Victorias synsvinkel
Han bar mig hele vejen op på hans værelse. Jeg kunne simpelhen ikke græde mere selvom jeg havde lyst til det, han lagde mig ned på hans seng "Sov smukke" "Du skal blive hos mig" Han nikker jeg lægger mig ind til hans bryst. Jeg kan høre hans hjerte der banker det er ret beroligende, men jeg kan ikke sove jeg kan virkelig ikke. Jeg kan mærke hans fingre i mit hår, jeg kan mærke hans hjerteslag det gør mig afslappet. Og jeg falder stille og roligt i søvn.
Matthews synsvinkel
Jeg kan ikke holde det inde længere. Hun betyder bare så meget for mig, men lige nu skal jeg lige have hende ud af den spiseforstyrelse. Hun drejer sig så hun lægger med ansigtet mod mig, jeg giver hende et kys i håret. Hun tager min hånd og fletter sine fingre ind i mine, "Smukke vi skal ned og have noget aftensmad" Hun kigger op på mig med et trist blik "Det kan jeg ikke, og jeg skal slet ikke spise dernede" "Så henter jeg noget mad til dig" "Nej du skal ikke gå" Jeg smiler "Jeg er tilbage om 10 minutter"
Victorias synsvinkel
Da han kommer tilbage har han en burger med tilbage den ser jo gigantisk ud jeg får det dårligt bare tanken. "Matthew det kan jeg jo ikke" "Jo det kan du godt" Han rækker mig burgeren, jeg åbner den og tager en lille bid. Jeg føler med det samme at jeg skal kaste op, jeg lægger burgeren fra mig det kan jeg ikke. "Jeg er ked af det Matthew, men det kan jeg ikke" "Smukke kom nu du kan godt" Jeg tager et par bider det er faktisk helt okay jeg ender med at spise hele burgeren. Jeg er glad for at han gider at hjælpe mig, efter jeg har spist og drukket den cola han havde købt til mig. "Tak søde" Han smiler "Det var så lidt smukke" Vi sidder og snakker om alt muligt, jeg ender med at falde i søvn op af ham. Jeg vågner da Matthews vækkeur begynder at bimle. "Matthew sluk for dit lort" "Du ligger yderst så du gør det" Jeg tager hans vækkeur og kaster det hen til ham jeg ved ikke hvordan fuck men slukker hans tingest. Han trykker på knappen og larmen stopper, "Tak" Han smiler "Så lidt" Nogle gange kan jeg være lidt af en sur kælling om morgen især vækkeure kan bringe mit pis i kog.
Selvom jeg vi bryder reglerne lige nu fordi vi ikke er på vores eget værelse. Så er jeg pænt ligeglad de holder jo alligevel ikke øje med det. Igår tog jeg nogen af mit tøj og tog det med her ind så jeg ikke behøves at rende rundt som en høne uden hoved. Vi er ikke de eneste der bryder reglerne Alison sover inde hos Luke og Ethan sover hos Emma. Matthew er lige smuttet i bad og jeg er ved at tage tøj på jeg over vejer legit at tage en af Matthews hoodies på. Men jeg dropper det jeg tager bare jeans og min egen hoodie på.
Mens jeg står og prøver at få min kontaktlinse i kommer jeg til at tænke på Jacobs ord. "Du er grim hvorfor vil nogen være sammen med dig?" Jeg kan mærke tårene, der løber ned af kinderne på mig. Jeg kan mærke nogle arme der krammer mig bagfra "Smukke lad vær at tænke på ham han er en spasser" Jeg vender mig om det ligner at han har trænet mere eller det føles også sådan. Han for noget tøj på, og begynder at trække mig afsted jeg stopper op jeg kan ikke over hoved jeg har ikke lyst. "Victoria kig på mig, du kan godt" Jeg trækker været dybt ned i maven og går ud af døren. Da vi kommer ned af gangen kan jeg høre Ambers irreterende stemme den skære ind i ørene på mig.
YOU ARE READING
What is real Love?
Teen FictionWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...