Victorias synsvinkel
Bryllups planlægning med en baby det er svært især fordi, at hun kræver alt min opmærksomhed. Idag skal jeg ud og prøve brudekjole og jeg skal træne idag jeg er begyndt at få personelig træner da jeg gerne vil være i god form til brylluppet. Men først skal jeg lige have en hvis Maddi til at vågne hun har arvet mit og Matthews sove gen hun kan sove fra alt, hvilket jeg elsker jeg kunne sidde og betragte hende i flere timer. Hun er så sød når hun sover hun ligner en engel og jeg elsker at se på hende det er fascinerende hvor meget hun allerede kan når man , tænker på, at hun kun er 3 måneder gammel og vi skal giftes i september hvilket jo er om små 2 måneder og jeg har fundet kjole,og idag skal den syes ind så den passer. Vi bliver intet mindre end 80 mennesker det er jo helt sindssygt også har vi booket vores bryllupsrejse, hvilket bliver så dejligt. Vi har selvfølgelig Maddi med altså jeg ville da aldrig kunne rejse uden hende. Jeg kigger ned i sengen hvor hun ligger og sover jeg fik et bad idag et langt bad på hele 15 minutter. Jeg tager nåede tøj på, jeg udskyder at vække hende da hun sover og ja det kan vel godt vente.
Mit trænings tøj og jeg skal lige over til min mor som skal passe Maddi, og besøge Louis vi skal snakke sammen og jeg har også en invitation med til ham. Hende heksen han er sammen med skulle i følge min mor være blevet bedre, men hun er ikke hjemme det er kun mig og Louis der skal snakke. Midt i mit tanke spind høre jeg den mest nuttede lyd som er Maddi der vågner "Hej søde pige er du vågen" Jeg smiler til hende og hun kigger forvirret på mig, "Skal vi gi dig en ny ble?" Jeg griner og vi går ud og for skiftet hendes beskidte ble og giver hende noget tøj på.
Jeg tager hende på armen og putter hende i barnevognen, jeg putter alle hendes skifte ting ned i tasken jeg går ned i bilen og putter hende ind i bilen. Jeg har pumpet ud altså min mælk i flasker jeg har 4 med da man aldrig ved med hende inklusiv en som hun skal have snart,men jeg har en smule travlt. Hun er stille jeg kigger på hende hurtigt hun sidder og kigger lidt rundt, vi ankommer hjem til mine forældre tager jeg hendes stol ud og tager barnevognen med ind. "Hallooo Vikki is in the haus" Idet samme kommer min mor susende ned af trapperne "Hej lille skat hej" Maddi kigger med store øjne på hende min mor rækker ud efter hende og jeg giver hende modvilligt fra mig, "Her der er flasker bare 30 sekunder i mikro ovnen bleer tæppe og ja det hele er her nede" Min mor nikker og smiler "Pas på hende ikke" hun nikker jeg går over og nusser hende i håret "Kan du være sød mens mor er væk" "Farvel mor slip dit barn" Siger min mor jeg griner og går Maddi plejer ikke at græde når jeg går, det er 3 gang hun bliver passet.
Jeg smiler og vinker lidt og går så og lige nu vil jeg langt hellere side med Maddi end at træne,men på den anden side så vil jeg jo gerne være flot og ikke ligne en flødeskumslagkage til mit bryllup. Lige den dag vil jeg gerne føle mig flot og der er lang vej, og ærligt så tror jeg Matthew lyver når han siger du er så smuk skat du behøves ikke at træne, og vi ved jo godt at min krop er langt fra det den har været.
"Kom så Victoria det kan du godt" Løb og løb og mere løb og derefter er der squads 10 med 10 kilo, jeg elsker min træner, men shit hvor kan jeg hade hende især lige nu. Det er op af bakke på løbebåndet, men jeg holder ud jeg har født et barn og det gjorde så ondt at jeg ikke kan beskrive det med ord."Kæmp for det Victoria tænk på din datter" Jeg sætter farten op "Det er godt Victoria Og spurgt det sidste 10 sekunder gi den gas" Jeg løber alt hvad jeg kan selvom jeg er overbevidst om at jeg lige om lidt kaster mine lunger op. "Så er du færdig" Jeg stopper med at løbe og jeg kan nærmest ikke få vejret kæft jeg er i dårlig form "Tag noget vand også er der dømt squads og derefter styrke træning" For fuck helvede satan kan min mor ikke ringe og sige at Maddi græder eller noget, men det er fordi jeg virkelig ikke magter det her.
Endelig færdig, endelig og jeg har været i bad og skiftet tøj og nu skal jeg hen til Louis. Jeg er ved at skide i bukserne min mor har skrevet at Maddi har det godt og sover i barnevognen. Det var dejligt, men fuck hvor er jeg nervøs for at skulle møde Louis,jeg sætter mig ind i bilen og køre mod den adresse Louis har oplyst mig om.
