Victorias synsvinkel
Jeg lægger i Matthews arme det er ved at være sent. Han har trøstet mig og bare været en skat, jeg må indrømme at jeg elsker ham. Måske er det nu at jeg skal konfrontere ham med mine føleser får ham. Men jeg har lige brug for at gennem tænke det før jeg åbner munden. Måske skulle jeg bare sove på det, jeg er virkelig ikke god til sådan noget her. Eller jeg ved jo enligt godt hvad jeg gerne vil sige, men hvordan jeg skal gøre det ved jeg ikke. Jeg ender med at falde i søvn i hans arme, og fordi han nusser mig i håret.
Matthews synsvinkel
Jeg lægger og nusser hende i håret. Når hun ligger sådan her i mine arme, ville jeg elske at kunne kalde hende min. Men i og med at jeg ikke har spurgt er vi ikke rigtig noget, også alt det her med at jeg udsætter hende for livsfare. Det kan jeg ikke bære i mit hjerte, men jeg er som sagt for egoistisk og tanken om at hun skulle være sammen med en anden. Kan gøre mig fuldstændigt vandvittig bare det at jeg ved hvad de andre drenge på skolen tænker. Eller når jeg høre de taler om hende, jeg kan ikke jeg har lyst til at brække mig ad fy for helved. Ikke at jeg ikke kan forstå det de siger om hende,men hun skal være min og ingen andres. Og at se hende så nede og igår det rystede mig virkelig og se hende gøre skade på sig selv. Det var næsten være end da jeg hentede hende da hun blev voldtaget, eller det var være. Jeg nusser hende per automatik stadig i håret selvom hun sover, jeg stryger hende hen over kinden og kysser hende på kinden "Sov godt smukke" Hvis ikke jeg er blind så var der et lille smil der strejfede, hendes ansigt det er så smukt.
Jeg er ikke player længere for playere falder ikke for nogen. Og det har jeg gjort, jeg er ikke bare faldet for hende, men dybt forelsket i hende. Men jeg ved virkelig ikke hvordan man er en god kæreste, men jeg kan prøve at lære det.
Victorias synsvinkel
Da jeg vågner ligger Matthew ikke ved siden af mig længere. Og drengen plejer jo normalt ikke at være tidligt oppe jeg kigger på klokken. 7:00, det er faktisk ret tidligt jeg kigger på natbordet Hey smukke er nede og træne er tilbage inden du ved af det. Da jeg beslutter mig for at stå op kigger jeg ned i posen et nyt sæt tøj.
Jeg går ud og kigger mig selv i spejlet. Jeg finder en hår børste frem, og begynder at børste mit hår imens jeg tænker over hvornår og hvordan jeg skal sige til ham at jeg har føleser for ham. Da jeg har børstet håret går jeg over og tager tøj på.
Da jeg har gjort alt det man nu skal gøre på et badeværelset går jeg ud på værelset. Jeg savner ham helt vanvittigt meget jeg kigger på uret 7:30. Jeg sætter mig ned og går hen og finder min telefon frem. Da døren går op løber jeg hen i armene på ham "Jeg har savnet dig, du kan ikke gå, så jeg ikke vågner op i dine arme." "årh jeg har også savnet dig" Sådan står vi i et stykke tid "Matthew jeg har noget jeg gerne vil fortælle dig" Han sætter sig ned "Matthew her på det sidste har jeg oplevede nogle føleser som jeg aldrig har haft for nogle og jeg ved slet ikke hvordan jeg skal takke dig for alt det du har gjort for mig. Jeg har fået føleser for dig, og jeg elsker dig" Han trækker mig ned på skødet af ham "Victoria, jeg elsker også dig, du betyder alt for mig du er hele min verden, vil du ikke nok være min?" Jeg har ventet på det her spørgsmål og nu kommer det, jeg bliver helt glad. "Jo det vil jeg gerne" Jeg tager hans hånd og fletter mine fingre ind i hans og lægger mine læber på hans.
Vi er på vej ud af hotellet hånd i hånd, vi kommer ud til hans bil. "Skal jeg kører?" Han kigger på mig med et smil "Det må du gerne, men skat jeg svæger du skal ikke ridse den" "Okay, skal nok være forsigtigt" Inderst inde tænker jeg OMG yes, jeg glæder mig til at køre i hans bil.
Matthews synsvinkel
Jeg er så over lykkelig at hun sagde ja, nu er hun enlig min og kun min.
________________________________________________
Så var da der lige et nyt kapitel til jer smukke mennesker god søndag der ude! Husk at tjekke min nye bog ud.
Der kommer nye kapitel idag. Og husk da gerne lige at like og kommentere det ville da være dejligt.
BINABASA MO ANG
What is real Love?
Teen FictionWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...