Victorias synsvinkel
Idag skala vi ud og baby shoppe til vores lille mus og jeg er 8 måneder henne og jeg er en val. Mine fingre er ikke hævet, men det er mine fødder det kan jeg da godt fortælle dig de er så hævet jeg plejer at bruge 38 i sko nu bruger jeg 39-40. Hold nu kæft hvor er jeg fed og idag skal vi baby shoppe og Matthew skal selvfølgelig med Lana er mopset over hun ikke må komme med, men det er Matthew der ikke kan magte at hun skal med. Jeg er ved at dø af spænding, Matthew har fri idag eller jeg bad ham om det da det stresser mig at vi ikke engang er begynd på værelset jeg har ryddet op derinde og gjort det klart men værelset er tomt og idag skal vi hente dynebetræk med navn på og jeg elsker det og vi skal hente navne sutter jeg glæder mig så meget. Og jeg har lavet en indkøbsliste, der står følgende ting på listen
Barnevogn
Seng
tøj
legetøj
tæpper
sutteklude
bleer
rejseklapvogn
Det ligner ikke der står meget, men tøj det skal vi have okay meget af da børn jo vokser, og barnevogn ja det skal være perfekt det hele. Jeg er blevet meldt ind i mødergruppe hvilket er dejligt ikke at mine egne veninder ikke er nok, men det kan være dejligt at have nogle der ved hvad man snakker om og de kommer imorgen. Det er nogle super søde piger og igår var pigerne der altså Alison, Emma og Luna der det var dejligt og hyggeligt som altid. Her på det seneste har jeg været meget træt og ikke rigtig magtet ting. Så Matthew har taget noget mere over med mad og rengøring han er jo en sand guttermand.
Vi er lige ankommet til der hvor vi handler ind til hende vi starter inde i den butik da det skulle være det bedste af det bedste. Matthew vil ikke have dårlig kvalitet det skal være det bedste af det bedste og helst gerne designer mærker. "Skat hvad med denne her" Jeg har fundet en viildt sødt tæppe som hun bare må eje og vi er blevet enige om en barnevogn eller Matthew har ikke så meget at skulle have sagt da det jo er mig der skal gå med den.
Vi for købt seng og tøj en hel del tøj og sutteklude og alt det andet man nu behøves.
Et lille indblik af hvad vi fik købt og jeg ved ikke hvorfor min datter allerede har et gucci sæt, men det er åbenbart meget vigtigt, hun skulle jo nødigt mangle tøj. Det tror jeg heller ikke hun kommer til for Matthew har ikke underdrevet da han sagde at alle og jeg gentager alle som hedder Williams går meget op i denne her graviditet, hvilket vil sige at alle kommer med ting til hende og tøj, og det er da meget sødt, men noget er det er virelig grimt alt tøjet er designer tøj og noget af det er virkelig grimt hun for det aldrig på aldrig ikke hvis det står i min magt. Nu skal vi bare have malet lidt bogstaver til værelset og have gjort det færdigt vi er blevet enige om vi ikke maler det da vi jo gerne vil have et hus eller Matthew vil gerne have et hus jeg har det fint, i denne her lejlighed. Men vi har fået kontaktet en arkitekt som vil tegne huset til os men det er først om hvad 3 måneder. Så vi har god tid eller noget men jeg glæder mig så meget til vores lille prinsesse kommer.
_________________________________
Så allesammen, var der lige et kapitel mere til jer.
Hvad tror i deres datter kommer til at hedde kan afsløre et forbogstav det er M
Og der kommer en lille marathon i morgen på 3 kapitler så og der er desværre med det her kapitel kun 11 kapitler tilbage så nyd det, kom med nogle gæt til navne på deres datter.
Forsat god weekend!!
DU LIEST GERADE
What is real Love?
JugendliteraturWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...