Victorias synsvinkel
Vi er lige ankommet til Spanien flyve turen gik over alt forventning. Og vi har fået vores bagage og jeg aner ikke hvordan vi skal komme hen til deres sommerhus ting. "Hvordan kommer vi der hen skal vi leje en bil eller?" Matthew fnyser og ryster på hovedet "Nej skat vi skal bare finde vores privat chauffør" Selvfølgelig intet mindre end det jeg kigger rundt i det samme råber Lana "Han er der" Og der med skilt og det hele står det Williams med store flotte bukstaver vi går over til ham ham og hans assistent går jeg udfra leder os ud til bilen, og wow en stor bil en firhjulstrækker vores bagage bliver taget ind i bilen og vi stiger ind. "Jeg kunne vildt godt drikke champange lige nu eller en mojito" Siger Lana jeg griner, men jeg kunne enligt også godt drikke en iskold mojito eller en persionfrugt drink "Hvis i har til det i huset vil jeg gerne drikke en mojito med dig Lana" Siger jeg hun smiler "Deal" Matthew ryster på hovedet "Hvad synes du om Spanien indtil videre?" Spøger Mason jeg smiler "Her er meget varmt, men smukt land" Han griner her er hvad 34 grader shit man det er varmt. Vi ankommer til det her mega lækre hus.
"Wow et hus" Matthew ser straks bekymret ud "Skat hvis du ikke kan lide det så finder vi bare et hotel eller noget" "Nej jeg elsker det" han ser straks ud til at slappe mere af han kysser mig i håret "Det var god" Idet samme tager Lana min hånd og river mig med inden for hun finder hurtigt køkkenet hvor hun åbner et mini skab der er proppet med alkohol hun finder hurtigt det man skal bruge til en mojito og blander det sammen.
Vi sidder ned ude på terrassen med drinks jeg er mega træt. Og den der mother fucking kvalme er vendt tilbage jeg hader den. Matthew er blevet ret så bekymret over hvor dårligt jeg har det han synes at jeg skal til lægen, men ærligt så er han blevet lettere hysterisk efter jeg er blevet kidnappet. Men jeg tror bare det er en lille influenza. Men jeg er også virkelig træt og det er hele tiden og ja jeg er øm over det hele og av. Det føles lidt som om at jeg har trænet i jeg ved ikke en uge hele min krop er vare færdig "Skal vi gå i poolen?" Spøger Lana jeg nikker vi går ind på Lanas værelse jeg finder min bikini, men jeg kan ikke passe overdelen. Hvad fanden sker der mine bryster er vokset siden jeg købte den her og det er hvad en måned siden. "Lana har du eventuelt en ekstra bikini?" Hun nikker "Hvorfor?" "Jeg kan ikke være i min mine bryster er for store" Hun kigger på mig og smiler uden videre finder hun hendes ekstra bikini og den passer mig perfekt."Tak Lana" Siger jeg hun smiler "Har du det stadig skidt?" Jeg nikker "En smule,men jeg er bare træt og øm i kroppen efter den lang flyvetur" Hun nikker "Ja, hvornår var det dig og Matthew tog på ferie sammen?" "Her om en måned" Hun nikker tager sine solbriller jeg kigger mig i spejlet jeg føler mig tyg "Jeg er tyg" Lana kigger underligt på mig "Nej du er ej" Vi går uden for hvor de andre ligger og soler sig der er så varmt at i ikke fatter det. Lana er allerede nede så må jeg jo være mindst ligeså sej og gå hurtigt ned.
Jeg er nede da jeg er nede fuck hvor er det kold eller det bliver behageligt for her er jo fandens varmt. Der er badedyr og ja det er mega hyggeligt i poolen, men ja jeg har det mega skidt og jeg vil gerne bare sove "Lana jeg går op" "Hvorfor?" "Jeg har det skidt, så jeg tror bare ja at jeg skal sove det ud" Siger jeg med et lille smil på læben hun nikker, jeg kan mærke Matthews blik på mig jeg går op tørre mig og skifter tøj og ja gør mig klar til en lur.
Jeg tager mit tøj af og smutter ned i en af Matthews t-shirts, også lægger jeg mig ned i sengen og sover.
Matthews synsvinkel
Victoria har haft det skidt og hun er vist gået op og sove så jeg går der op hun ligger i min t-shirt og sover. Vi skal faktisk ud og spise så jeg skal vække hende, selvom jeg virkelig ikke har lyst for hun ligner en der godt kunne bruge at sove. Jeg nusser hende i håret, men hun reagere slet ikke "Skat, du skal til at op vi skal ud at spise" Hun vender sig rundt og åbner øjnene jeg kysser hende i håret "Har du det bedre" Hun ryster på hovedet og rækker ud efter et kram "Babe hvis det er kan vi altså også bare spise her" Hun ryster på hovedet "Du har jo feber skat" Hun er brandene varm "Er du sikker på vi ikke skal tage dig til lægen og då tjekket op på det?" "Skat det er ikke nødvendigt, jeg har bare en lille influenza det er ikke noget" jeg ryster på hovedet og kysser hende i håret "hvis du siger det"
Victorias synsvinkel
Jeg skal finde noget at tage på i aften, men jeg føler mig bare tyg lige gyldigt hvad jeg skal have på. Jeg har lyst til at græde for det her er ikke lige min komfort, jeg har altid været tynd og nu føler jeg mig som en flodhest og jeg ved ikke hvorfor.
Det ender med det sæt der da det er det jeg føler mig mest komfortabelt i. Mit hår glatter jeg enligt bare jeg føler mig bare grim lige nu, jeg sveder og har kvalme, og jeg fatter ikke hvorfor jeg skal have det så skidt.
Jeg går nedenunder hvor Lana står "Du ser så godt ud Vikki" Jeg smiler "i lige måde du ser også godt ud" Jeg elsker Lana hun er blevet lidt en søster for mig jeg elsker hende virkelig i det samme kommer Leah og ligger armene om mig "Er du okay søde" Jeg nikker "Ja jeg har det fint" Matthew kommer ned og ligger armene om livet på mig "Du er varm skat" Jeg nikker vore chauffør køre os hen til en fin restaurant, vi går der ind og spiser.
Maden smagte rigtig godt jeg elsker den, indtil at der begynder at lugte af leverpostej fy for satan. jeg holder mig for munden ad hvor er det ulækkert. "Mus er du okay?" Spøger Lana "Ja, jeg skal bare ud og have lidt luft" "Jeg går med" Siger Lana jeg kan se at Matthew også skal til at rejse sig, men Lana gør tegn til at han skal blive sidene.
Jeg går ud og dejlig luft hvor der ikke lugter af klam leverpostej.
__________________________
Jeg er tilbage wup wuup og denne her bog er ved at remme 3K det er jo helt sy realistisk. Jeg elsker det og tak for jer, Why me bliver opdateret senere idag, og den nye bog som hedder Fra Aalborg til Hellerup kommer det første kapitel ud idag!
Og det er i anledningen af de 3k og one more second bliver også opdateret idag så nyd det jeg har virkelig savnet at skrive så måske 2 kapitler på denne her bog har virkelig savnet den.
Husk at stemme det ville gøre mig så over lykkelig!
Hvad har i lavet i jeres sommerferie indtil videre?
Mig jeg har været på Zakynthos en ø i Grækenland.
BINABASA MO ANG
What is real Love?
Teen FictionWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...