Minden olyan burós volt. Ködös, elérhetetlen. Nem értettem semmit, és ez nagyon zavart. Majd eljutottam az elöbbi gondolatmenetemhez. Bele kell néznem Victoria fejébe. Ő volt az egyetlen, akiről tudtam, hogy valóban a S.H.I.E.L.D.-nek dolgozik. Amikor álmodtam, és vele kerültem kapcsoltba mindig valahogy kitértem előle. Nem éreztem magam valami fényesnek a tegnapi események miatt. Valamit titkolt, és megijedt, hogy rájöttem. Pedig nem. Mindenképpen elszántam magamat, erre a cselekedettre. Nem tétováztam. Időközben eljutottam a parthoz, és néztem a nagy kékséget. Kitártam az elmémet, és Victoriát kerestem vele. A többi embert nem vettem most figyelembe, csakis az övét.
Zavarodottság....Mi lesz a lánnyal? Mi lesz Maryvel? Rájött vajon ? Tudja ? Belémlát?
Nem mentem beljebb, mert sejtettem, hogy a gondolataiból úgyis kiderül az, amire szükségem van.
Túl sokat várnak el tőle. Hisz még csak kislány. Alig csodálkozott rá még a világra. Nem...nem ez így nem lesz jó. Örökké figyelni fogják, és vigyázni fognak rá. Mindentől óvni fogják, mint egy ma született bárányt....Talán jobb is így, hogy vigyáznak rá...Így legalább nem tudja bántani az apja. De én, akinek törődnie kellett volna vele, nem vigyáztam rá. Lepasszoltam, mint egy labdát. Hiszen én lennék az anyja, nem? Hm...de ezt nem fogja megbocsátni nekem. Nem is tekintettem lányomnak annak idején sem, és valahogy most sem érzem magamat közelebb a lányomhoz...Mondták is, hogy jobb ha nem állok a saját helyemre...ne legyek az anyja...hisz eddig sem voltam nagyon az... De akkor is mit várnak tőle?....Ő más mint a többiek, és mindig is más fog maradni...Nem olyan...mint.....
Nagyon fájt, és bizsergett mindenem. Egy hideg valami ért a fejemhez. Hatalmasatt koppant. Elájultam.
Mikor felkeltem abban a szobában találtam magamat, amelyikben ébredtem. Lüktetett a fejem. Megpróbáltam felállni, de hiába. Visszaestem az ágyra. Behunytam a szememet, és ülve aludtam el. Átestem a szokásommá vált dolgokon, de nem ezekre koncentráltam most. Hanem arra, amit Victoria mondott. Tényleg ő lenne az anyám...nem hiszem el..hogy lehet Ő az anyám...nem nem akarom, hogy ő legyen...nem akarok hasonlítani rá SOHA...SOHA SOHA és SOHA nem akarok..ha ő az anyám akkor én nem szeretem az anyámat...
YOU ARE READING
Marvel /A Boszorka/ A Földön
RandomMary mindig is egy fura lány volt, és mindig az is marad. Valami nagyon borzasztó történt a szüleivel , de ő erre nem emlékszik. Egy nap viszont arra ébred, hogy nem is fekszik hanem lebeg az ágya fölött. El is viszi őt a S.H.I.E.L.D. majd miden ke...