Victorias synsvinkel
jeg er lige vågnet efter den bedste dag ever. Jeg ligger nøgen ved siden af Matthew så ja der skete lidt igår, men der var en upser vi gjorde det uden et kondom. Og vi har aftalt at hvis jeg bliver gravid så er det det vi var to til den tango, så ja jeg er bare glad for at han er typen der gider at tage ansvar, vi snakkede om det her for 5 minutter siden.
"Skat jeg vil gerne sige at det var den bedste dag igår tak" Jeg smiler til ham han kigger på mig og tager mine hænder "Det var så lidt, men alt for dig og det ved du også godt. Har du tømmermænd?" Jeg smiler lidt har jeg men ikke det store jeg drak de andre gæster i gulvet "Nej det er ikke slemt lidt hovedpine det er det" Han smiler "Jeg henter noget vand smukkeste du skulle nødigt dehydrere" jeg griner "Det behøver du ikke har det fint" han ryster på hovedet og går ud og finder et glas med vand og kommer derefter tilbage. Han rækker mig et kæmpe glas med kold vand jeg drikker ca. halvdelen. Klokken er kvart i 10 og de andre er ikke vågnet vi ligger enligt bare og snakker da Matthew tager et papir frem og rækker det til mig. Jeg folder det forsigtigt ud det er et brev jeg sætter mig til at læse.
Baby idag er det din dag og som du jo nok godt ved er jeg så dårlig til det her, men jeg vil prøve. Før jeg mødte dig var jeg en hel anden og det vil jeg prøve at vise dig hvem jeg var og den du har gjort mig til. Før jeg mødte dig var jeg den klassiske player der elskede at feste gerne fra torsdag til lørdag og også gerne pjekke (Det gør jeg stadig) Men ja jeg var nok heller ikke den sødeste ved piger jeg har været en stodder jeg kneppede den ene og droppede hende dagen efter når hun var blevet for kedelig. Det var lidt om min fortid lad os komme frem til nutid og fremtid.
Da jeg så mødte dig tænke jeg fuck en smuk pige, men du gav mig fandeme modstand og jeg var ikke van til at piger gav mig nogen form for modstand. Så da du gav mig det blev jeg jo kun endnu mere nysgerrige på hvem du er og det er jeg stadig. Jeg husker tydeligt da jeg genkendte dig den dag i kantinen hvor du kold afviste mig og du var den første pige der nogensinde har afvist mig og jeg kan huske den chokeret følelse jeg fik. Og ærligt ikke så idag kan jeg stadig grine over det for det var ret så chokerende for mig, men jeg tror det gjorde noget inden i mig.
Og du startede med at stjæle mit hjerte og derefter min hoodie og hvad bliver det næste mit efternavn? Og det må du også gerne stjæle det det ville jeg ikke have noget imod at du gjorde. Men jeg elsker dig mere end noget andet og jeg kan fortælle dig at du er den jeg elsker mest af alle. jeg ved ikke om du kan huske det, men du spurgte på et tidspunkt om jeg nogensinde ville elske andre piger ligeså højt som jeg elsker dig. Og på daværende tidpunkt svarede jeg nej, men jeg kan komme på en, hvis hun ligner dig og kan kalde dig for mor og mig for far og hun er vores datter så ja, men ellers ikke. Du er mit et og alt og mit værste mareridt er desværre sket og jeg var så pisse bange Victoria jeg troede aldrig jeg ville få en chance for at fortælle dig hvor meget jeg elsker dig. Du er min og kun min og jeg vil passe på dig for altid og jeg ved at jeg har fundet min one and only jeg elsker dig min helt egen prinsesse glæder mi til en fremtid med dig og kun dig!
Matthew!
Fuck man jeg tuder lige nu jeg kan mærke det tårrene løber ned af kinderne på mig. Han siger altid at han ikke er romantisk, men det der er nok noget af det mest pladder romantiske jeg nogensinde har læst og samtidig så sødt og enkelt "Skat det der er det bedste brev nogensinde jeg elsker også dig" Siger jeg og ligger armene om ham "Skat det der var en tyk fløde" Siger jeg og griner han giver mig et kys i håret "ja det var det, men du fortjener det" Han ligger sine læber på mine og kysser mig det ender ud i et meget passioneret snav "Jeg elsker dig mere end nogen anden" Siger jeg han smiler og kysser mig "Du snakker for meget idag" Jeg griner typisk mig vi kysser lidt videre jeg elsker ham så helvedes meget at jeg ikke tror det er sundt.
Klokken er efterhånden blevet 12:30 og vi har hverken spist morgenmad eller frokost. Så Matthew er gået igang med at varme frysepizza og pommes frittes inde i ovnen. Jeg tuller stadig rundt i mit nattøj og roddet knold min telefon vibrere og jeg tager den. Det er en besked fra Mr. Brown
Uden pis ikke så har Matthew også tænkt at stoppe han har altid gerne villet have sit eget firma. Og han har nogle ret så gode kontakter til at få lige det han drømmer om og nu en fast stilling mere i løn mere ansvar det er jo drømmen det her. "Skat prøv lige at se" Jeg giver ham telefonen han smiler "Min far fortalte godt at de er vilde med dig, tillykke, men stopper du på collage?" Jeg nikker det tænker jeg jeg gør han smiler og krammer mig "Gider du vække de andre?" Jeg nikker da jeg går ovenpå kan jeg høre nogle der stønner jeg tror Alison og Luke er ja væk i hinanden og nu har jeg fået billeder i hovedet. Jeg løber ned til Matthew han skal få de klamme billeder ud af mit hoved "Skat Luke og Alison de ja og jeg hørte det jeg får billeder i hovedet" Han griner han er flad af grin "Seriøst?" Jeg nikker hvorfor skulle jeg udsættes for det? det er sgu da mishandling på højeste plan.
Vi er allesammen vågne nu Matthew vækkede dem da jeg ikke ville kunne uden at få det største grineflip. Vi sidder og spiser og snakker og hygger de fleste har de sygeste tømmermænd hvilket jeg er skyld i "Vikki det er din skyld at jeg har det så fucking dårligt" Brokker Luke sig "nej det er ikke det er ikke min skyld" Siger jeg og smiler jeg helte cola op i mine 20 shots og gav resten af mine venner ægte shots. Matthew ville ikke have nogle så vi andre drak shots eller de drak shots jeg drak sodavand, men det var fucking grineren.
Vi har lige spist færdig og pakket sammen vi har besluttet at tage hjem. Matthew og jeg skal ud at kigge på møbler tror jeg eller nok senere, men ja det skal vi have gjort.
____________________________________
Så var der da lige et kapitel til jer der ude, det er vel ferie😘😘
YOU ARE READING
What is real Love?
Teen FictionWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...