztán hasba ütöttem a kesztyűmmel.
-Azt kértem védd ki.
-Nem szóltál, hogy mikor kezdjük! És amúgy is nem kell nekem is felvennem egy tiédhez hasonló kesztyűt?
-Ahogy gondolod-tártam szét a karomat.
Kis idő múlva visszatért kesztyűivel.
-Támadhatok én?- kérdezte.
-Persze.
Aztán egy egyenes ütést indított, ami elöl kitértem, és oldalba löktem őt. Erre ő elesett. Nem szólt egy szót se. Csak felállt, és újra támadott. Kifordítottam a kezét, és megint ellőktem. Azzal ismét felállt.

Marvel /A Boszorka/ A FöldönWhere stories live. Discover now