Vores hjem

132 10 4
                                    



Victorias synsvinkel 

Vi er lige stået op efter ja noget 'Os tid' hvilket var ret så godt så det var interessant Matthew skal først møde på arbejde klokken 9 og jeg skal møde klokken 8 så jeg har en smule travlt. Jeg skynder mig og for noget tøj på.

Jeg tager min taske med og går ind til Matthew som ikke er noget særlig meget længere

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg tager min taske med og går ind til Matthew som ikke er noget særlig meget længere. "Ses skat jeg køre på arbejde" Han spidser læberne som tegn på jeg skal kysse ham jeg bøjer mig ned og kysser ham "Ses baby jeg er hjemme klokken lidt i 7" Jeg nikker og går ud af døren jeg køre hen til arbejdet i min egen bil og jeg elsker den så højt. Arbejds dagen idag bliver nok lidt lang, men det er ligemeget jeg elsker mit arbejde, og Matthew er ved at få stablet sit firma på benene hvilket er utrolig modigt. Efter arbejde skal jeg have handlet ind og ja ellers bare hjem lave mad have vasket tøj da vi jo snart skal til Europa sammen med hans familie. Jeg har kun været i Europa en gang og det var da vi var i Østrig hvilket var virkelig hyggeligt. Men Spanien det aner jeg ikke hvordan er håber bare det bliver en drama fri ferie. 

klokken er lidt i 5 og jeg har fået fri nu. Jeg skal handle Matthew arbejder satdig for sin far lidt endnu, men han er tæt på at realisere drømmen om at få sit eget firma. han har fundet bygningen hvor det skal være og er igang med at ja gøre hvad man nu gør. Jeg skal ud at handle hvilket jeg glæder mig helt vildt til og spøger mig ikke hvorfor, men det gør jeg bare. Jeg sender det sidste manuskript for idag og lukker min computer ned, og går ud mod bilen. 

Mens jeg køre er der et eller andet program og babyer og mødre. Og ja jeg kan ikke lade være med at tænke på hvad nu hvis jeg er gravid ville jeg kunne være en god mor. Og ville Matthew og jeg kunne udgøre et godt forældre team jeg ved bare at det han sagde igår er noget af det mest søde eller hvad man nu kan sige. Og det køre stadig rundt i hovedet på mig "Baby jeg vil gerne have at du er gravid det er et af mine største ønsker, selvom det skrammer mig af helvedes til så er det også noget jeg gerne vil, men kun hvis du er klar" Jeg smiler lidt for mig selv og ærligt ikke så er han det menneske jeg stoler mest på og elsker mest i hele denne her verden. Men det stritter bare imod med alt det mine forældre har prøvet at banke ind i hovedet på mig siden barns ben. De har altid sagt at børn det var noget, man fik når man var gift og havde været det i et godt stykke tid, men det der ægteskabs pis er jo en hver piges drøm. Og nok også lidt min, men på den anden side er det skide stykke papir så vigtigt det er jo bare et stykke papir ¨hvor der står at man har sagt i guds hus at man elsker hinanden, men ja og jeg er kommet frem til at jeg gerne vil være gravid. Jeg har aldrig været den store by pige, og jeg tror jeg har set det jeg skal se før jeg skifter mit liv ud med en ny status som mor. Ej den tanke der det gør mig helt glad eller hvad man nu kan sige. Jeg har altid vidst at jeg gerne ville have børn, men i denne her alder nej jeg havde jo nok først forstilledet mig at det ville være når jeg var omkring det 30. Men sådan skulle det eller jeg ved jo ikke om jeg er gravid, men det tror jeg ikke men jeg håber. 

Jeg har netop lige parkeret bilen og er på vej ind i supermarkedet. Vi mangler alt så ja vi skal have lidt af hvert idag, jeg ved ikke hvorfor, men Matthew hader at handle ind det er noget af det værste han ved. Så jeg handler ind og laver mad vi har fældes rengøring, men jeg gør jo næsten rent hver dag da jeg syntes at det er afslappende. Jeg har fået handlet lidt brød og ja noget æg mælk og noget kaffe, jeg har også købt ben and jerrys da is bare er godt og her når det er varmt endnu bedre. Og ja den her indkøbsvogn er også ved at være overfyldt eller nej det er den ikke, men jeg tror jeg har alt det vi ca mangler. Og i aften har jeg besluttedet at vi skal have pasta med kødsovs og noget salat det skal jo nok blive super.  

Jeg er lige kommet ud af supermarkedet og klokken er  17:38 så jeg skynder mig at få parket bilen og så er det ellers hjem. Og når jeg kommer hjem har jeg en aftale med pigerne vi skal ud at løbe og derefter skal der lige sættes noget aftensmad over. Jep og senere skal jeg lige have skrevet udtagelser til et par manuskripter og hvad endnu bedre er at om en uge tager vi afsted på ferie og jeg glæder mig helt vildt.

Jeg er lige kommet hjem og har fået alle tingene pakket ud sat en vask over og skiftet til løbe tøj. 

Og håret er i en høj hestehale, jeg føler mig på ingen måder klar til at tage ud at løbe, men jeg ved at når jeg har gjort det vil det føles godt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Og håret er i en høj hestehale, jeg føler mig på ingen måder klar til at tage ud at løbe, men jeg ved at når jeg har gjort det vil det føles godt. Da jeg kommer ned er pigerne kommet "Hej piger" Siger jeg og krammer dem vi går ned i parken hvor vi begynder at løbe og snakker om livet de her piger er de bedste veninder man kan ønske sig. Vi løber og løber og løber og ja det er fucking hårdt, men det er virkelig godt for kroppen. Da vi er færdige med at løbe går vi igang med styrketræning, hvilket er ligesom døden jeg glæder mig til at komme hjem. 

Jeg er næsten lige kommet hjem og har lige været i bad hvilket jeg virkelig også trængte til jeg stank virkelig. Og nu er jeg ved at lave en pasta med kødsovs Matthew burde være hjemme lige om lidt og det passer jo også meget godt for maden er faktisk færdig eller jeg mangler bare at koge pasta. 

__________________________

Så var der da lige et kapitel til til jer derude! Her på næste onsdag skal jeg på ferie til Grækenland hvilket jeg glæder mig til. Men der kommer ikke kapitler op mens jeg er på ferie hvilket jeg er i en uge, men lover at der kommer nogle op ligeså snart jeg er hjemme igen! Husk at stemme og kommentere!

Hvad skal i lave i jeres sommerferie? 

What is real Love?Where stories live. Discover now