Julebesøg-fordi jeg savner dig!

157 8 0
                                    


Victorias synsvinkel 

Da jeg vågner om morgen har jeg det underligt. Eller ikke underligt mere tom shit man det tager jo livet af mig jeg savner ham det er helt vanvittigt. Hvad laver han lige nu? Savner han mig?Ej nu må jeg stoppe med at overtænke, jeg beslutter mig for at tage mit tøj på.

 Hvad laver han lige nu? Savner han mig?Ej nu må jeg stoppe med at overtænke, jeg beslutter mig for at tage mit tøj på

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Selvom jeg har sovet i Matthews hoodie savner jeg ham stadig. Det er bare ikke det samme, igår var der tredjegrads forhør om Matthew. Min mor amen hun er nået helt for sig selv, jeg tjekker mine beskeder en fra Matthew.

Matthew- Godmorgen baby😍 håber at du har sovet godt, savner dig fandt du ud af om du kunne her den 26?

Mig- Har ikke sovet godt sov jo ikke i dine arme😘 Og ja jeg kan godt den 26 savner da også dig.

Jeg smiler stort "Vikki der er morgenmad nu" Råber min mor, jeg rejser mig og går ned til morgenmaden, "Godmorgen mus har du sovet godt?" Spøger min mor "Ja eller fint nok" "Det var godt skat" Siger hun og smiler "Mor her i overmorgen der skal jeg være sammen med Matthew" Siger jeg, hun smiler "Okay, kommer han og henter dig eller hvordan?" "Øhmm det har vi ikke lige aftalt, men det tror jeg" Hun smiler "Okay, ellers så siger du det bare så køre vi dig" Jeg smiler og nikker "MaryKate kommer forresten idag" Jeg smiler Louis kæreste jeg glæder mig til at møde hende "Okay super hvornår kommer hun?" "Øhm her klokken 12:30 tror jeg" Jeg nikker i det samme kommer Louis ned han ligner en zoombie om morgen. "Gud bor du også her?" Joker min mor "ha ha ha" Siger Louis jeg fniser, jeg glæder mig lidt til at møde MaryKate hvilken pige han har fundet. 

Da vi har spist morgenmad skal jeg lige have ryddet op på mit værelse. da jeg har gjort det sætter jeg mig til at skrive den der stil færdig. Jeg synes at det er lidt svært at sætte ord på sine føleser på den måde, men jeg prøver.


Matthews synsvinkel

Shit man jeg har aldrig savnet nogen så meget som jeg savner Victoria lige nu. Det er rart at se mine søskende igen, jeg har savnet dem. Nu når jeg mærker efter, men ikke lige så meget som jeg savner Victoria, det er vanvittigt. Min familie ser frem til at møde hende, min mor har kun set de der uge piger hvis an kan kalde dem det. Og min mor kan virkelig være en heks hvis ikke hun kan lide dem og hun har ikke kunne lide nogle af dem jeg har haft med hjem. Men Victoria dte er noget andet, min mor jeg er overbevist om hun vil elsker Victoria. Min mor bemærkede med det samme at der var noget der ikke var som det plejede da de kom hjem. Har jeg virkelig ændret mig så meget eller jeg ved jo godt selv hun har ændret mig. Men er det så meget, Luke, Ethan og Liam siger også at jeg har ændret mig. Og de har kendt mig siden highschool, så hvis de siger det må det jo passe, og min mor og min søster siger det. 

Når jeg kigger tilbage tænker jeg fuck hvor har jeg været en idiot. Før i tiden kunne drengene og jeg sagtens feste torsdag, fredag og lørdag. Og den gang skulle jeg aldrig have en kæreste, aldrig så kunne jeg jo ikke flirte som det passede mig. Og være egoistisk længere, så skulle jeg tage hensyn til et anden meneske. Og idag kan jeg ikke forstille mig andet end at passe på Victoria, og by turene dem er der sgu ikke så mange af længere. Både fordi jeg har meget andet og bedre at bruge tiden på som f.eks. at være sammen med Victoria. Hun gør noget ved mig jeg har altid været jaloux anlagt, men det her med Victoria og andre drenge. Jeg for kvalme hun er min og kun min hun ved det ikke selv, men når hun har stramme jeans på. Skal jeg virkelig tage mig sammen for ikke at få jern på, hun har ingen ide om hvor fræk hun er. Især når hun bider sig i sin underlæbe og kigger op på mig.

What is real Love?Where stories live. Discover now