❌❌❌❌❌❌ Husk at stemme og kommentere❌❌❌❌❌❌
Da jeg kommer hjem går jeg op på mit værelse og begynder at pakke til collage. Der er 1 dag tilbage, derefter skal jeg gå på collage. Det bliver lidt underligt at starte, men det skal nok gå efter at have forsøgt at pakke begynder at tænke på hvad jeg skal gøre når jeg ikke har Alice længere. Vi skal ikke på samme collage, jeg kommer til at savne hende helt vildt meget. Da jeg lægger mig til at sove kan jeg mærke nervøsiteten, der ligeså stille kommer kravlende op af mig.
"Victoria, du skal stå op nu" jeg kigger på klokken, 7:50 hold nu kæft det er tidligt jeg vender mig om og sover videre. Nogle minutter efter kommer min mor ind på værelse og rusker i mig "Victoria det er nu og ikke om lidt, men nu", "Skrid nu væk mor" "Ikke før du står op" Jeg står op og går i bad efter badet tager jeg noget tøj på.
Da jeg har fået tøj på går jeg ned og spiser morgenmad efter morgenmad går jeg over til Alice, da vi ligeså godt kan nyde den sidste tid sammen inden vi skal på collage. Bank bank Alices mor åbner døren "Hej Victoria længe siden" Jeg smiler høfligt "Er Alice hjemme?" "Ja hun er oven på du kan bare gå op" Jeg går oven på jeg kan fornemme lidt en dårlig stemning, men jeg er ikke helt sikker jeg går og ind på Alices værelse. Hun sidder og pakker og gør klar "Hej Alice" Jeg går over og giver hende en krammer hun virker helt ked af det. "Hvad er der galt?" "Min mor og jeg er bare lidt uvenner"
Springer lige til efter besøget
Da jeg kommer hjem, skal jeg også til at begynde og tænke på hvad jeg skal gøre, jeg er begyndt at få virkelig nerver over det. Jeg tjekker mine 2 kufferter, igen jeg bliver helt nervøs, har jeg nu pakket det rigtige det håber jeg det er jo imorgen jeg skal der hen. Så det er med at nyde den sidste tid på sit eget værelse uden at skulle dele værelset. Efter at have pakket færdigt skal jeg jo også lige finde et tøjsæt det er svært amen forhelved jeg har jo ingen tøj eller det har jeg jo men bare ikke det jeg vil have på. Efter at have rodet næsten alt tøj ud (Ud over det der ligger i kufferterne) Finder jeg endelig det tøj som jeg skal have på første dag på collage imorgen, jeg glæder mig især til at finde ud af hvem jeg skal bo på værelse med. Håber bare for guds skyld ikke at det er en bitch, så bliver vi i hvert til fælde ikke de bedste venner. Da klokken af 21 beslutter jeg mig for at gå i seng da jeg tænker at imorgen bliver en lang og hård dag. "Bank bank" "Kom ind" I det samme kommer min storebror Louis ind han er 2 år ældre ind mig "Hej søs er du klar til imorgen?" "Ja nogle lunde er lidt nervøs" Han sætter sig ned ved siden af mig og lægger armene omkring mig "Det skal nok gå alt sammen bare vær dig selv" "Tak Lou" Jeg giver ham en kæmpe krammer "Godnat vikki sov godt" Han går ud og lukker stille døren efter sig det er sidste gang i et langt stykke tid at jeg kommer til at sove på mit eget værelse. Jeg kigger rundt det er først om 3 uger at vi må komme hjem i weekenden så jeg kommer til at savne mit eget værelse.
******
Jeg vågner næste morgen af mit vække ur jeg vender mig om og prøver at trykke på snooze knappen. Men da jeg rækker ud efter det falder jeg ud af sengen fuck hvor irriterende, jeg har lagt mit vække ur ned under sengen så jeg ikke kunne trykke på snooze. Jeg slukker for larmen og går i bad da jeg er færdig tager jeg det tøj på jeg fandt frem igår så jeg ikke skulle stå med en mega tøjkrise idag.
En t- shirt med shorts og adidas sko til. Efter det sætter jeg håret op i en hestehale, og ligger en basic makeup derefter går jeg neden under. "Godmorgen skat er du klar" "Ja det tror jeg" "Det var godt, jeg har lavet pandekager til dig" Jeg smiler træt "tak mor" Min far kommer nedenunder og sætter sig ned "Glæder du dig til at se hvem du skal bo sammen med?" "Ja, men også nervøs" Årh hvorfor skal de spøger så meget kunne de ikke bare lade være og bare være stille. Jeg er virkelig stille om morgen og hader at stå tidligt op. Efter vi har spist smutter jeg op og henter min kufferter på vejen lægger jeg lige et brev til Louis.
Da jeg kommer nedenunder står min mor og far klar vi går ud i bilen jeg finder min mobil frem og sætter mine høretelefoner i. vi skal køre i nogle lunde 1 1/2 time jeg håber bare at det bliver godt.
_____________________________
Sorry det er ikke rettede
YOU ARE READING
What is real Love?
Teen FictionWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...