10.

791 47 0
                                    

   Másnap reggel megérkezett az újabb levél:
Tisztel Annamaria Hand! (Avagy Mary!)
   Reméljük felkészültél a dolgozatodra. A megoldása közben nem használhatod a tankönyvedet, vagy egyébb segítséget, csak magadra hagyatkozhatsz. Mint minden iskolában itt is lesznek előre bejelentett dolgozatok, és lesznek olyanok melyek nem lesznek előre megemlítve. Kérjük készülj minden tantágyból fel. Így nem érhet bántódás. Mint mindneki te is kapsz érdemjegyet a munkádra. Légy figyelmes, és körültekintő. A dolgoztok (,mind a bejelentettek, és a nem bejelentettek), kilenctől délután háromig érkezhetnek. A kész dolgozatokat postán küld el az alábbi címre: Gordon sugárút 62. Ha egy több dolgozatot kapnál, akkor az összeset küld el a megadott címre. Arra a dolgaozatra, amit most kaptál  harminc perced lesz. Sok sikert a mostanihoz! Ha bármi kérdésed lenne, írj bátran!
Tisztelettel: Barbara Hudson S.H.I.E.L.D. képviselője és a S.H.I.E.L.D. Tudományos Egyetem igazgatója.

A levél szinte ugyanúgy érintett engem, mint az előzö. Avval a kivétellel, hogy most valamilyen rokon szenv kapott el a levél írójával kapcsolatban. Nem tétováztam. Ránéztem az órára: 9:10. Kerestem egy tollat. Kicsit sokáig tartott. Leültem az asztalhoz vele. A dolgozatot fejjel lefelé fordítottam, mert úgy gondoltam így a helyes. Újra rápillantottam az órára a falon: 9:15. Megfordítottam a lapot, és elkezdtem dolgozni rajta.

   Könnyűnek találtam. Nagyon is egyszerűnek. Bár volt olyan amit nem tudtam, mégis elégedett voltam a dolgozatommal.

   Négyet ütött az óra mikor felhívtam a számot a telefonból:

Idegen: Miben segíthetek, ájuldozós?
Ezen kicsit kiakadtam, de nem haragudtam meg.
Én: Fel szeretnék adni egy levelet, és utána sétálni akartam menni.
Idegen: Rendben. Tartsd a telefont.
Öt percig senki sem szólt a telefonba, majd az idegen újra megszólalt:
Mehetsz!
Én: Köszönöm.
Majd megint lecsaptam a telefont udvariatlanul.

   A dolgozatomat kikészítve magamhoz ragadtam. A lakásban találtam borítékot, és tintát, így megtudtam írni igen rövid levelemet:

Tisztelt Barbara Hudson !

Tudomásul vettem az utóbbi két levelében leírt feltételeket. Számomra igen barátsogosak voltak . A levélben megtalálható a dolgozatom. Remélem élérem vele a tetszését!

Üdvözlettel: Mary (,avagy ahogy maguk szólítanak Annamaria Hand).

Marvel /A Boszorka/ A FöldönWhere stories live. Discover now