Idag er der kun 3 dage til vi skal på skiferie. Og hele ugen har Matthew opført sig underligt eller ikke over for mig, men han har været mere overbeskyttende end ellers. Det er ret sødt, og Jayden fuck han er provokerne det er vildt. Heldigt at Luke var der ham og jeg er bff det er alle os 8 vi er bare goals sammen. Men drengene brødes sig ikke om Jayden og tro mig det gør os piger bestemt heller ikke.
Lige nu er vi på vej ned til time min eneste time på ugen uden Matthew. Så ja det er jo super og jeg savner ham allerede og som om det ikke var nok så skal jeg sidde ved siden af Jayden. Det ved Matthew ikke af to grunde nummer 1 han behøves ikke at bekymre sig om det nummer 2 han vil få et andfald og det nej. Jeg sætter mig ned og finder mine ting frem til timen, jeg har virkelig ikke mod på det her. Og senere idag skal jeg til samtale på det der studiejob hvilket jeg er vildt spænd på "Hej babe" Siger Jayden jeg ruller med øjnene "Hej" Siger jeg og læren kommer ind og begynder hurtigt at snakke. Jayden sidder vildt tæt op af mig og hans klamme parfume den stinker virkelig det er vildt slemt. Jeg er ved at brække mig, jeg savner Matthew helt vildt vi får udleveret en stak papir med det vi skal læse. Og ligepludselig ringer klokken jeg pakker vildt hurtigt sammen og skal til at gå. Da Jayden tager fat i mig "Hvad fanden har du gang i vil du slip mig" "Ved du godt at du er den smukkeste pige på to ben" Jeg smiler sarkastisk ligepludselig kan jeg mærke to hænder på mine hofter "Hey baby" Jeg vender mig om og der er han min prins hvis ikke jeg vidste bedre så ville jeg tro at han bare var kærlig. Men han pisser sit territorie af jeg kysser ham på kinden "Jeg har savnet dig" Han vender øjne og kigger på mig "Ses babe" Siger Jayden Matthew kigger på ham med det koldeste blik ever. Jeg fletter mine fingre ind i hans "Skatte jeg skal lige skifte tøj" "Du ser da godt ud" Jeg smiler "Tak skat, men jeg er da lige nød til at skifte tøj" Siger jeg og går op på mit værelse.
Da jeg har taget tøj på viser jeg mig frem "Kæft du ser godt ud skat" Jeg smiler "Tak, du ser heller ikke værst ud, må jeg låne din bil?" Spøger jeg jeg tænker ikke lige at han magter at køre mig eller gider for den sags skyld "Jeg køre dig" Siger han og tager min hånd "Matthew du behøves altså ikke at" "Jo det gør jeg jeg vil ikke diskutere det" Siger han og kysser mig på kinden jeg smiler hvad har jeg dog gjort for at fortjene en som ham. Vi sætter os ud i bilen og køre derhen "Er du nervøs" Spøger Matthew jeg er ærligt ved at pisse i bukserne lige nu "Ja jeg er røv nervøs hvad nu hvis jeg siger noget forkert" "Baby det gør du ikke okay jeg ved de vil elske dig pluds min far har talt en god sag for dig" Siger han jeg smiler hvis ikke Austin havde kendt nogen som kunne bruge en som mig ville jeg nok ikke være havnet her. Da vi ankommer går vi sammen hen til bygningen og han kysser mig farvel "Ses smukke det skal nok gå" Siger han og smiler det går lige i hjertet "Ja det tror jeg,må jeg få et kram" "Selvfølgelig du det" Jeg ligger armene om ham og krammer ham tæt ind til mig vi slipper hinanden og står enligt bare og kigger hinanden i øjnene. Jeg smiler og går ind af den kæmpe dør der virker meget stort og meget moderne indretning jeg er vild med det. Jeg kommer hen til en dame hun ligner vel en på omkring de 22 ca i hvert tilfælde ikke ældre "Goddag har du en aftale?" Spøger hun hendes smil er varmt og hendes smilehuller de er så søde "Ja jeg har en aftale med Mr. Brown" Siger jeg "Ja du må være Ms Xavier" Siger hun "Ja det er mig" Siger jeg "Mr Browns assistent kommer og henter dig om et øjeblik" Jeg sætter mig ned i sofaen og venter mine hænder er vildt kolde, og jeg tror snart jeg besvimer af nervøsitet.
