32.

350 24 0
                                    

   A beszélgetés további részében Lisa megtudakolta a pontos kilétemet, de én már alig vártam, hogy letegye. Újra negnyitottam az elmémet, de ezuttal nem találtam meg a hölgyet. Meghalt volna? Miattam? Nem az képtelenség!...Nem nem az. A sötétben hagytam egyedül. Úgy, hogy nem tudott semmit, ezért megölték...Rámtört a bűntudat, de nem tudtam ellene semmit se tenni. Csak hagytam, hogy árjárjon, míg megjelentek a S.H.I.E.L.D. emberei.

   A szálláson már vártak a többiek, és mindenki csak hogy, és hol létemről kértezett. De én próbáltam őket kikerülni(, még Johnt is), és elvonultam a szobámba.
Szóval a sikátorban és a parkban történtek, mind azt jelzik, hogy át fogok lépni valamilyen következő korszakba.....Lehet, hogy Carollal nekünk külömböző a fejlődésünk. Lehetséges az, hogy ő késöbb lesz az ereje tulajdonában. És lehet, hogy én fojozatosan érem el azt a szintet, melyet nekem szántak. Mintha, megérezte volna, hogy hívják, megjelent elöttem Carol. De most én ültem az ő ágyan, az ő világába.
-Hé..most belevágok valamibe, és nem biztos, hogy jól fog kisülni, ....de én hiszek benne, és ez a lényeg-mondta zavarodottan.
-De miről...-kezdtem.
Majd Carol eltűnt, és vele együtt én is visszatértem a saját időmbe. Ez volt az első alkalom, amikor ő hívott. Rengeteget beszéltünk már így, de még sose hívott ő.

   Egyszeriben kopogtattak az ajtón. Lisa volt az. Szemében félelemmel, karjában pedig csomaggal.
-Szia, van egy perced?-kérdezte.
Bólintottam, majd bejött a szobába, és leült az ágyamra.
-Ezt neked vettem. Remélem tetszik-mondta, és odaadta a csomagot.
Árvettem tőle, majd kibontottam. Egy élénk kék színű dzseki volt az. Ujján hajtással, tetején kis gallérral. Elmosolyodtam rajta.
-Nem tetszik?-kérdezte Lisa.
-Dehogynem!
Majd felálltam, és felpróbáltam. Pontosan illet rám. De nem csak úgy, mint egy ruhadarab. Hanem úgy, mint egy tárgy, ami lefesti a valódi énemet. Nagyon tetszett.
-Nem kellett volna...-mondtam volna.
-Nem. Nem. Kellett!- jelentette ki határozottan-Figyelj nem tudom min mész keresztül, de tudd nekem elmondhatod. Ugyanúgy, ahogy az erőddel is tetted.

Marvel /A Boszorka/ A FöldönWhere stories live. Discover now