9.

863 49 0
                                    

    Nincs semmi baj...minden rendben lesz...Kezdtem kibrorulni. Fel-alá járkáltam a nekem szánt lakásban, mint egy őrült. Nem bírtam lenyugodni. Nem tudtam elfogadni mindazt, amit mondott. Majd véletlenül belerúgtam az egyik kanapéba, és hasra vágódtam. Felálltam, de szerencsémre ez az esés megakadályozta az őrületet. Mi lett volna, ha nem rúgok bele a kanapéba? Megőrülök?....Nem ezen kéne gondolkodnom hanem össze kéne szednem mindazt, amit tudok.

   Nos...én egy telepata vagyok. Képes vagyok belelátni az emberekbe. Látom a gondolataikat, érzelmeiket, múltjukat és jelenüket. Képes vagyok mindezeket átérezni, akár rosszak akár jók....Esténként mikor kitárom az elmémet egyre több emberrel lépek kapcsolatba. Nem szeretek nagyon mélyen beléjük nézni, ezért próbálom őket kizárni magamból. Így egy másik elmébe kerülök. Ha pedig mégis megtudok mindent az illetőről, akkor is az agyam átkapcsol egy másik személyre....Victoria az édesanyám, de sosem fog rólam igazán gondoskodni. Erre mérget veszek....Van egy apám, aki rosszat akar nekem...Itt a S.H.I.E.L.D. nevezetű ügynökség. Akik valamiféle szuper technikával rendelkező titkos szervezet, ráadásul akarnak tőlem valamit. Nem tudom mit, de az biztos, hogy köze lehet hozzá az erőmnek. Fel akarnak venni az egyetemükre. Bár fogalmam sincs róla mi az, jól hangzik. Igázából még nem tudom, hogy bízhatok-e bennük. Egyenlőre igen, és ez a lényeg. Maximum véleményem változik meg róluk. Nem tehetek ellenük semmit. De jobban meg kell ismernem őket. Egy pillanatra fellélegeztem, majd valami surrogássa keltette fel a figyelmemet. Az ajtó felől jött. Egy levél volt az.

   Tisztel Annamaria Hand! (Avagy Mary!)

Tudását szeretnénk úgynevezett dolgozatokban felmérni, ezért holnap reggel pontban kilenckor érkezni fog egy újabb levele. A level tartalmazni fogja az önnek szánt dolgozatot. Az alábbiak lesznek benne:
- Az Őskor
-Az Ókor
Tudjuk, hogy már jóval elöbb jár tanulmányaiban, de szeretnénk mégis egy átlagos gyermeknek járó tapasztalatokban részesíteni. Figyelmesen nézze át az alábbi témákat, mert bármit kérdezhetünk avval kapcsolatban.

Tisztelettel: Barbara Hudson a  S.H.I.E.L.D. egyetemi képviselője és a S.H.I.E.L.D. Tudományos Egyetem nevezetű intézmény igazgatója.

Nem éreztem semmit a levéllel kapcsolatban. Nem igazán érdekelt elővettem a történelem tankönyvet, és átnéztem az alábbi témákat.

Marvel /A Boszorka/ A FöldönDonde viven las historias. Descúbrelo ahora