50.

487 17 1
                                    

Drága Lisa, tud téged szeretlek a legjobban. El kell hagynom a Földet a S.H.I.E.L.D. kérésére, és nem térhetek vissza. Te vagy a legjobb, legigazabb és örök barátom. Sajnálom a történteket, de tudd ha lehetne még egy utóljára megölelnélek. Sajnálom iszonyatosan, de az van. Nem lehet visszamenni. Minden perc veled drága volt, és remélem te i sígy érezted. Vigyázz magadra! Légy boldog, kedves és szeretetteli, mint eddig. Ég veled Lisa! Az én legjobb barátom. Ég veled! Mary voltam.

Akaratlanul is köny szökött a szemembe. Coulson el is fordult, hogy ne kelljen rám néznie. Sírtam. Igen sírtam. Fájt, hogy itt a vége. Fájt, hogy örökre itt kell hagynom mindent. Méghozzá örökre! Örökre!

Miután magamhoz tértem végre Coulsonhoz fordultam:

-Mégis hová menjek?

-Ahová csak akar. A Földön kívül szabad, mint a madár-válaszólta.

Majd rám nézve hozzátette:

-Menjen Asgardra! Az asgardiak jók hozzánk. Szerintem mágat is tolerálnák.

-Rendben.

Megidéztem magam elé egy kört. A túloldalán az asgardi palota virított. Még utóljára hátrapillantottam a nappalira. Ég veled Föld! Majd beléptem az energia kapun.






Kövi rész: Marvel/Boszorka/ Űrzavarban


Hali! Először is köszönöm a rengeteg olvasómat, akik végiggyötrődtek az én "gyönyörű" művemen. Legfőképpen köszönöm az én heves vote-olóimnak:

KissPatriciaOtilia

Szofi33

Fkata05(egyik legjobb barátnőm,és az általam ismert legnagyobb Útvesztő fan)
Persze mások is vote-oltak, csak őket szeretném kiemelni!

Elkezdem hamarosan írni a folytatást, viszont addig egy-egy novellában lesz részetek ( Maryről és A harmmadik kerékként címekkel érkezik.) Emellett elkezdem majd lefordítani ezt könyvet angolra, hogy tanuljak is valamennyit :-) . Persze ez is megtekinthető lesz.

Emellett érkezik nagy sebesen egy Útvesztő ff.(ami szintén három részes lesz)

Nem igérek nagy dolgokat, mivel közeledik a nyár, de azt előre megigérem, hogyha WIFI közelébenn leszek rögtön felrakom a heti öt részt.

Remélem, azért tetszett ez a könyv a gyászos befejezés ellenére. Nem mondok sokat, de azt elárulom, hogy Marynek sosem lesz könnyű dolga. Bár sosem volt.

A kövi kötetben lesz egy "romi" szál, amiért remélem nem öltök meg. Köszi puszi előre is.

Legyetek jók! Vigyázzatok magatokra, bárhol is vagytok! Legközelebb jövök a Maryről szóló novellával. Mindent köszönök! Sziasztok!

Noriii (könyv befejezése: 2019.04.16)






Marvel /A Boszorka/ A FöldönWhere stories live. Discover now