Victorias synsvinkel
Jeg har ringet til Alison og spurgt om hun gad at dække over os hvilket hun gerne ville. Lige nu køre Matthew hans ansigts udtryk er vildt skræmmende. Jeg aner ikke hvor vi er på vej hen, men jeg tror bare han har brug for at køle af. Vi stopper og køre ind på en p-plads der er vildt ødet og det er ret klamt "Fucking stodder" Råber Matthew "Skat hvem er Jayden?" Matthew kigger på mig "Jayden er dealer for vores fjende bande og vi har altid hadet hinanden. Og Victoria jeg har brug for at du holder dig langt væk fra Jayden som i langt væk. Okay?" Han snerre stadig "Selvfølgelig, men skat der er ikke nogen grund til at du er jaloux okay, fortæl mig har jeg givet dig en grund til at være jaloux?" Jeg kigger på ham og smiler "Nej det har du ikke, det er ikke dig men jeg vil bare gerne have at du har det godt okay jeg prøver at gøre hvad der er bedst for dig okay?" Mit hjerte smelter lige nu han er så sød jeg tror ikke man kan elske et menneske så højt som jeg gør. "Skat, det lover jeg jeg holder mig langt væk fra Jayden " Han klemmer mine hænder og smiler. "Skal vi komme tilbage?" Spøger jeg han nikker og starter bilen og køre tilbage mod collage.
da vi kommer tilbage er der vidst hygge, men alt godt har desværre en ende. De første vi stødder ind i er fucking Amber jeg har på ingen måde savnet hende. Hun kigger vuderende på mig "har du fået glo suppe til morgenmad eller er det fordi jeg er så lækker at du er nød til at glo?" Hun kigger overrasket på mig "Du er fake og jeg er real og jeg ved godt du er misundelig sweety" Jeg får det dårligt "Okay, men er din take ikke fake" Siger Matthew og kigger spydigt på hende hun ser helt chokeret ud. "Nej selvfølgelig er den ikke det det er ægte Gucci" Matthew går helt tæt på "Den er fake g 'et sidder forkert" Hun måber og vender om på hendes dyre stilletter vi kigger på hinanden og ryster på hovedet af hende.
Vi går tilbage op på mit værelse hvor Alison er i panik. "Victoria, har du hørt det der kommer lære og holder øje med at man er pige pige på værelserne og dreng dreng. Så vi kan ikke sove sammen med drengene længer" Nej nej og nej det er virkelig det sidste jeg magter "Hvorfor?" "Fordi altså det måtte vi jo heller ikke til at starte med, men de har åben bart busted nogen så nu går det ud over alle der kommer en lære og tjekker værelset og der er overvågnings kamerare, så vi skal være på ejet værelse klokken 22:00 senest" Okay WTF jeg fatter hat eller jo, men idiot altså så nu kan jeg ikke falde i søvn i Matthews armen. Det er jo gyseligt alene falde i søvn alene uden ham nej nej nej.
Matthews synsvinkel
Falde i søvn uden Victoria never going to happen jeg hader de nye regler. Allerredde, så er det jo godt at om en uge skal vi på ski. Men fuck jeg kommer til at savne at have hende i mine arme. Idag har bare været lidt af en blandede dag den stodder jeg hade mest er kommet ind på collage og oven i det så kan jeg ikke sove sammen med Victoria. Kunne det blive være og udover det er der træning idag jeg magter virkelig ikke.
___________________________
Så var der et kapitel mere i now det er lidt kort.
Men ja havde ikke lige tid såå det næste kapitel bliver meget længere
Love You guys❤
YOU ARE READING
What is real Love?
Teen FictionWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...