Matthews synsvinkel
Idag er den sidste rigtige skoledag inden vi flytter ind i vores lejlighed. Og idag skal vi ud og købe møbler og alt det man nu skal bruge jeg glæder mig helt vildt. Hele mit værelse er pakket ned og vi har vore dejlige flytte chrew som skal hjælpe os imorgen. Og ja vi skal ud og kigge på møbler jeg har fundet en vild fed designer sofa som vi bare er nød til at have i vores hjem den er så fucking fed. Og sengen den skal være ja vi er ret så enige om det, men jeg tror Victoria tror at vi skal have en normal seng fra et eller andet billigt mærke,men det skal vi ikke. Vi skal selvfølgelig have en designer seng det skal bare være perfekt.
"Jeg magter ikke mere Luke red mig" Jeg har pakket halvdelen ned og nu magter jeg ikke mere Luke har hjulpet mig og ja det var fandeme også nødvendigt for Victoria har givet mig klare instrukser om hvordan jeg skal pakke tøjet, men vi ved jo godt at jeg ikke magter det. men så er det jo godt at vi har Luke han er dagens mand i skysovs, han er pisse god til at lægge tøj pænt sammen. De flytte kasser jeg har pakket har jeg bare kastet noget tøj ned i og ja det er ikke ligeså organiseret som Victoria gerne vil have.
Victorias synsvinkel
Klokken er nu 14:30 og vi har lige fået fri fra skole. Og nu skal vi have flytte kasserne op i lejligheden, Alison skal med op og se lejligheden også køre jeg hende hjem. Da vi lige har fået sommerferie hvilket er fucking dejligt og imorgen skal vi flytte for real hvilket bliver så skønt. Alison og Luke har fundet en mega lækker lejlighed de flytter ind i august hvilket bliver dejligt for dem, og Emma og Ethan tror jeg kigger efter lejligheder, men de er vidst ret så kræsne. "Glæder du dig til at se lejligheden?" Spøger jeg Alison da vi har fået fri og er på vej ud til bilen når vi har fået mine ting op i lejligheden skal vi ud og købe møbler. "Ja mega meget jeg er så spændt på at se den" Siger hun Emma og Luna kunne ikke komme med da de skulle lave lektier, jeg sætter mig ind i min nye bil som jeg virkelig elsker den er bare så lækker og den er bare så meget mig. "Ej din bil er fandeme goals Vikki" Jeg smiler "Ja det er den, jeg er vild med den Matthew har ramt plet" Jeg kigger på hende og starter bilen og den har automat gear hvilket er dejligt. Jeg sætter den i bakgear og bakker ud, jeg træder ligeså stille på speederen og vi er kørt mod lejligheden.
Vi kommer frem til lejligheden og vi tager kasserne og sætter dem ind i elevatoren med os. Der var heller ikke så mange, eller jo, men vi har taget lidt kasser op hver dag så det her var de sidste.
(Billedet af lejligheden, bare forstil jer at der også er en altan)
"Fuuck hvor er den fed, jeg kunne godt bo i den" Siger Alison jeg smiler "Ja den er vildt fed, det er jeres da også den har god belæggen hed i forhold til dit og Lukes studie job" Siger jeg og deres lejlighed er mindre end vores, men har en større altan end vi har. "Ja det gør den, men jeres den er fandeme fed hvor meget giver i i husleje?" "8400 med vand og varme" hun nikker "Det er da ret så billigt hvis der også er vand og varme med i" "Ja, det er det, jeg glæder mig til at flytte sammen med Matthew jeg kan slet ikke vente" Hun krammer mig "Skatte det forstår jeg godt i er bare så gode sammen" jeg smiler og krammer i hende tilbage jeg elsker hende så fandens højt,vi for sat kasserne ind i soveværelset, og ja for det hele på plads og snakker lidt.
KAMU SEDANG MEMBACA
What is real Love?
Fiksi RemajaWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...