Netflix date

242 12 0
                                    


Victorias synsvinkel

Jeg bliver helt shokeret da jeg ser Matthew der især fordi jeg ligner lort jeg har lige grædt. Så jeg har sorte render under mine øjne hvilket jeg er mega ked af. Han tager mig ind i sine arme og krammer mig tæt, det havde jeg brug for. "Victoria er du okay?" Jeg trækker mig, og nikker "Jeg har det fint" Jeg prøver at over bevise ham om det, men jeg tror ikke han køber den. "Du er forfærdelig til at lyve" Jeg smiler "Jeg skal lige ud og rette min makeup" Jeg vender mig om for at gå "Nej, bliv du behøver ikke at rette det du er smuk uden" Jeg har svært ved at tro ham, jeg ryster på hovedet "Victoria hvad er der galt du er jo ked af det" "Mine forældre har brandt mig af" Jeg prøver at smile, men jeg kan mærke tårene der presser på. Jeg er ikke vandt til at folk har tid til at bekymre sig om mig. Så jeg bryder mig ikke om at græde foran folk. Jeg vender mig væk fra ham får at tørre tårene væk han trækker mig ind i et langt kram. 


Matthews synsvinkel

Jeg kunne mærke den smerte hun prøvede at skjule. Jeg har aldrig troede at jeg skulle være omsorgsfuld over får nogen som helst. Jeg har været inde og google lidt om forelskelse og jeg er kommet frem til at jeg tror jeg er forelsket i Victoria. "Vikkie kig på mig" Jeg tager in finger under hendes hage og løfter hendes ansigt op. Hendes brune tårer vedet øjne er stadig smukke, jeg føler at jeg drukner i dem. Jeg tørre forsigtig hendes tåre væk "Jeg bliver hos dig" Hun kigger op på mig "Nej Matthew, du skal hjem til din familie." Jeg ryster på hovedet "Jeg bliver hos dig" "Du tager pis på mig" Jeg ryster smilende på hovedet i det samme ringer hendes mobil

V=Victoria F=Far

V- Hej hvad vil du?

F= Victoria skat undskyld

V- Du skal ikke prøve at bestikke mig lige som mor

F= Vi bestikker ikke vi prøver bare at sige undskyld

V- Ikke en skid i har aldrig andet end arbejde, arbejde og arbejde måske i skulle til at fokusere lidt på jeres børn. Når nej, dem har i jo ikke nogle af det er jo bare mennesker der bor sammen med jer. Hils mor og sig god arbejds lyst. 

Victorias synsvinkel  

måske skulle de til at tage sig af deres børn. og til at hvise at de sætter pris på os og måske sige  at de elsker os en gang i mellem.Men nej det har de ikke tid til med alt det arbejde de laver. Jeg kan tage mig selv i at tvivle på om de overhovedet elsker min bror og jeg."Victoria, jeg har tænkt på noget. Hvad med Netflix take away mad og slik?" Jeg smiler svagt vent er det en date "Er det en date?" "Ja lad os sige det" Jeg smiler "Okay, men jeg skal altså lige gøre mig klar" "Okay på mit værelse om 30 minutter" Shiit 30 minutter det er jo ingen tid overhoved. Jeg begynder at stresse nu jeg kan mærke det 

 Jeg begynder at stresse nu jeg kan mærke det 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg ender med det her jeg stresser lidt. da jeg aldrig i mit liv har været på en date, det er altid noget at det ikke er på en eller anden fin restaurant får så havde jeg da været helt død. Jeg føler mig bedst tilpas i bukser, jeg ånder ned i min hånd. Ad fy for helvede hvor er min ånde klam det er helt ulækkert jeg går i alt panik ud på badeværelset i håb om at finde et stykke tyggegummi eller helspastil. Jeg tygger hurtigt tyggegummi allerede meget bedre jeg kan ikke dårlig ånde så je tjekker tiden 10 minutter jeg kunne jo i princippet godt nå at glatte mit hår. Men nej det magter jeg ikke.


Matthews synsvinkel

Jeg har lige bestilt maden og jeg har nu 20 minutter. Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal have på det er løgn at det kun er piger der kan have tøj krise. Det er jo ikke fordi at det er noget formelt , men jeg vil stadig gerne se godt ud. Efter noget tid beslutter jeg mig endelig for et oufit

 jeg lugter til mig selv, jeg gider ikke at stænke af lort

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 jeg lugter til mig selv, jeg gider ikke at stænke af lort. "Liam, kom her lugter jeg?" Han snuser" Nej det gør du ikke" Godt næste dilemma hvilken parfume skal jeg tage på "Liam hvilken en?" Han snuser "Calvin Klein" Yes hvad skulle jeg dog gøre uden Liam jeg sprøjter lidt på og børster hurtigt tænder "Matthew en sidste ting inden jeg går hvad skal i have at drikke?" Shiitt det ved jeg jo ikke det har jeg ikke tænkt over fuck en idiot jeg er. Jeg kan jo ikke finde ud af at være den søde fyr, "Det ved jeg ikke Cola" Jeg skynder mig at ringe og bestille 2 store colaer jeg kigger på klokken hun kan være her vært andet minut. Lige efter jeg kom ind på værelset fandt jeg ud af at jeg måske skulle rydde op jeg skubbede alt tøjet som skulle til vask ind under sengen. Det banker på jeg skynder mig at åbne.

Shiit hvor ser hun godt ud det der lidt ugledet hår, det er så frækt og de stramme bukser. Shiitt en røv "Matthew mit ansigt er her oppe" Hun griner jeg rødmer svagt hun lægger armene om mig hun trækker sig væk fra mig hun kigger op på mig. "Kom ind sorry for her er lidt roddet" "Det er helt i orden" Hendes smil gør mig helt varm "Hvad har du bestilt?" "Det er en overraskelse smukke du må vente jeg ved du vil elske det"

_______________________________________

Hvordan tror i at deres date går? 

Husk at stemme og kommentere 😘

Sorry for et lidt kort afsnit lover at det næste bliver længere. 

Kh Dicte 










What is real Love?Where stories live. Discover now