Matthews synsvinkel
Jeg har set Victorias sms, men det her der jo gået langtid nu. Klokken er hvad halv 4 så langtid kan en middag altså ikke tage så langtid. jeg er ved at få paranoia over det her hvor fanden er hun ja det ved jeg ikke og det er det der gør mig bange. "Alison har du set Victoria?" Spøger jeg hun kigger på mig "Nej, men var hun ikke ude at spise med hendes forældre?" "Jo, men det tager da ikke så langtid" Hun smiler "Rolig nu hun skal nok komme tilbage" Siger hun og giver min hånd et klem jeg smiler og slipper hende. idet samme kommer Luke ind i værelset "er Victoria stadig ikke kommet tilbage?" Spøger han overrasket jeg ryster på hovedet "nej det er hun ikke" Jeg begynder at få det lidt skidt og bliver bare endnu mere bekymret.
Klokken er nu 20 og hun er ikke kommet tilbage. Jeg er ved at gå i panik Luke er ude at kigge efter hende og Ethan og Liam sidder og prøver at få mig ned på jorden. Jeg har ringet til hende 20 gange hvis ikke mere skrevet og hun har ikke svaret jeg er vildt bekymret for hende. Luke kommer løbende tilbage "Matthew ved du hvor Jayden er?" Fuck hvor er det her klamt det her "Nej det aner jeg da ikke hvorfor?" Luke giver mig blikket også kommer blikket fuck nej det kan ikke ske jeg genkalder mig sætningen "Jeg tager hvad jeg vil have" Fuck han har taget hende jeg ryster på hovedet nej nej nej "Jeg dræber ham den klamme stodder" Jeg går i panik jeg ryster af vrede lige nu jeg slår ham ihjel lige pludselig ringer telefonen.
Mig- Hallo
Ukend- hør lige her
Der går noget tid og efter det høre jeg et skrig "Stoooop pleas lad vær" Det lyder som Victoria der er hende jeg bliver mundlam jeg aner ikke hvad jeg skal sige.
ukend- hvis du gerne vil have det til at stoppe så du har 2 døgn og løsesummen er 20.000 dollars ellers er det game over for Victoria og husk jeg tager hvad jeg vil have.
Jeg høre en flaske der bliver knust mod gulvet og derefter noget bliver kastet mod gulvet. Og det bliver efterfulgt af et skrig lyden af hendes smerte jeg kan mærke det.
Ukend- Vi ses om under to døgn ellers er det vidst game over
Personen ligger på og jeg er i chok jeg ved ikke hvad jeg skal gøre jeg er så vred og jeg ved hun lige er blevet kastet ind i en væk eller ned i et gulv fyldt med glasskår. jeg har aldrig i mit liv følt mig så vred på nogen eller elsket nogen så højt at jeg har kunnet mærke deres smerte. "HAN HAR FUCKING KIDNAPPET VICTORIA LUKE JEG SKAL FINDE HENDE LIGE NU" Jeg råber det jeg er så gal "Rolig nu Matthew det hele skal nok gå jeg ringer til Sam og beder ham om at skaffe pengene også skal vi finde ud af hvor hun er henne" Jeg prøver at bevare roen, men det er svært jeg sætter mig ned nu skal jeg bare prøve at trække vejret selvom mit værste mareridt lige er blevet til virkelighed.
Victorias synsvinkel
Jeg har så meget smerte lige nu mit hoved dunker af smerte. Og jeg kan mærke den varme klistrende masse der løber ned af kinden på mig. Og jeg ligge bundet med hænderne så jeg kan ikke bevæge mig de har taget bindet fra mine øjne væk. Så jeg kan godt se noget det her er noget af det mest noia jeg nogensinde har prøvet og jeg er så bange lige nu. Ligepludselig åbner døren kan jeg høre og nogle sætter sig ned ved siden af mig. "Så Victoria hvis du er en god pige svare du på nogle spørgsmål og svar nu ærligt skat det er for dit ejet bedste" Siger en stemme det lyder som Mary-Kates, men jeg er ikke sikker jeg forsøger at nikke, jeg tør ikke andet "Så ved du hvor de holder til?" Spøger hun med sukker sød stemme og ærligt jeg har ingen ide og jeg tør ikke lyve "je jeg ved det ikke" Siger jeg idet samme mærker jeg noget koldt mod min hals det er en fucking kniv "Er du sikker skat?" Jeg ryster og trækker vejret i små stød hun presser lidt hårde så jeg kan mærke at hun mener det "ja jeg har ingen ide" Hun trækker vejret skarbt ind og fjerner kniven fra min strube "Hvor bor han?" jeg ryster på hovedet aldrig i livet så må jeg jo lide jeg nægter at udsætte hans familie for fare "Jeg ved det ikke" hun sukker tungt "Søde skat for din egen skyld så sig det ellers så bliver det værst for dig selv, så er du sikker på du ikke ved det?" jeg nikker og prøver virkelig at lyve godt jeg undgår med vilje øjenkontakt med hende hun virker ikke t"ja jeg er sikker" "gider du hente sprøjten hun skal vidst dopes lidt før hun svare" Fuck der er ikke noget at gøre jeg skriger "Neeeeej stooop" Døren åbner og det lyder som om at der kommer yderligere to mennesker ind "Åben munden!" Det lyder som Jayden,men jeg er på ingen måde sikker jeg åbner lydigt og en pille bliver lagt på min tunge et klik lyder og min hænder bliver låst op. Han giver mig en vandflaske jeg drikker lidt og sluger pillen. "Vær nu en engel og sid stille og ti stille okay" Jeg ser Jaydens ansigt helt tæt på mig jeg nikker jeg kan mærke jeg bliver lidt træt og at det begynder at sløre for mine øjne. "Av for helvede" Skriger jeg da jeg mærker en nål ind i mit lår jeg sparker hånden væk, det skulle jeg aldrig have gjort. i det samme for jeg en hård knytnæve lige på kæben jeg kan smage blod i munden. jeg hoster "Sov godt søde vi ses jo senere" De går ud og jeg er alene hun taber noget på vej ud af døren jeg bliver liggende ind til jeg vudere at de er langt nok væk til at jeg kan undersøge det nærmere.
YOU ARE READING
What is real Love?
Teen FictionWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...