Tillykke med fødselsdagen!!

169 12 3
                                    



Victorias synsvinke

Imorgen er det Matthews fødselsdag hvilket vil sige at det er fredag. Og ifølge Matthew er der stor fødselsdag imorgen for hans familie. Hvilket vil sige familie møde hans mormor, morfar, farmor,farfar,moster,onkel og ja jeg kunne forsætte og jeg er ved at skide i bukserne. Ikke over at hans forældre kommer, men resten jeg ryster lige nu og Matthew er lige nu taget hen til sin fars arbejde for at arbejde. Han har et studiejob der, men med friheder i og med at det er hans far. Jeg har lavet et fint gave kort, vi skal til Lissabon, også har jeg købt ham en ny parfume fra gucci, det var enlig ikke meningen at han skulle have haft andet end den rejse. Men igår dag jeg var på vej hjem fra arbejde faldt jeg lige over at der var tilbud på parfumer. Og jeg ved at han har ønsket sig den, så jeg tænkte at det kunne være en god ide. Af Luke og Alison for han et louisvitton halstørklæde og af Emma og Ethan for han nogle vans med supreme. Luna og Liam ved jeg ikke hvad giver da Luna ikke ville sige det, så jeg glæder mig. Idag har jeg en aftale med Lana vi skal ud og spise frokost sammen, vi har fået fri idag hvilket jeg udnytter. Og Lana har vidst bare taget fri så det skal nok blive hyggeligt, jeg har lige lavet et langt brev til ham færdigt. Og lavet gavekortet færdigt, hvis du spøger Matthew så gider han ikke at blive fejret med alle de menesker. 

Igår havde vi en meget seriøs snak. Vi snakkede om at flytte sammen, jeg ved ikke hvorfor eller hvordan vi kom ind på det samtaleemne men det gjorde vi. Og Matthew overrasker mig hele tiden og hverdag tro det eller ej, men det var ham der forslog det. Jeg gendanner mig samtalen i mit hoved "Jeg savner dig og det kan godt være at jeg virker som et egoistisk svin, men jeg vil helst gerne have dig for mig selv og vågne op med dig i mine arme hver eneste dag. Og falde i søvn med dig, så jeg ved godt det er store ord, men overvej det lige hvis vi flyttede sammen kunne vi gøre det" Og jeg må indrømme at det ikke lyder helt dumt i mine øre flytte sammen det lyder meget voksent og vi er kun 19 og snart 20. Men ja vi er jo heller ikke de traditionelle der venter til efter collage. Han sagde at jeg skulle tænke over det,der er kun et problem jeg ved ikke om jeg har råd, og jeg vil ikke have at han skal betale det hele. Det går jeg simpelthen ikke med til, men jeg har den der opsparing og mit nye studiejob som jeg elsker. Men er jeg klar ja det kan jeg tjekke af, men det virker lidt vildt bare at tænke det og vi har jo kun været sammen i hvad 2 måneder så det er ikke så længe. Jeg må tænke lidt mere over det før jeg svare det skal overvejes grundigt, jeg vil gerne have at det bliver gennemtænkt. 

Jeg er lige blevet hentet af Lana i hendes totalt blærede Porsche jeg er vild med den.  Og jeg elsker lyden af den jeg ved ikke hvem det er jeg er blevet til. hvis du havde spurgt mig for 3 måneder siden ville jeg ikke have hverken synes at biler sagde mig noget eller på nogle måde synes at dyre biler var fede. Men nu jeg er vild med det og jeg er blevet en fartdjævel.Vi er på vej ind på en lækker diner i newyork vi snakker om alt muligt lige fra Matthews fødselsdag til Lanas kæreste og sommerferie.  Jeg elsker at tilbringe tid  med Lana hun er en virkelig sød pige jeg elsker hende selvom der er hvad 2 år imellem os. "Seriøst Vikki du skal med til Spanien og Mexico jeg er ligeglad du skal med" Siger Lana jeg ved ikke helt altså jeg vil gerne, emn jeg tror ærligt ikke at jeg må for mine forældre.  "Ja det gad jeg vildt godt, men jeg tror ikke at jeg må" Hun ryster på hovedet "Tro mig din mor og min mor er vilde med hinanden så det tror jeg nok  at min mor skal overtale din mor til, min familie tror seriøst at du kan gå på vandet" Jeg griner Matthew har fortalt mig det før, men det chokere mig stadig.

Det er aften og Alison og jeg er lige ved at gøre klar til imorgen selvom Matthew sover derhjemme hos hans forældre. Hvilket jeg godt forstår det var enligt meningen at jeg skulle have sovet der, men det nej. så jeg kommer når jeg har fri hvilket vi har klokken halv 12 så det er luksus også kommer Lana og henter mig.

What is real Love?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum