Tilbage til Collage

184 11 0
                                    


Victorias synsvinkel 

Jeg elsker ham han er perfekt som i fuldstændigt perfekt. Og hans familie de er så søde det kunne ikke være bedre, jeg kan godt se hvor han har alle designer mærkerne fra. Deres hus er proppet med mærker Louis Vuitton gulvtæppe, Vasace dør måtte. Jeg tror alt deres tøj er designer tøj, det er lidt skørt men ja. Mine forældre er ret så chokeret over deres livstil og det er jeg også i forhold til penge.Det tog også mig et godt stykke tid at fordøje, Matthew fortalte mig at det der med mærker det er bare sådan det er. Hans mormor og morfar er på samme måde og farmor og farfar, så jeg tror ikke der er noget at gøre. Ikke at jeg har noget i mod det  men jeg tro bare altid at jeg er gået uden om det da jeg aldrig har haft råd til det. Matthew forstår ikke hvorfor jeg ikke vil lade ham købe en ny computer til mig. men jeg kan ikke lide det jeg føler at jeg nasser på ham og jeg kan ikke lide det. Jeg har sagt ja til på et tidspunkt at tage med Lana ud og shoppe, hvilket jeg glæder mig til at se. jeg shopper det meste af mit tøj online og mærkerne dem har jeg ikke rigtig styr på. Vi skal tilbage på collage imorgen og igår var det nytårs aften og imorgen er der kun en uge til at vi skal på ski. Jeg glæder mig som et lille barn og her på fredag skal jeg til samtale på studie jobbet. Så vi kryder fingre, igår kom Matthew og hans familie over og skålede godt nytår inden de skulle ud til nogle venner. De havde champange med, en Moët champange med den var mega god. jeg er ret så kræsen med alkohol, men jeg er vild med vodka redbull og Mojito dem drak Alice og jeg en del af. Så jeg er sgu nok lidt bagstiv jeg fik også et par shots det var ret godt så alt i alt blev jeg nok bare fuld. Men ikke ligeså fuld som min bror han var fandeme stiv jeg har fundet en række drinks jeg godt kunne blive fan af her til sommer. Sex on the beach, mojito og espresso martini, jeg har fået den af faring at hvis der er noget man ikke tør eller er lidt bange for så hjælper alkohol virkelig. Jeg går igang med at pakke, mine forældre kommer med mine ting til skiferien. Så dem behøver jeg ikke at bekymre mig om, jeg pakker mit nye tøj og bælte som jeg fik af Matthew. 

Da jeg har pakket færdig går jeg igang med at rydde op på mit værelse. Alice og jeg har kendt hinanden siden vi var hvad 2 år så vi har været veninder i 17 år. Så vi savner hinanden vi går jo ikke på samme collage, hun har jo haft en kæreste siden vi gik ud af highschool. Så det var rart at se hende igen nu går der jo nok et stykke tid inden vi ses igen. 


Matthews synsvinkel 

Vi er lige kommet hjem fra min forældres venner af. Jeg blev ikke fuld jeg drak hvad 2 genstande, men Lana var mega fuld hun er bagstiv idag. Vi havde vore privat chauffør til at køre os så vi ikke skulle tænke på det, jeg er igang med at pakke til collage hvilket jeg ikke glæder mig til. Eller jo jeg glæder mig til at se Victoria og drengene, men ikke alle de andre idioter. og dem er der sgu mange af og de fleste af de idioter har et chrush på Victoria. Jeg kan dem ikke jeg  har lyst til at slå dem ihjel, da jeg har pakket sætter jeg min computer til opladning. Og printer stilen til imorgen ud, da det er gjort mangler jeg bare at putte min computer ned i. 


Victorias synsvinkel 

Da jeg har printet min stil ud skal vi snart spise. Eller jeg skal snart spise mine forældre og Louis er vidst uvenner jeg ved ikke hvorfor, men de råber og skriger gennem huset så deeet. Jeg laver en toast med stegt kylling og mozaralla tomat og avokado og grøn pesto og putter det ind i vores mini grill. Jeg tager en cola med op på mit værelse og sætter mig og spiser. Jeg kan høre min mor der råber "Nej Louis du skylder os allerede 100 dollars" Jeg griner typisk Lou jeg sætter mig og ser riverdale mens jeg spiser min mad. 

Skat- Skal jeg køre dig til collage imorgen?😘

Mig- Det må du gerne hvis du gider, hvad tid henter du mig?😍

What is real Love?Where stories live. Discover now