Victorias synsvinkel
Idag er det simpelthen dagen vi skal til scanning og jeg glæder mig som en sindssyg. Men navne det har vi ikke snakket om af 2 simple grunde, vi ved ikke hvilket køn det er også har vi lidt 'glemt det' og jeg glæder mig som en sindsyg og udover det så har jeg fri idag fordi at ja jeg har virkelig mange fridage så jeg blev tvunget til en fridag. Og klokken er hvad 7:30 og Matthew er lige stået op og klar til arbejde. Eller han mangler at spise morgenmad, men det gør vi sammen "Skat, har du nogle forslag til navne?" Han kigger på mig med et undrene blik "Ikke rigtig, men bare ikke navnet Bailey" Jeg smiler jeg synes det er et sødt navn, men måske kan det være et sammensat navn "Det kan da også være et sammensat navn" han kigger chokeret på mig "Skat styr dine ideer" Jeg griner "Nej, men hvad med sådan noget Isabella eller MiraBella" Han ligner en der skal kaste op jeg skulle bare lige teste ham rolig så dårlig smag har jeg ikke. "Nej nej nej" Jeg flækker af grin "Slap af skat så dårlig smag har jeg sgu da ikke" (Ikke fordi det er grimme navne) "Okay så hvad med Phoebe" Jeg rynker på næsen, nej der er så mange børn der hedder Phoebe også Phoebe Williams nej "Nej okay, jeg har et forslag vi skriver en liste og kigger dem igennem sammen" Han nikker som om han er enige "skat jeg skal afsted nu" jeg kysser ham og han smutter så alene hjemme wup wuup.
Når, nu har jeg gjort hele lejligheden rent. Og sat vasketøj over kommenteret de sidste manuskripter og sovet så hvad nu og klokken er 2 og jeg har satdig en hel time jeg skal fordrive inden at vi skal afsted, jeg går ind og sætter mig i sofaen.
Jeg endte med at falde i søvn, da jeg var ret træt og nu er jeg vågenet fordi jeg er pisse sulten så jeg laver mig en toast med ost og skinke da det er det jeg lever af her fortiden. Jeg tænker relativt tit på om hvordan det bliver at være mor og hvilket køn det bliver, Matthew er overbevist om det er en pige, og jeg tror det bliver en dreng. Og jeg har fundet det sødeste drenge navn Tristan det er så sødt og jeg kan godt forstille mig det. Men en pige den blev straks krads ikke fordi jeg ikke vil have en pige for det vil jeg gerne, men jeg kan bare ikke forstille mig det. Men alt i alt er jeg lige glad med kønnet bare barnet er sundt og raskt, jeg tager den dampende toast af maskinen og puster for fuck hvor er jeg sulten.
Da jeg har spist ryddet op er klokken 13:30 så en halv time jeg er ved at dø af spænding. Jeg går ind og skifter tøj da de her yoga bukser og en t-shirt ikke ligefrem er så pænt.
Og vi skal snart til Lissabon og jeg er ved at dø af spænding. Da jeg har taget tøj på og redt hår, og har gjort mig klar låser jeg og går ned det er meningen at Matthew skal hente mig, så nu kan vi jo bare vente på at han kommer.Endelig der jeg sætter mig ind i bilen "hej smukke du ser godt ud" Jeg smiler "Tak og i ligemåde" Vi køre mod klinikken da vi ankommer tjekker vi ind "Victoria Xavie " Jeg smiler og tager Matthews hånd og trækker ham med ind "Ja Victoria velkommen til jeg hedder dr Moore og kommer til at følge dig igennem forløbet, så hvis du tager plads på briksen og smider tøjet eller bare bukserne" Jeg griner manden har har humor, jeg smider bukserne "Du for lige lidt gele på maven" Jeg smiler og lige pludselig kommer der noget meget kold og klamt på min mave shit det er kold. "Så skal i kigge op på denne her skærm" Der lige der et lille bitte ting som bevæger sig det er jo sindsygt "Så længden stemmer over ens med hvor langt du er henne" Jeg smiler det gør mig glad, at han vokser som han skal selvom jeg ikke ved om det bliver en dreng eller en pige.
"Så var det det, der er liv og det hele stemmer over ens så en aftale til næste måned" jeg nikker og vi aftaler at vi snart skal have en scanning i september da det er august nu så jeg glæder mig allerede. Det var så livsbekræftende at høre det der hjerte slag og se ham eller hende. Så nu er det jo bare at vente helt til September, men der sker jo mange andre interessante ting inden det bland andet Lissabon og Matthews firmas åbnings reception og Emmas frisør salon åbner såå mange spænende ting jeg for mine bukser på og vi er på vej hjem "Jeg elsker dig ved du godt det?" Han smiler "MMh, men ved du godt at jeg elsker dig højere" Jeg griner og ryster på hovedet den disksution bliver vi vidst aldrig enige om "Du sammenligner et lille træ med en stor skov" Han vender øjne og kysser mig "Den diskussion bliver vi aldrig enige om Ms Williams" Jeg griner det er enligt ikke mit navn, men jeg kunne godt vende mig til det "Det er ikke mit navn skat, men jeg kunne godt vende mig til det" Han griner og kysser mig på kinden.
__________________________________
Undskyld for forsinkelsen, jeg glemte jer sorry.
Men her er det længe ventet kapitel, og undskyld at det er lidt kedeligt lover det bliver bedre!
Husk at stemme og kommentere det ville gøre mig lykkelig!
ESTÁS LEYENDO
What is real Love?
Novela JuvenilWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...