Jeg kiggede mig selv i spejlet. Det så fint ud håret sat op i en høj hestehale og skjorten er strøget, nederdelen sidder som den skal. Jeg beslutter mig for at komme afsted "Vi ses senere mor" "Vi ses skat god arbejdsløst" Jeg smiler for mig selv i dag er en af de dage hvor jeg mest af alt havde løst til at smutte ned under dynen se riverdale og drikke varm kakao. Men nej jeg har en vagt til klokken 19 og klokken er 13 jeg sætter mig ind i min bil og køre. Da jeg kommer ind på dineren, kommer jeg ind og scanner mig ind "Hej vikker" "Hej Joy" Jeg går hen og betjener nogle kunder.
Jeg ser døren åbne sig drengen der kommer ind. Han er da meget pæn, men jeg kan ikke sådan nogle typer det er lige præcis sådan nogle alle piger savler over, men ikke mig. Jeg venter lidt med at gå der over ,jeg kan ikke beslutte mig for om jeg skal finde nogle andre og servicere. Da kommer derover er der også nogle andre drenge og jeg bliver lidt nervøs. "Velkommen til New Yorks diner, jeg er jeres tjener her i aften" Fyren med det lidt halv lange hår smiler til mig "Og hvad hedder en smuk pige som dig så?" Jeg smiler og ryster på hovedet, lige som jeg frygtede en af de typer. "En pige som mig falder ikke for drenge som dig" Drengene måber "Hvad kunne i tænke jer at drikke?" "4 gange cola" Jeg skriver det ned og går hen og finder 4 store glas og putter cola i dem jeg går ned og servere det for dem. "Hvad kunne i tænke jer at spise?" "øhh New Yorks Classic, Five Guys og to cheeseburgere" Han smiler flirtene til mig jeg ryster på hovedet og går hen til ipaden og taster bestillingen ind.
Jeg går over mod Joy for at snakke med hende "Hey" "Hey fuck hvor snyd dem du servicere er fucking lækre" Jeg ser tvivlende ud de er da ret pæne, men pænere er de da heller ikke. "De er da okay" "Ej Victoria, de er ikke bare okay de er lækre" Jeg smiler "Når jeg må tilbage til arbejdet" Jeg går hen til bordet ved siden af dem og servere deres mad til dem "Håber i vil nyde måltidet" Jeg smiler og går tilbage til køkkenet shit deres bestilling er kommet. Jeg går ned til dem med maden jeg giver dem deres mad "Du er så pisse smuk" Jeg kigger ham i øjnene "Og det er der garanteret 200 andre piger der også har fået af vide" "Nej smukke på ingen måde" Jeg ryster på hovedet og går, jeg tæller mine drikkepenge op 50 dollars det er faktisk helt okay. Jeg går hen til bordet hvor drengene sidder og går hen til bordet "Er i færdige med at spise?" "Ja smukke" Jeg tager deres tallerkener og går ud med dem. De kommer hen for at betale "Det bliver 150 dollars" Han giver mig hans kort jeg tager imod det og taster det ind han taster sin kode "Her er mit nummer" Han aflevere et visitkort "Det bliver ikke sidste gang vi ses" Han smiler og giver mig 50 dollars til mig jeg ryster på hovedet. Da de er gået, kigger jeg nærmere på det Matthew Williams jeg ryster på hovedet og putter kortet i lommen.
YOU ARE READING
What is real Love?
Teen FictionWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...