Victorias synsvinkel
Vi køre i stilhed jeg begynder at tænke over alt det her voldtægt. Jeg kan mærke at jeg begynder at blive ked af det, ligegyldigt hvor meget jeg prøver ikke at tænke over det kan jeg ikke. Det har limet sig fast i mit hoved, jeg begynder at tænke på hvor vi eneligt er på vej hen. "Matthew hvor skal vi hen?" "Det er en overraskelse" Jeg hader overraskeser som i hader, de er forfærdelige vi køre i 1 times tid og kommer ind i en slags lysning der ligger et lille sommerhus.
Jeg stiger ud af bilen "Wow" Jeg ved ikke hvorfor, men det har bare charme "Kan du lide det?" "Nej.. Jeg elsker det" Han ånder lettet op, han tager min hånd og går op til sommerhuset, da vi kommer ind føler jeg mig med det samme hjemme. Det er så hyggeligt indrettet "Jeg er vil med indretningen" "Tak, det er min mor hun arbejder som indretnings arkitekt " "jeg har altid elsket at indrette ting" Han smiler og fletter sine fingre ind i mine "Der er en sø skal vi ikke gå ned til den?" "Jo lad os det" Vi går ned til den smukkeste sø den er godt nok lidt lille, men shit den er smuk.
Vi sætter os ned på en væltede træstamme vi sidder virkelig tæt og vi har stadig flettede fingre. Jeg vender mig om mod ham, jeg lægger min hånd på hans kind han drejer automatisk hoved mod ham.Jeg ligger forsigtigt hovedet mod ham og kysser ham det udvikler sig til et lille snav,jeg trækker mig forsigtigt "Smukke, jeg tror jeg har føleser for dig" "Matthew jeg er ikke klar lad os tage det stille og roligt og leve i nuet" "Jeg venter gerne i 100 år jeg venter til du er klar" Jeg smiler og kysser ham kort. "Skal vi se og komme tilbage?" "Jaer lad os det du skal hjem og spise noget mad du spiste heller ikke særlig meget morgenmad."
Matthews synsvinkel
Jeg ved godt jeg er lidt en player, men player for ikke følelser for nogen. Men jeg er overbevist om at jeg har fået følelser for hende. Og jeg indrømmede det også,jeg venter gerne i 100år hun er min gudinde og med alt det der sker i hendes liv lige nu kan jeg sku godt forstå at hun ikke er klar. Hendes læber på mine det er ren magi, mit mål er at gøre hende lykkelig koste hvad fuck det vil. Vi kører tilbage mod skolen jeg havde lyst til at blive i sommer huset, men det kan vi ikke. Noget der sætter mit pis i kog ville være hvis jeg ikke kom på værelse med Victoria de er det væreste som kunne ske. Da vi kommer tilbage på skolen har de allesammen lige fået fri Victoria skal op og lave nogle lektier og jeg, skal sammen med Ethan, Liam Luke og jeg ned og træne. Jeg har fået overtalt pigerne til at komme og kigger. "Smukke vent lige, du skal op og spise en banan minnnimum" Hun griner "Hvad griner du af?" "af dig der passer på mig" Jeg smiler hun kysser mig kort på kinden og går op mod sit værelse.
Victorias synsvinkel
Da jeg kommer op på mit værelse tjekker jeg min telefon. Jeg kan se at Alice har haft ringet så jeg ringer tilbage.
A- Hey Vikki hvordan har du det?
V- Sådan okay jeg prøver lige at komme mig oven på voldtægten
A- Det lyder godt vi skal snart ses kommer du hjem i weekenden?
V- Ja det regner jeg da med.
A- Perfekto, du lyder helt anderledes er du okay
V- Ja jeg har det fint, jeg tror bare jeg er forelsket
A- Ej Vikki i hvem der skal stalkes nu
V- Vi kan tage den i weekenden, jeg skal lave lektier nu
A- Okay søde bye bye
V- Ses søde
Det var rart at få snakket med Alice det er altid rart hun får mig til at føle mig lidt gladere jeg kigger på uret. Jeg skal lige have lavet Matematik afleveringen færdig, den er til i morgen. Enelig har os 8 en lektie date sammen, men jeg tror ikke der bliver så meget lektier over den. Rygterne siger at lærene har møde fordi de skal finde ud af hvem der må sove med hvem. Os piger skal mødes uden for her om 5 minutter så jeg skal nok til at gøre mig færdig. Jeg har ikke spist noget jeg kan simpelt hen ikke, det samler sig i en stor klump. Håber ikke han bliver alt for gal, men jeg ved jo godt det er min for min egen skyld. Jeg går ud og der står de allesammen og venter på mig "hey girls are we redy?" "Ja lad os gå" Da vi kommer ned på banen er der drama Matthew står meget tæt på en anden fyr. Jeg kan høre noget af samtalen "Luk fucking røven og lad hende være" "Du bestemmer ikke og du skal ikke tro at du er noget" Oh shit det er Noah fra af jeg går der over for at stoppe det, det ligner optakten til en slåskamp. da jeg kommer der over tager Noah mig på røven "Hva så smukke?" Der ryger mit pis i kog han skal fucking ikke røre ved mig på den måde. Jeg giver ham en syngende lussing "Det gør du ikke igen" Han stirre iskold på mig,han knytter sin næve og slår mig. Det sort og jeg besvimer.
_____________________________
Oh shit hvad tror i der sker i næste afsnit?
Husk at stemme og kommenter
God Lørdag fra mig
Knus
ESTÁS LEYENDO
What is real Love?
Novela JuvenilWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...