44.

269 20 0
                                    

   Már csak el kellett kerülnöm Nicolas elöl. Vagy váratni őt a lehető legtovább.
-Én nem tekintelek téged az apámnak- kezdtem.
-Tudom. Megértem. Nem voltam valami szerető apa, de most jelenleg csak a te javadat akarom. Hát nem érted?
-Szerintem az lenne a legjobb, hogyha én dönteném el a jövőmet.
Erre Nicolas felsóhajtott.
-Őrök!-kiáltott hangosan, mire az említett személyek betódultak a szobába. Egy tucatnyian voltak.

   Tudtam, ideje elhúzni innen. A kinti folyósóra gondoltam, de mire behunytam volna a szemem, már ott teremtem. Nem is ment nehezen. Futottam, és futottam. Újabb, és újabb folyósón keresztül. Mire zsákutcába kerültem. Hátrafordultam, de már késő volt. Elállták a kiutat is. Nicolas állt legelől. Ferde vigyorral az arcán.
-Nos, csapdába kerül...
Nem tudta befejezni a mondatát, mert elhangzott egy lövés. A mellette álló ember összesett. Majd még egy, mire egy másik. Az oldalsó folyósóról kommandósók tömkelege érkezett, és elkezdődött a bunyú. Én megiramodtam az elöttem lévőnek. Szépen lassan mindenki megtalálta a maga ellenfelét. Harc közben megpillantottam Brodiet és Victor. Aztán valahogyan odaverekedtem magam. Hamarosan John is megjelent a színhelyen. Egy mosolyt villantott, mikor megpillantott. Reméltem, hogy nem pirulok el.

   A harc olyan hamar végződött, amilyen hamar elkezdődött. Szerencsénkre egy csuklyással sem találkoztunk. A S.H.I.E.L.D. elfogta Nicolast, és embereit letartóztatta.

   "Otthon" a bázison Lisa, majd Grace ugrott a nyakamba. Mindkettő halálra volt rémülve.
-Úgy látszik megkaptad az üzimet-fordultam Lisahoz.
Ő csak bólintott, és köny szökött a szemebe. Majd újra megölelt.
-Annyira örülök, hogy jól vagy!
-Hidd el, annak én is.

   Úgy látszott minden a legnagyobb rendben volt. Gyakran jártam sétálni Johnnal. Egyre közelebb kerültünk egymáshoz. Beavattam az egész csapatot az erőmről. Victor azóta is mindig azt állította, hogy azért tudtam legyőzni annó, mert szupererőm van. Ami természetesen hazugság, de ő nem törődött vele. A S.H.I.E.L.D. megengedte, hogy kivegyek egy-két napot az erőm kiismerésére. Eddig elsajátítottam mind a három teleportálást. Majd rájöttem, hogy tudom megidézni a "emlék pocsolyákat". Kiderült, hogy ezt hologramm szerűen is megtudom csinálni. Emellett tárgyak lebegtetésére is képes voltam. Bár ezt még mindig tanultam, mikor megtörtént az.

Marvel /A Boszorka/ A FöldönWhere stories live. Discover now