Victorias synsvinkel (Ikke rettet)
Han kalde mig lige skat, hvad vi er ikke kærester selvom jeg ville ønske vi var. Men jeg tror mere at han ser det som en slags flirt end noget andet. Jeg holder stadig i hans hænder, jeg må indrømme at jeg blev pænt bange igår. Da vores mad kommer bliver jeg helt glad, til info er mad mit liv, selvom jeg har spiseforstyrelse betyder det ikke at jeg ikke kan lide mad. jeg har bare så svært ved at spise det.
Da vi er færdige med at spise går vi tilbage til hotellet. Jeg tænker lidt over at han kalde mig skat, men hvorfor måske var det bare en slags tanketorsk. Jeg kan mærke at jeg begynder at blive mere og mere nervøs, hvad fanden skete der enligt igår. Da vi kommer tilbage til hotellet har jeg et spørgsmål der brander på mine læber. "Matthew hvad skete der enligt igår" Jeg kigger på ham, han kigger mig direkte ind i øjnene "Det er en lang forklaring" Jeg kigger undrene på ham en lang forklaring jeg har massere ad tid. "Lad os vente med den" Jeg smiler svagt "Okay" Jeg kan mærke tårene der begynder at løbe ned af kinderne. Hans arme er øjeblikkeligt rundt om mig, "Vil du ikke nok gerne fortælle mig hvad der er galt" Jeg trækker vejret dybt ind og forbereder mig på det værste "Det er min skyld at jeg blev voldtaget" Han trækker vejret dybt "Nej på ingen måde det er ikke din skyld, det må du ikke tro det er jo ikke din skyld" Jeg trækker mig væk fra ham jeg forsætter med at græde. Jeg styrter ud på badeværelset tager mit tøj af fuck om han ser det, jeg tænder for vandet og sætter mig ned.
Matthews synsvinkel
Jeg kan høre hende græde, jeg braser ind på badeværelset. Det syn der møder mig, hun sidder med blod ned af håndledende og en skraber i den anden hånd. Jeg går over til hende tager skraberen ud af hendes hånd og løfter hende op på bordet. Jeg finder et lille håndklæde og tørrer hendes blod væk fra hende. Jeg krammer hende, og finder et plaster og sætter på de åbne sår. "Matthew det er min skyld det hele" "Nej søde skat på ingen måde" Jeg stryger hende hen over ryggen "det må du virkelig ikke tro det er"
Efter at have trøstet hende i sådan 1 time. Jeg har skrevet til skolen at vi er på ferie, så der er ikke noget problem. Jeg sætter mig over ved siden af hende, hun tager min hånd og fletter sine fingre ind i den "Victoria, hvis det kunne hjælpe kender jeg en god psykolog, men kun hvis du har lyst" Hun kigger overvejene på mig " "Jeg kan overveje det, men jeg synes din hjælp er god jeg ved ikke hvad jeg skal gøre uden dig" Jeg krammer hende "Jeg ved heller ikke hvad jeg skulle gøre uden dig smukke"
____________________________________________
Så var der lige et kapitel til jer god fredag
Husk at stemme!
VOCÊ ESTÁ LENDO
What is real Love?
Ficção AdolescenteWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...