Éreztem, ahogy átjár az energia. Lisa sebe körül is hasonló vibrálás jelent meg. Varázslatos módon a sebe természetellenessen elkezdett magától gyógyulni, míg magától be nem gyógyult teljesen. Márcsak a kötéseken maradt vér. Megmentettem Lisát. A legjobb barátnőmet.
Lisa már másnap fel is ébredt, bárgyú mosollyal az arcán. Szánalmasan nézett ki szegényke. Dehát nagy eseményem volt túl. Túlélt egy olyan sebet, amelyből nem sokan épülnek fel. Egy golyó által vájt seb nem minden esetben túlélhető. Egy ilyen attól függ, hogy hol éri az embert. Melllesleg az is számít mennyire mélyre vájja be magát az ember testébe a lövedék. Lisát nagyon közelről érte a golyó, ezért majdnem át is haladt a testén. (Végül egy műtéttel távolítottak el belőle.) A gyomrát teljesen átütötte az apró átok, ezért az elvérzés szinte elkerülhetetlen volt. Mégis egyetlen pillanat alatt képes voltam megmenteni.
Lisa híre hamar átjárta a S.H.I.EL.D.-et, ami nem kis nyugtalanságot okozott. Nem sokáig maradhattam emiatt Lisa mellett. Lisa felébredésének másnapján jöttek értem:
-Mary, ugye?- szólított meg egy számomra "idegen" fazon.
-Igen.
-A S.H.I.E.L.D. vezetői úgy döntöttek, hogy el kell különíteni magát a kinti világtól. Túl veszélyes lenne számára. Rengeteg új ellenséget hozna a nyakunkra, ezért kérem pakoljon, mert elszállítjuk egy óvóhelyre.
-Mire kell ez pontosan?
-Az ön védelmére. Semmi másra. Gondoljon a jó lehetőségekre! Rengeteg ideje lesz arra, hogy magát kiismerje. Hisz nem ezt akarta?-talált sziven a fickó.
-De...de, hogy fogom tartani a kapcsolataimat?
-Hisz maga telepata, nem?
-De, ha én szólok valakihez az nem tud visszaválaszolni nekem!
-Miért zavarja magát ez? Nem most vesztette el a barátjai legjavát?-talált a szögen megint.
Én viszont nem tágítottam. Olyan arcot vágtam, amitől még a kedves olvasónak is elment volna a kedve.
-Na jó...Nagyon titkos módszerekkel kaphat levelet a barátaitól. Kivel akarja ilyen nagyon tartania kapcsolatot?
-Csak két személlyel: Lisával és Hettyvel.
Az testőr zavarodottan rám nézett, majd kérdezett:
-Ki az a Hetty?
Én nagyot sóhajtottam, majd válaszóltam. Utána pedig elmentem pakolni. Miután ezt is befejeztem elköszöntem Lisától. Vagyis nem, mert aludt éppen. Pihennie kellett, ezért nem ébresztettem fel. Írtam egy búcsú levelet neki, aztán végre elindultunk.
YOU ARE READING
Marvel /A Boszorka/ A Földön
RandomMary mindig is egy fura lány volt, és mindig az is marad. Valami nagyon borzasztó történt a szüleivel , de ő erre nem emlékszik. Egy nap viszont arra ébred, hogy nem is fekszik hanem lebeg az ágya fölött. El is viszi őt a S.H.I.E.L.D. majd miden ke...