kaffe med mor og veninde hygge

144 8 2
                                    


Victorias synsvinkel 

Efter mødet med min mor og min familie har jeg ikke lavet andet end at græde og  græde og græde. Det eneste tidspunkt jeg ikke har været ked af det er når jeg har været på arbejde og idag der skal vi til lægen eller jeg skal til lægen og få tjekket om jeg er gravid. Men først skal jeg jo lige på arbejde, men jeg har tidligt fri da jeg skal til lægen også har jeg bare fri resten af dagen. Matthew skal ikke med til lægen da han har et vigtigt møde, hans firma starter i næste måned det er jo sygt så lige nu er der ikke andet end forberedelser. Han tog afsted klokken 7 i morges da jeg kun lige var vågnet og nu er den halv 8 idag er der fuld knald på planerne. Efter jeg har været til lægen skal min mor og jeg drikke en kop kaffe også kommer pigerne til kage her hjemme. Også har vi oven i det hele inviteret Matthews forældre til pizza, vi er lidt tidspresset, men det skal jo nok gå. 

MIt hår børster jeg bare også morgenmad,der er jeg jo den heldige indehæver af morgenkvalme mærk ironien så morgenmad det har jeg ikke lige den største lyst til

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

MIt hår børster jeg bare også morgenmad,der er jeg jo den heldige indehæver af morgenkvalme mærk ironien så morgenmad det har jeg ikke lige den største lyst til. Selvom de dage hvor Matthew køre senere end mig tvinger han morgenmad ned i mig, og jeg kan jo godt se at babyen har brug for mad. Så jeg kan vil ligeså godt køre nu jeg skal alligevel kun arbejde i 3 timer før jeg skal til lægen, og derefter skal jeg mødes med min mor på starbucks. Jeg kigger på klokken 7:30 så jeg kan jo ligeså godt komme afsted selvom jeg virkelig ikke gider.

jeg er lige kommet på arbejde og har også fået skrevet et par emails næste måned er det en fast stilling. Jeg er ret så glad, men ja der er ikke så mange manuskripter der skal kommenteres jeg lavede noget af det hjemme så der er ikke rigtig så meget at tage sig til.

Jeg er lige blevet færdig med den sidste email for idag og er nu på vej til lægen. Jeg er ved at pisse i bukserne, eller jeg håber jo at jeg er gravid. Men jeg er stadig nervøs over hvad nu vis han siger alt muligt eller der er noget galt. Jeg ved det ikke, men jeg er bare nervøs jeg tror bare det er noget man skal være og det er som om efter jeg har fundet ud af at jeg gravid. Har jeg bare fundet ud af at jeg er mere bange for at jeg ikke kan være en god mor for jeg er jo ret så perfektionistisk og vil helst gerne være perfekt. Og gøre alt perfekt, men kan man være en perfekt mor, det håber jeg for det vil jeg prøve at være. 

Jeg er lige kommet ind til dr Moore og jeg har lige taget denne her test så ja. "Når nu spøger jeg dig lige om et par spørgsmål" Jeg nikker "Ryger du?" "nej det gør hverken min kæreste eller jeg" "Okay, har du nogle sygdomme?" "nej ikke hvad jeg ved af" Efter en heel masse spørgsmål for jeg svaret "Og jeg kan fortælle dig at du er gravid, tillykke" Jeg smiler "Tak" "Når,men du er 1 måned henne så vi skal finde en dag hvor vi kan få dig skannet, hvad med her den 1 august?" "Det kan vi godt, hvad tid?" "Hvad med 15.30?" "Ja det er en aftale" Jeg giver hende hånden også er jeg smuttet videre nu skal vi møde min mor på starbucks. Og jeg er ved at tisse i bukserne, men under alle omstændigheder kan jeg da fortælle hende at jeg er gravid. 

What is real Love?Where stories live. Discover now