Matthews synsvinkel
Jeg lægger her i sengen med Victoria og jeg har brug for at fortælle hende det nu. Klokken er lidt i 7 og hun er lige vågnet hun betyder meget for mig og hun er en af de få menesker jeg lytter til. Og jeg føler at jeg skylder hende at hun ved det, jeg synes at hun betyder så meget for mig. Men jeg er bare bange for at hun bliver sur vred eller noget. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal fortælle hende det jeg er så bange lige nu mit hjerte banker.
Victorias synsvinkel
Jeg står inden under det varme vand jeg kan mærke på Matthew at han har været lidt nervøs. Og jeg ved virkelig ikke hvad han er så bange for. Da jeg har skyllet balsammen ud af håret går jeg ud og tørre mig. Og tager tøj på
Da jeg har taget tøj på går jeg ud og Matthew står og venter på mig. Jeg går over til ham og giver ham en kæmpe krammer "Skat jeg skal fortælle dig noget meget seriøst" Jeg bliver med det samme bange vil han slå op har han været mig utro. "Ja hvad er det" jeg kan mærke at min stemme ryster "Jeg er sælger stoffer og er med i en bande" Da det kommer ud af hans mund er jeg i shok, jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Han sælger fucking stoffer og oven i det er han med i en fucking bande. Jeg er så gal han ved hvor anstrengt mit forhold er til stoffer det første spørgsmål der popper op i mit hoved er tager han så også selv stoffer. For det kan jeg altså ikke han skal skride jeg kan simpelthen ikke. "Matthew jeg vil gerne have at du går" Han går jeg har allermest lyst til at sætte mig ned og tude, hvad vil det sige at have en kæreste der er med i en bande. Jeg kan mærke tårrene min største skræk er jo blevet til virkelighed, han er i livsfare konstant livsfare jeg vil ikke have at der sker ham noget.
Jeg har undgået Matthew hele dagen jeg har været sammen med Alison jeg har bare sagt at vi er uvenner. Jeg savner ham, men jeg kan bare ikke han er kriminel og min mor sagde på et tidspunkt at, folk der sælger stoffer også tager stoffer. Men det ville han da aldrig gøre, men han sætter sig selv i livsfare.
Jeg mangler enlig kun 2 timer, men jeg pjækkede fordi jeg ikke kunne klare at se ham. Jeg hader ham ikke, men fuck jeg er sur han har ikke fortalt mig det. Også fuck om han var bange for min reaktion, det fortæller man da hindanden i et forhold gør man ikke. Jeg ved det sgu ikke jeg fik Alison til at sige at jeg havde det dårligt og tog tilbage på mit værelse. Jeg har altid drømt om at arbejde som arkitekt, og vi skal snart eller ikke snart om små 3 måneder skal vi i praktik. Mine tanker flyder allerede omkring det først er der jo ski tur hvilket bliver dejligt. Men jeg ved bare ikke hvad jeg skal sige til Matthew han har skrevet til mig. Og jeg har ignoreret det
Matthew- Skat Undskyld! Kan vi snakke om det??
Jeg har ignoreret ham og jeg har det virkelig dårligt over det. Overdrev jeg måske jeg ved det fandeme ikke. Hvorfor skal kærlighed være så pisse kompliceret, jeg havde jo enlig sagt at jeg ikke ville have en kæreste på collage. Men det er sket og jeg elsker ham, men jeg har bare aldrig sat ord på for ham, men lige u er jeg fandeme sur og ked af det. Hvis han havde sagt det til at starte med eller bare havde nævnt det. Ville jeg måske havde reageret anderledes, eller det ville jeg 100 procent.
Jeg går ud og finder opholds stuen, der var vidst en eller anden fest. Jeg håber der noget stærk alkohol så jeg kan drikke mig ned med god samvittighed. Nej just kidding jeg skal ikke drikke faktisk kan jeg slet ikke lide alkohol eller jo noget. Men jeg er vildt kræsen og har det best ædru nogle skal jo også kunne køre hjem. Logan står der ude jeg har været sammen med ham i matematik og Alison er der også. Logan og Luke står der vi sidder og snakker da Matthew, Liam, Luke og Emma kommer. Jeg går over og giver Alison og Emma en krammer og går direkte forbi Matthew, jeg har tåre i øjnene og jeg gider ikke at han skal tro at jeg er en af dem.Han griber fat i mit håndled og trækker mig tilbage, jeg prøver at komme fri "Tal til mig Vikki" Jeg kigger bedene op på ham jeg ved ikke hvad jeg skal sige eller hvordan jeg skal sætte ord på det jeg tænker og føler. Jeg tager hans hænder og giver dem et blidt klem "Je jeg kan ikke Matthew jeg er ked af det" Jeg slipper ham og løber op på mit værelse.
____________________________________
Tror i de for snakkede ud? Og hvis de gør tror i så at hun er afklaredet med at være kærester med en kriminel?
God torsdag til jer.
YOU ARE READING
What is real Love?
Teen FictionWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...