Kom nu pleas

217 10 0
                                    


"Husk at lave side 5-7, til imorgen" Er det sidste jeg høre før jeg har fri, klokken 14:30 jeg går over mod mit skab åbner putter mine bøger ind i skabet. Efter at have fået bøgerne i skabet lukker jeg skabet, og der står Matthew "Jamen hej hvad laver du her?" "Kan du ikke komme pleas det vil gøre det hele bedre" Jeg smiler "Du har Amber og alle dine blondiner, så behøves du vil ikke mig til at være til stede" "Jo Victoria det gør jeg vil du ikke nok?" Jeg tænker lidt over det "Måske, hvis jeg når det jeg skal lave lektier" Han ånder lettet op "Tak smukke, du skal nå det" Han smiler og jeg ruller øjne af ham og låser mit skab og går videre ned mod mit værelse. Idet samme er der en dreng der råber mit navn "Victoria, vent" Jeg vender mig om, det er en dreng der vidst også går i samme klasse som mig. Men jeg er ikke sikker "Jaer du sagde mit navn" "Jaer jeg hedder Dylan, jeg synes for dit ejet bedste at du skulle holde dig langt væk fra Matthew" Jeg kigger uforstående på ham "Hvorfor? Og inden du svare ,så skal du eller ingen andre tro i bestemmer hvem jeg skal være sammen med" Han kigger på mig, med et det mener du ikke blik jeg går videre og ned til mit værelse. Jeg skynder mig at få lavet de matematik lektier done vent, hvorfor skynder jeg mig jeg gider jo ikke det der fodbold. Eller vil jeg?

døren går op ,og Allison kommer ind "Hey vikki har en du skal møde. Og er du klar til fodbold?" "Ja det er jeg vel" Vi går ud fra værelset ,der står en køn blond pige "Emma Victoria Victoria Emma" Jeg smiler høfligt "Rart at møde dig" "Iligemåde hele A klassen snakker om dig ,eller drengene fra A snakker om dig" "Om mig hvorfor?" "Se dig lige god krop gode bryster bare smuk og god stil" "Tak" Jeg kan se, spørgsmålet der brænder i hendes øjne "Er du single?" "ja det er jeg" Vi snakker videre ,da vi ankommer til fodbold banen kan jeg ikke lige umiddelbart se ham. Men jeg kan se Amber ,det Matthew sagde med at han ville have mig her hvorfor vil han det. Jeg smiler ved tanken om ham, og den måde han motiveret mig på, det var rart "Tak smukke, du skal nå det" Også smilet til sidst det var da lidt sødt, jeg for helt lyst til at finde ham. Nej hvad jeg skal bare sidde her, jeg er her begrund af Alison og Emma ikke fordi Matthew har bedt mig om det. De begynder at kalde spillere ind, som godt kunne tænke sig at være en del af holdet. Efter jeg ved ikke hvor mange spillere, kommer Matthew ind han laver nogle forskellige afleveringer og tricks med bolden. Han klarede det da fint.


Da det endelig færdigt og alle rejser sig for at gå inklusiv mine veninder uden mig. Jeg beslutter mig for at blive og gå som den sidste. Jeg lægger ikke mærke til tiden, jeg sidder bare på min mobil det er først da der er en der råber mit navn ,at jeg ligger mærke til det. "Hey Victoria" Jeg kigger rundt og dernede står Matthew jeg kigger ned på ham "ja, hvad er der?" Han smiler "Du kom" Jeg går ned til ham "Ja der var ikke så meget andet at fortage sig" Han smiler også ændre hans ansigt sig til lettere skuffet "Så det var ikke begrund af mig?" Jeg smiler og ryster på hovedet "Nej" Han kigger undersøgende på mig og smiler så "Tak" "For hvad?" "At du kom" Jeg smiler "Slev tak" Han rækker ud efter et kram jeg ved ikke om jeg skal afvise ham men jeg krammer ham kort og går. Der rammer en underlig varme sig i hele kroppen på mig jeg går op på mit værelse og ligger mig til at se Rita.


____________________________________

Så nyt afsnit ude husk at stemme!

What is real Love?Where stories live. Discover now