Han kiggede undersøgende på mig- jeg kunne se genkendelsen af mig i hans øjne "Du er hende tjeneren fra resturangen" "Ja det er jeg" Han smilede slesk "Det skal nok blive sjovt" Jeg rejste mig op og gik hen til Alison og tog hendes hånd, og gik hen til kantinen hvor der var pasta med kødsovs. Vi fik en god portion, jeg tog parmasan osten ud over vi gik med god fart hen mod et andet bord. Idet samme går Amber ud foran mig ,og jeg mister balancen, og taber bakken med min mad ud over Ambers Gucci bluse. Hendes ansigts udtryk skifter, fra glad til chokeret til rasende "Hvad fanden laver du?!" "Den har fucking kostede flere penge ,end du nogensinde kommer i nærheden af" Inden i er jeg flad af grin hendes bluse er smurt ind i kødsovs "Undskyld, virkelig det var ikke med vilje" "du er den største kælling jeg har mødt!" Det skal hun ikke komme godt fra "Slap dog af fucking blondi, syge kælling jeg har jo sagt undskyld" Jeg kigger iskoldt på hende, tager mine ting og går mod mit værelse "Fucking looser" Jeg går ind på mit værelse og sætter mig ned kælling ja, jeg har et stort had til u selvstændige rige divaer uden nogen form for hjerne. Alison kommer løbende ind af døren "Er du okay Victoria?" "Jaer har det fint synes bare hun er en kælling" "Jaer enig det er hun" "Jeg har taget mad med til dig" Jeg smiler "Tak"
Jeg sidder på min computer da jeg får en venneanmodning på facebook, fra Matthew Willams jeg tænker bare at jeg fjerner den. Efter at have spist sidder vi enligt bare og ser netflix da klokken er blevet lidt over 11 beslutter vi os for at gå i seng.
Jeg vågner ved at mit vækkeur ringer, jeg står op og kigger på klokken 7:10 og der er morgenmad halv 8 så må hellere se at komme igang. Jeg børster mit hår og lader det være løst, tøj bare basic sort hoodie og sorte jeans og converse. Alison og jeg går ned og tager noget morgenmad vi sætter os ned lidt væk fra der hvor vi sad igår. Jeg kan høre Ambers alt for skingre stemme ,langt nede af gangen ad fy for helvede. Og for den sags skyld også lugte hende ,hendes klamme dyre parfume deres slæng med. Og dermed også Matthew de sætter sig ned og pigerne går op og henter morgenmad. "Har du sovet godt Alison?" "Ja dig?" "også dejligt" Idet samme er der en dreng der stiller sig op på bordet, og slår på et glas "Ja allesammen der er udtagelser til fodbold, holdet klokken 15 i er velkommen til at komme og kigge" Alle jubler, jeg kan ikke se det sjove i at se på nogen tosser der jagter en latterlig bold haha sjovt øhh nej. Da vi er færdige med at spise, tager vi vores ting og går jeg finder det første lokale jeg skal være i. Vi skal starte ud med 2 engelsk timer pleas bare en lære jeg kan holde ud.
Matthews synsvinkel
Jeg forstår det simpelt hen ikke, hun afviste mig. Selv om det er noget tid siden hun afviste mig jeg kan ikke komme mig over det. Ikke fordi jeg ikke kunne finde en anden, men der var noget over hende, hun er så fræk fordi hun er flabet og tør svare igen. Det bliver lidt kedeligt i længden med piger der hvis jeg siger hop spøger hvor højt. Der er noget over hende, hun skulle bare hvide hvor mange drenge der gerne vil hende hun indser det bare ikke.
Victorias synsvinkel
Der kommer en mand ind af døren han ser venlig ud han præsentere sig selv han hedder Michael og er 45år gammel. Undervisningen går igang og går fint, jeg sidder ikke ved siden af nogen, det er lidt ensomt. I det samme går døren op ,og Matthew og hans slæng kommer ind af døren "Mr Williams hvad er oversagen til at skulle afbryde min time på den måde?" "Undskyld Mr Miller vi kunne ikke finde lokalet" Shit en dårlig undskyldning, det ligner han hopper i med begge ben han er jo fat svag hvis han ikke kan se at han lyver. "Mr Williams du kan tage plads ved siden af Miss Xavie" Hvad tænker han på jeg kan ikke vil ikke han kommer tættere på mig og sætter sig ved siden af mig. Jeg kan se på de andre piger at de måber efter at have haft 2 timers mareridt er det endeligt slut. Jeg skal til at rejse mig da en tager fat i min arm "Victoria lad nu vær med det der du vil jo gerne, kommer du og ser mig?" Hvad fanden er det en dårlig joke han ser helt alvorlig ud og nu kommer hans slæng også de stiller sig bag ham som om de er hans bodyguards. "Jeg tror desværre ikke jeg har tid" "Hvad skal du?" "Jeg har en date med netflix" Han griner lidt "Vi kan holde den senere sammen så kan du se mig til fodbold" Han smiler chamerene aldrig i livet, noget i mig har lyst til at sige ja nej sludder hvad er det dog jeg tænker på. "Nej, desværre har vigtiger ting at tage mig til" Jeg smiler og går ud af døren.
YOU ARE READING
What is real Love?
Teen FictionWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...