Victorias synsvinkel
Da jeg vågner ligger jeg i et hvidt værelse. Jeg kigger mig forvirret rundt aha det er sygeplejerskens værelse jeg lægger i. Men hvor er de andre, idet samme kommer der en sygeplejer ind "Goddag Victoria, kan du fortælle mig hvad der skete?" "øhhm ja der var en mindre konflikt også var der en der tog mig på røven. Også gav jeg ham en lussing hvor efter han slog mig i gulvet" "Ja det er rigtigt Victoria, nu skal du høre imens du har været besvimet kan vi jo se at du er undervægtig. Så nu skal du høre de her piller skulle gerne hjælpe lidt med at tage på igen, og episoden idag du skal tage nogen hovedpine piller. Ellers skulle der ikke være noget måske lidt svimmelhed, men ellers ikke. Du kan gå" Jeg går da jeg kommer op på mit værelse sidder de der alle sammen Luke, Alison, Emma, Ethan Liam, Luna og Matthew. "Victoria er du okay" Matthew lægger øjeblikkeligt armene om mig, jeg kigger ham i øjnene "Hvad er der med dig?" "Jeg fik bare lidt skældud" "Hvorfor?" Jeg kigger mig rundt de andre fniser "Hvad? Jeg forstår det ikke" "Jeg kom til at slå ham der Noah i gulvet" Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, jeg sætter et smil op.
Dea andre går ned til aftensmad jeg har ikke lyst,men Matthew tvinger mig. "Bliv her med mig" Han smiler "altid smukke, men jeg henter lige noget mad til dig" VI sidder i sengen jeg har lyst til at kaste op bare tanken. Jeg lægger mig oven på ham så han ikke kan bevæge sig "nej bliv her, jeg kan ikke spise noget" Han griner "Det skal du og du har også fået nogle piller som skal tages inden du spiser" Jeg tænker ikke før jeg lægger mine læber på hans, det ender med et snav ikke et groft snav, men et kærligt et. Han vender os rundt så han lægger øverst, han gør kysset mere intenst. Uden pis det er det bedste kys jeg nogensinde har fået, han tækker sig fra mig og vender os om igen. "Vil du hellere hente mad ind det her?" Jeg smiler til ham "Hvem sagde at jeg ikke kunne få begge dele" jeg rejser mig fra ham og går sammen med ham ned til de andre, da vi kommer der ned er der spaggethi cabonare en af mine livretter vi tager en potion og går ned til de andre jeg har min telefon med idet samme lyder der et pling. Jeg kigger på min telefon det er skoleintra de har fået ud af hvem der skal sove på værelse med hvem. Jeg pakker hurtigt min telefon væk jeg tænker bare at jeg tjekker det senere.
Da vi er færdige med at spise er der kommet en seddel med dem der skal sove sammen på skitur. Men der er kø vi går alle 8 ind på mit og Alisons værelse da det er blevet et slags samlings sted. "Jeg tjekker det" De andre venter i spænding
Kære Victoria Amelia Xavie du har ønsket at sove sammen med Alison, Emma, Luna, Ethan, Liam, Luke og Matthew. Du har skrevet en super fin beskrivelse hvorfor du ønsker det, så derfor har vi besluttet at det skal i have lov til at sove sammen jer 8 når vi skal til Østrig. Husk at i selv skal lave mad nogle af dagene så det kunne være en god ide at aftale hvem der gør hvad hvornår Knus Mia og Elisabeth.
Jeg jubler indvendigt,jeg elsker at vi har fået lov til at sove os 8 sammen "Vi skal sove på værelse sammen os 8." Vi jubler allesammen jeg krammer Matthew hårdt, han kysser mig i hårdet vi står sådan længe.
Jeg er stadig meget tynd så jeg har det ikke så godt med at kun have undertøj på. Men i og med at jeg er for doven til at gå ind på mit eget værelse for at hente mit nattøj. Jeg tager mit tøj af så jeg kun står i trusser og bh. Matthew kommer ud fra bade værelset fuck hvor er han lækker. Han giver mig et elevator blik, jeg må indrømme han er fucking lækker.
Matthews synsvinkel
Jeg kan mærke at jeg bliver tændt af hende. Hun er så fræk når hun står der i den bh og g-streng.
______________________________________________
Så var der endelig et kapitel til jer
Der kommer også et kapitel op på søndag et laaaangt et i andledningen af min bedstevenindes
Fødselsdag.
God torsdag til jer
YOU ARE READING
What is real Love?
Teen FictionWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...