Drama

213 10 0
                                    


Matthews synsvinkel 

Idag skal vi have idræt, med hele skole altså bare vores åregang. Jeg er træt af at kigge på alle de drenge der lægger and på Victoria der er noget ved hende. Som jeg ikke har set hos andre piger, og alle drenge synes hun er i top 3 af de lækreste på skolen. Hvis du spørg mig er hun den lækreste på skolen "Hey Matthew, er du klar" Liam afbryder mine tanker "Ja lad os gå" Vi går ud hvor alle pigerne naturligvis står "Sweete du har været savnet" årh Amber det sidste jeg magter jeg tænker at jeg vil gøre det forbi med hende. Jeg har hørt at hun har kysset Dylan fra Y klassen, hvilket jeg ikke finder mig i. Jeg afviser hendes kram "Amber vi er ikke sammen mere gider du skride?" HUn kigger surt på mig "Fucking idiot" Der triller tårer ned af hendes kinder ærligt det rør mig ikke jeg har aldrig i mit liv haft dårlig samvittighed når jeg har droppet en pige. Og de tuder fandme altid over at jeg ikke gider dem. Idet samme kommer Victoria og hendes veninder ud hun fanger med det samme min opmærksomhed. Vi krammede igår det var wow føelsen af hende i mine arme det var wow. "Hey Matthew se dem lige" Ethan peger over mod Victoria der står en hel masse drenge der lægger an på hende. Jeg bliver med det samme frustreret "Slap af bro du eger hende ikke" Han har ret det gør jeg ikke idet samme råber Caleb op om at vi skal begynde at løbe runder.  Vi skal løbe 3 og 3 hvilket er godt jeg glæder mig til at se Victoria yes de skal starte og vi skal løbe sammen med dem. "3, 2 1 løb!" Victoria og jeg sætter af samtidig hun løber vildt hurtigt og fuck hvor ser hun godt ud. Den krop jeg kunne hende fandme godt. 


Victorias synsvinkel

Jeg løber og jeg kan se Matthew bag mig. Jeg tænker på krammet igår og hans duft og hans arme om mig. Nej hvad er det dog jeg fabler om. 

Da vi endelig har løbet færdigt, skal vi lave styrke ikke lige min ynglings ting. Men ja "10 armbøjninger og hvis jeg høre brok ligger jeg 10 oven i" Amen vi er jo ikke i militæret altså slap dog af  da vi har taget 10 skal vi lige have 30 mavebøjninger. Ikke fordi jeg ikke træner men ikke så meget efter alt det er jeg helt død mine arme er fyldt med mælkesyre. "Shit man jeg skulle aldrig have spist den sneakers inden idræt" "Jeg sagde det jo Alison" Emma og jeg flækker af grin hvem fanden spiser også inden idræt det er jo ren totur. 

Efter 2 timers totur går vi i omklædningen jeg tager noget tøj på

Jeg går ind på mit værelse hvor jeg sidder og kigger lidt på facebook da jeg får en venneanmodning fra Matthew Williams denne gang godkender jeg den

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg går ind på mit værelse hvor jeg sidder og kigger lidt på facebook da jeg får en venneanmodning fra Matthew Williams denne gang godkender jeg den. I det samme skriver han


Matthew

Du afviste mig ikke😇                                                                                     Victoria

                                                                                                                               Nej det gjorde jeg ikke😂

Matthew 

Ved du godt at hele skolens drenge synes du er lækker?                               

                                                                                                                                          Victoria

                                                                                                                                  Nej  på ingen måde synes du                                                                                                                                               også jeg er lækker?

Matthew

Måske😆

Matthews synsvinkel

Jeg bliver helt glad over hun ikke afviste mig hvilket hun har tendens til. Ifølge Liam og Ethan har hun afvist alle andre drenge, jeg kan ikke klare de klistrende drenge fra A, B og C. Ad fy for helvede jeg kan mærke gallen bare tanken om dem ad jeg har virkelig lyst til at være mere sammen med hende. Hun kan noget jeg ved ikke hvad , men jeg bliver draget af det, og hendes brune øjne jeg føler jeg smelter i dem. Liam ,Ethan og jeg går ned og spiser jeg kigger søgende efter hende. Jeg ser hendes veninder, men ikke hende hvor fanden er hun i det samme kan jeg høre hende "Hold din kæft Amber og ryk dig" "Ikke før du giver mig en ny gucci bluse" "Så luk dog røven fat svage blondi og flyt dig" Jeg kan høre vreden i hendes stemme jeg går efter lyden og kan se en hel masse andre der også står og kigger. "Nurh lille skat har du ikke penge til en? Gud nej du er jo en lille luder der er opvoksede på gaden sammen med de andre luder" Jeg kan se raseriret  i hendes øjne "Forkælet divaer som dig uden nogen form får vel funkerende hjerne. Som har så meget behov for opmærksomhed kan jo bare ringe til far og få ham til at sende sin lille prinsesse en ny" Der er en dreng fra C som tager armene om Victoria for at rykke hende tilbage jeg for det stramt over det "Du rør mig ikke" Hun kigger koldt på ham iskoldt i det samme giver Amber hende en syngende lussing alle måber Victoria kigger koldt på hende og tager fat i hendes lille finger og hiver hurtigt og hårdt ned mod gulvet. Amber måber Victoria giver hende en syngende lussing og går målrettet op på værelset. Jeg har den vildeste lyst til at følge efter hende så det gør jeg da jeg når værelset hvor døren lige er blevet smækket banker jeg på.

__________________________________

Tror i hun åbner døren?

Stem!

What is real Love?Where stories live. Discover now