-Elfogadtuk a feltételeidet, és most elkisérlek a szobádhoz, ha megengeded. Oké?-mondta ugyanaz az ember, akinek kitálaltam.
Kilépve a szobából minden szem rám tapadt. Végigmentünk a szobán, ami, mintha egy örökkévalóság lett volna. Közben egyre jobban éhes lettem. Mikor már a folyósóra kerültünk megjelent az egyik kommandós kisérőm. Megállt elöttem, és felém nyújtott egy szendvicset. Én csak hálásan néztem rá.
-Nekem?
Bólintott, majd elvettem a szendvicset.
-Nagyon szépen köszönöm!-fakadtam ki örömömben.
(Legszivesebben megöleletem volna.) Miközben mentünk, ki is bontottam az ajándékomat, és beleharaptam. Nem érdekelt már semmi csak az étel. Melegséggel töltött el, ami nagyon jól esett. Mintha, minden bajomat eltörölte volna. Egy-kettőre a szobám elött teremtünk, ami az épület egy eldugott helyén volt. Beléptem a szobába, és leültem az ottlévő ágyra. Az új kísérőm megállt az ajtóban, és ennyit mondott:
-Mivel kérted, hogy mindenről tájékoztatsunk, ezért gondolom jogod van tudni arról, hogy Victoria azóta megházasodott újra, és van egy nálád fiatalabb fia is.
Nem várta meg, hogy válaszoljak erre, hanem elment. Becsukva az ajtót maga után. Gondolom nem annak szánta, de elvette a jókedvemet, evvel a kijelentéssel. Valahogy minden pillanatban Victoria és Nicolas vesztét akartam, mintha ők lennének az esküdt ellenségeim. Nem esett jól a hír bevallom, mert nem akartam tudni arról, hogy anyám tényleg nem akart a maga életébe.A idő elteltével folytattam a tanulást. Sőt mostmár volt, hogy tanár jött be hozzám. Esténként pedig lemehettem a pincében edzeni. Ilyenkor egy ideig csak a boxzsákot ütöttem, majd elkezdtem különféle harcmodorokat tanulni. Tudtam, ha embereket akarok menteni, akkor a lehető legtöbbet kell kihoznom magamból. Voltak, még rajtam kívül a teremben, de azok nem vettek rólam tudomást. Telt-múlt az idő, én meg nőttem, es fejlődtem tovább. Egy napon viszont egy tesztet nyomtak elém, amit kilencvennyolc százalékban helyesen oldottam meg. (Ami úgy látszik rendkívülinek számított.) Másnap pedig evvel a kijelentéssel érkeztek érkeztek hozzám: Gratulálunk felvételt nyertél a S.H.I.E.L.D. gimnáziumába. Mostmár csak el kell döntened mit akarsz tanulni a jövőben.
YOU ARE READING
Marvel /A Boszorka/ A Földön
RandomMary mindig is egy fura lány volt, és mindig az is marad. Valami nagyon borzasztó történt a szüleivel , de ő erre nem emlékszik. Egy nap viszont arra ébred, hogy nem is fekszik hanem lebeg az ágya fölött. El is viszi őt a S.H.I.E.L.D. majd miden ke...