123 læsere tak😘🤞
Victorias synsvinkel
Jeg sidder med en vrede jeg har lyst til at sparke nogen, eller slå nogen ned. Kæft en fat svag blondine jeg hader sådan nogle, typer jeg kan ikke. Det banker, på jeg går over og åbner døren "Matthew, hvad vil du?" "Jeg ville bare spøger om du er okay" Jeg kan, mærke jeg bliver lidt genert jeg træder til side så han kan komme ind. "Vil du ind?" Han træder forsigtigt ind ,shit jeg er tæt på at græde det gør jeg ,når jeg bliver virkelig gal. Jeg har brug for et kram, men jeg ved ikke om han vil finde det mærkeligt hvis jeg krammer ham. Fuck det jeg går over og ligger armene om ham, han stivner og slapper så af og ligger armene om livet på mig. Her kunne jeg godt vende mig til at være det dejligt, varmt og beskyttende. Jeg trækker mig "Tak og undskyld jeg havde bare brug for et kram" Han smiler "Det er okay er der andet jeg kan gøre" Jeg har lyst til at sige, at han skal blive, men jeg vil jo også gerne have et kram mere. "Ja jeg vil gerne have et kram mere" Han lægger øjeblikkeligt armene om mig det er dejligt
Matthews synsvinkel
Det var dejligt at stå med hende i armene. Det føltes som om, jeg var hendes helt og det ville jeg jo også gerne være. Jeg havde aldrig prøvet denne her følelse i min krop før, jeg havde lyst til at være sammen med hende ,lære hende bedre at kende. Og jeg kan tage mig selv i at fantasere om, hvordan jeg forstillede mig hendes fyldige læber. "Du er smuk selv når du er sur" Hun trak sig ud ,hun så helt chokeret ud "Du lyver big time" Hun smiler lidt og trækker sig væk fra mig og griner "Nej jeg mener det Victoria" Hun kigger på mig "Okay så siger vi det" Hun griner stille ,jeg går over mod døren "Hey jeg er ked af du ikke får noget aftensmad på grund af mig" "Det går nok smukke" Jeg smiler og går ud af døren. Da jeg kommer ind på mit værelse tog jeg min telefon der var en besked fra Victoria.
Victoria
Tak fordi du var der for mig❤
Matthew
Det var da så lidt😘
Victoria
Måske skulle vi finde en dag og hænge ud sammen altså hvis du vil😉
Matthew
Ja det kan vi da godt finde ud af hvornår og hos hvem?
Victoria
Hos mig imorgen aften😘
Matthew
Det er en aftale ses! sov godt Victoria😘
Victoria
Tak lige over😘
Victorias synsvinkel
Jeg falder i søvn med et smil på læben nu sover jeg med garanteret bedre.Da jeg vågner har jeg de sygeste mavekramper jeg går ud på toilettet. Ja jeg har fået fucking menstruation jeg putter lige en tampon op også er det ellers bare på med nattøjet og i seng igen. Klokken er 7 og jeg lægger mig ned og sover videre. Det føles som om jeg lige er faldet i søvn da Alison kommer ind "Vikkie du skal op hvis du vil nå morgenmad" "Nej jeg har de klammeste menstruations smerter" "Årh mus skal jeg sige at du er syg?" "Ja det må du gerne" "Tak" Hun smiler og går jeg falder i søvn igen.
Jeg vågner ved at min mobil ringer, jeg har stadig ondt i maven.
V= Victoria
M=Matthew
V- Hej
M- Godnorgen smukke, hvorfor er du ikke til time?
V- Jeg har menstruations kramper og det gør sygt ondt
M- Har vi stadig en aftale eller skal vi rykke den?
V- Nej, nej bare kom, men har altså ikke makeup på og advarsel jeg ligner lort.
M- Umuligt smukke glæder mig til at se dig.
V- lige over
Da vi har lagt på går jeg ud og tager noget pænere nattøj på
Efter nogle timer med serier og lidt hygge. Kommer Alison ind "er du okay?" "Jaer det gør bare så ondt!" "Jeg er inde hos Luke vi har en date" "Okay, jeg har en aftale med Matthew" Hun smiler kysser mig på kinden og går.
Da klokken er 17 banker det på døren ,jeg åbner døren og der står han. "Hey er du okay" "Ja det går" Jeg træder til side så han han kan komme ind, jeg lægger armene om ham og krammer ham. Vi sætter os ind på mit værelse jeg tager min computer og åbner netflix. "Hvad vil du se?" "Hvad med en gyser?" "Det kan jeg ikke jeg får mareridt" "Jeg passer på dig" Jeg smiler "Okay" Han sætter IT på jeg hader klovne han lægger hånden ned på mit lår.
Jeg putter mig ind til ham, hans varme er så dejlig og duften det er så wow. Jeg kan mærke hans hjerte lyd, mine øjne begynder at blive tunge. Jeg har sovet elendigt jeg giver op mine øjne vinder i kampen mod min hjerne.
Matthews synsvinkel
Jeg kan høre hendes vejrtrækning bliver tungere og tungere, og til sidst sover hun. Jeg kunne kigge på hende sove i flere timer, jeg overvejer stærkt at blive. Jeg rykker mig lidt, hun strammer grebet om mig "Nej, bliv" "Smukke skal jeg hente mad til dig?" Hun kigger op på mig "Ja, det må du gerne" "Okay jeg kommer snart tilbage" Hun rækker ud efter mig, jeg trækker hende ind til mig "Du skal komme tilbage" "Okay jeg kommer tilbage" De ord kunne jeg lide at høre jeg gik ned i kantinen og finder noget mad. Der er boller i karry og noget pastasalat med kylling jeg tager boller i karry efter det bliver jeg stoppet på gangen af Liam. "Hey bro hvor er du på vej hen" "Op til Victoria" "Årh mate" Jeg går ind på hendes værelse hun sidder og venter på mig, hun er så smuk "Du er så smuk" "Du lyver" "Nej" Jeg lægger armene om livet på hende og trækker hende forsigtigt ind til mig og placere mine læber på hendes.
_____________________________
Tak for 123 læsere husk at stemme!😘😆
KAMU SEDANG MEMBACA
What is real Love?
Fiksi RemajaWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...