Der kommer han en meget pæn mand måske 40 44 jeg ved det ikke. "Goddag ms Xavier, jeg er Mr Brown og er din chef kom med mig" Siger han og begynder at gå, han går hen mod elevatorene og jeg går med vi går ind i elevatoren og trykker på knappen op til hvad jeg går ud fra er hans kontor.
Da vi kommer der op sætter vi os ned det er et virkelig fedt kontor jeg er vild med det. Han sætter sig ned og jeg sætter mig på den anden side. "Når Ms Xavier vil du fortælle lidt om dig selv?" "Ja selvfølgelig jeg hedder Victoria og jeg kan godt lide at læse i bøger, og jeg har altid godt kunne tænke mig et job indenfor forlags brancen" Siger jeg han nikker og smiler "Ja jeg har hørt godt om dig så jeg tror faktisk at du er lige det jeg leder efter. Du for et kontor og din opgave er at jeg vil sende dig manuskripter også skal du læse dem igennem. Du kommer også til at være min assistent så du kommer til at holde styr på mine møder og aftaler. De manuskripter der dem kommer du til at læse nogle stykker af og dem du kan lide skal du skrive udtagelser til og derefter sender du dem til mig. I forhold til løn du for 1000 dollars om måneden og hvis det går godt kan vi eventuelt snakke om en lønforhøjelse efter den første måned." Shit amen fuck det her det er vildt ikke nok med at det er et studie job så for jeg også løn det havde jeg virkelig ikke regnet med. "Virkelig tusinde tak det er jeg virkelig glad for, hvornår kan jeg begynde?"Spøger jeg jeg glæder mig helt vildt "Ja du skulle jo på skiferie med skolen fra tirsdag til tirsdag så hvad med torsdag?" Spøger han "Ja det kan jeg godt, hvad tid?" "Ja jeg har fået dit skema fra din skole så jeg sender det til dig okay?" "Ja det er helt fint" Siger jeg.
Matthews synsvinkel (Imens Victoria er til job samtale)
Jeg er kørt ud for at finde et par overraskelser til hende. Jeg ved godt at hun for jobbet så jeg skal bare lades som om at jeg bliver overrakset. Jeg har fundet en blomster handler så jeg skal have en buket til hende. Også tænker jeg at jeg skal finde et eller andet et par sko måske, men jeg ved ikke hvilke. Jeg elsker hende virkelig højt, da jeg har fundet blomsterne køre jeg videre og finder en valentino butik hvor jeg køber et par valentino stilletter. Så må det da nogle lunde passe længere tid kan det da ikke tage at være til jobsamtale.
Da jeg kommer tilbage er hun ikke kommet ud i nu altså hvad kan dog tage så lang tid. Jeg savner hende virkelig meget, jeg synes at det er længe nok at undvære hende i en time. Og der er gået hvad 1 og en halv og jeg sover også uden hende fordi der står vagter og holder øje med at vi er på vores værelser. Så det er ret så forfærdeligt heldigvis skal vi hjem til mine forældre imorgen hvor Victorias forældre kommer med hendes ski ting. Så det skal nok blive hyggeligt. I det samme kommer hun ud hun stråler mere end ellers jeg smiler "Jeg fik det jeg er mega glad" Siger hun jeg breder armene ud og giver hende en kæmpe krammer "Tillykke Baby, jeg er så stolt af dig" Jeg kan fornemme at hun næsten græder af glæde "Tak Skat jeg elsker dig" Siger hun og smiler "Jeg elsker dig højest og jeg ved ikke hvad jeg har gjort for at fortjene dig" "Lad vær med at sige det du er perfekt det er mig der har vundet i lotto" Siger hun jeg ruller med øjnene jeg er ikke enige "Når så siger vi det kom med ind i bilen jeg har en overraskelse til dig" Hun løfter øjenbrynene "Nu har du ikke brugt alt for mange penge vel?" "Åben det nu barer" Siger jeg hun åbner pakken og hun måber "skat, lad vær med det her det behøves du ikke" Sige hun jeg smiler "Jo jeg gør, jeg er så stolt af dig og jeg ved du har ønsket dig dem" Siger jeg hun smiler og kysser mig dybt det er et meget romantisk kys jeg elsker følesen af det. "Jeg er vild med blomsterne de er så flotte" Siger hun jeg smiler og bakker ud fra parkeringspladsen, også er vi ellers på vej tilbage mod collage.
_____________________________
Så var der et kapitel mere til jer. Husk at stemme det ville varme mit hjerte😍
ESTÁS LEYENDO
What is real Love?
Novela JuvenilWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...