Da jeg ankommer til deres lejlighed banker jeg på døren skulle jeg have taget noget med, en blomst eller noget nej nej det skulle jeg ikke. I det samme åbner døren og der står Louis han ligner sig selv jeg kan mærke tårene jeg rækker forsigtigt armene ud og er klar på at blive afvist, men nej han hiver mig ind i sine arme jeg græder for fuck hvor har jeg savnet det. Han holder mig så fast at det næsten er svært at få vejret, "Hej" Siger jeg og smiler med tårer i øjnene han går til sidde så jeg kan komme ind, de bor meget småt vores lejlighed er nok dobbelt så stor som deres, men det ser da hyggeligt ud "Ej her er da hyggeligt" Han smiler han sætter kaffe over mens vi snakker "Når, men tillykke med hende" Jeg smiler "Tak" Han smiler jeg kan se tårene "Victoria jeg er ked af det af alt det jeg har sagt og gjort og øhm ja jeg elsker dig og jeg vvil godt sige undskyld og jeg hhåber du en dag vil tilgive mig" Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, men jeg kan mærke mine tårer og jeg vil gerne kunne tilgive ham, men ikke lige nu "Louis, det vil jeg gerne og jeg elsker også dig,men du brød min tillid og ja alt det der er blevet sagt og gjort, men måske med tiden vil jeg kunne tilgive dig og jeg vil gerne have at Madison for dig i sit liv og jeg elsker dig" Han smiler "det er forståligt Victoria jeg forstår dig godt og jeg vil gerne være der for dig og Matthew og Madison jeg har altid ønsket mig at blive onkel" Jeg smiler og krammer ham "Jeg har noget til dig" Jeg finder bryllups invitationen frem og rækker ham den jeg kan se tårene og det er meget sjællent at jeg ser- har set Louis græde "Wow Victoria dte havde jeg sgu ikke regnet med det vil jeg virkelig gerne" Jeg smiler, men så kommer det "Hvad med Mary-Kate?" Hans smil falmer, "Øhm hun er blevet bedre Victoria virkelig tro mig i skal bare lige lære hinanden at kende" Jeg nikker nervøst og smiler det skal vi sikkert.
___________________________
Så har jeg lige hentet Maddi musen og er på vej hjem jeg har lige været inde og få lavet målende til, min brudekjole. Så lige om lidt skal jeg hjem også kommer Alison hvilket er længe siden vi har set hinanden, vi har begge haft travlt. Jeg så Emma fra en uge siden hvor hun klippede mig og Luna er ude at rejse så vi er splittet. Da jeg kommer hjem er Austin og Matthew hjemme og sider ved spisebordet, "Hej skat" Siger Matthew og kysser mig jeg smiler med mine ene arm ligger jeg den rundt om ham "Hey, skal jeg tage hende?" Jeg behøves ikke at svare før han har taget hende ud af mine arme, jeg smiler og tager min jakke af og går in dog siger hej til Austin "Hej Austin" Han smiler og giver mig et stort kram "Hej Victoria hvordan går det?" Jeg smiler "Godt hvad med dig?" Han smiler "Dejligt, jeg skulle lige hjælpe Matthew med nogle regnskaber og nogle aftaler" Jeg nikker jeg går ud i køkkenet og går i gang med at lave noget mad jeg tænker bare noget pasta med kødsovs, jeg kigger hen på komfuret hvor der står mad. Matthew har han lavet mad jeg kigger ned i gryden det dufter så lækkert "Skat har du lavet mad?" Han smiler og nikker jeg er mundlam han har lavet den her lækre gryderet how han kan jo ikke en gang lave pasta med kødsovs. Har han snydt? Jeg har meget svært ved at tro at han selv har kreeret denne her lækre gryderet. "Mener du det har du?" Han ryster på hovedet "nej skat er du syg min mor kom med det" Jeg griner og begynder at koge noget ris.
Da vi har spist gør jeg klar til at Alison kommer jeg finder noget slik frem Matthew skal arbejde, og så tager jeg Maddi. Jeg finder noget chokolade frem og mælkesnitter, derefter sætter jeg kaffe over også ringer det på døren. "heej Søde" Siger Alison og krammer mig tæt "hej længe siden" Matthew kommer ud med Maddi på armen og giver hende til mig da han skal have et telefon møde og lavet nogle ting jeg ved ikke hvad men noget. "Hej lille musse" Matthew griner "Hej Alison" Hun smiler og giver ham et kram "hej længe siden" Mig og Alison sætter os ind med kaffen og snakker "Må jeg siden med hende" Jeg nikker og giver hende Maddi de er så søde sammen jeg elsker de to sammen det er så sødt.
________________________________
Ved godt det måske var lidt kedeligt kapitel, men lover mere spænding for ude.
Håber i kunne lide kapitlet!
Husk at stemme, godt fredag til jer.
KAMU SEDANG MEMBACA
What is real Love?
Fiksi RemajaWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...