38.

310 24 0
                                    

   A hídnak így mindkét oldalát elállták Nicolas emberei. Az embereket néha-néha átengedték magukon, de a többséget fegyvereikkel fenyítették. Én megkerültem a számomra támaszként szolgáló gépjárművet, és elindultam Lisáék felé.

   Időközben megjött a S.H.I.E.L.D. is. De látszatra így is a maszkos idegenek álltak létszám fölényben. Puskák dördültek, de hiába, mert azok nem használtak ellenük. Én ezeket mind is csak emberek fejéből tudtam kiszedni, bár nehezen, mert mindenki csak egy dologra figyelt. Arra, hogy meneküljön. Volt, aki a folyóba vetette magát inkább, csakhogy ne kelljen ott lennie, és igen sokan követték példáját. Köztük olyan is, aki nem tudott úszni. Elmémmel kerestem Lisát, de a nagy zűrzavarban alig tudtam kivenni őt. Mire megtaláltam őket egy ember fellökött oldalról. Nekiestem egy autónak, ami már horpadt volt. Szédültem, de láttam még, ami körülöttem történik. Az egyik csuklyás odasétált hozzám, és megragadott. Felemelt a vállára, és úgy vitt. Ilyen könnyű...lennék? Egy idő után kitisztult a kép. Még mindig haladtunk, de még nem értük el látszatra a célunkat. Puska durrogást halottam mögülünk.
-Álljon meg!-kiáltotta egy ismerős hang.
Az idegen ledobott a válláról, és maga elé szorított. Így megpillanthattam újra az öcsémet.
-Csak lőjenek!- mondotta mély hangon a csuklyás.
Adam és társai nem csináltak semmit.
-Mi az, meggondolták magukat?-nevetett kajánul a fogvatartóm.
De én már nem tudtam magamat tűrtőztetni. Felemeltem a bal lábámat, és olyan erősen, amilyen erősen tudtam, sarokkal rátapostam a maszkos lábára. Az felordított, és engedett a szorításból. Nekem nem kellett ennél több, kiszabadítottam magamat és odébbálltam. A fogvatartóm utánam akart jönni, de golyózáport küldtek rá, ami megállította tervében. Én nem avatkoztam bele, hanem megfordultam és elfutottam. A híd közepe felé tartva. A barátaimhoz tartva.

   Fájdalmas útam volt, mert a lábam folyamatosan sajgott. Nem érdekelt igazán, csak az, hogy elérjek Lisához. Úgy éreztem én tudom egyes-egyedül megmenteni őket. Mire megpillantottam Lisa szőkéllő haját, addigra a hold már magasan járt.

Marvel /A Boszorka/ A FöldönWhere stories live. Discover now