Juleaften

149 9 0
                                    


Victorias synsvinkel 

Idag er det den 24 december, hvilket vil sige at det er juleaften. Jeg glæder mig som et lille barn, min mormor og morfar kommer klokken 17 hvilket bliver rart. Jeg har for en gangs skyld sovet længe eller jeg har sovet til klokken 10:30. Jeg står op og går nedenunder hvor min mor er igang med at lave risalamande jeg sætter mig ned og tager et stykke toast. Da jeg har spist toasten, går jeg i bad jeg skal vaske hår magter virkelig ikke. Vær gang jeg er i bad for jeg et deja vu fra da mig og Matthew var i bad sammen. Jeg smiler ved tanken da jeg har vasket hår tager jeg bare noget afslappede tøj på.

Sætter mig hår op i en hestehale, der efter går Louis og jeg igang med at lægge gaver under træet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sætter mig hår op i en hestehale, der efter går Louis og jeg igang med at lægge gaver under træet. Jeg ser en gave fra MaryKate til Louis, og en heel masse andre gaver, jeg aner ikke hvad jeg får i jule gave. Men jeg håber på en ny telefon da det kunne være rart min er virkelig lort, også har jeg ønsket mig bælte og penge. Det er det, jeg elsker jul og kan slet ikke vente, da Louis og jeg har lagt gaverne under træet går jeg op på mit værelse og slapper af. Min mor ville ikke have hjælp hun sagde vi skulle gå op og slappe af så det prøver jeg på. 

Lige pludselig kommer Louis ind. "Victoria, kan vi øhm tale sammen?" Spøger han, det må være rimlig vigtigt for hans ansigtsudtryk viser at han inden synes at det her han nu end skal sige er mega pinligt ellers er det ekstremt akavet. "Ja selvfølgelig hvad drejer det sig om" Han kommer ind og lukker døren og sætter sig ned ved siden af mig. "Ja Victoria det her bliver nok lidt akavet, men nu har du jo fået en kæreste og det er jo ret normalt at man for lyst til at" "Nej nej nej nej nej, du fortæller mig ikke at det her er bi og blomst snakken du er ved at tage med mig vel?" "Jo og jeg er mindst lige så pinligt berørt som du er okay" "Det tror jeg ikke er muligt" Jeg er overbevist om at hvis Matthew havde været her ville han være død af grin over mit ansigtsudtryk, jeg ligner en hindbærbrus lige nu. "Okay Victoria det er normalt at man for lyst til at være lidt mere fysisk sammen og når det kommer er det vigtigt at du beskytter dig selv. Eller jeg ved jo ikke om du har haft det, men hvis ikke så her" Han rækker mig en pakke kondomer nej nej nej jeg dør langsomt jeg ville ønske at der ville grave sig et stort  hul under mig. "Louis for det første så er jeg jomfru og for det andet så er der noget der hedder google og det kan spare både dig og mig for den her meget akavet situation" Siger jeg jeg ved og håber at han stopper med det her for det er da ved gud noget af det pinligste jeg har været udsat for.   "Nej Victoria det her er vigtigt og hvis du holder kæft så er det overstået om 5 minutter" Siger han bestemt amen altså for satan jeg sidder helt stille og finder mit bedste pokerface frem. "Og du ved jo at jeg helst ikke vil høre det, men så skal jeg nok prøve at gøre mig bedre for så vil jeg gerne rådgive dig" Siger han, nej Louis det sker simpelthen ikke jeg vil ikke vide noget om hans sexliv og han skal ikke vide noget om mit ikke eksisterende sexliv. Det er lige før jeg dø end at vide den mindste detalje om hans sexliv for så for jeg billeder i hovedet og hvilken søster vil have billeder af det. Ikke mig og jeg håber da for Louis skyld ikke at både mor og far tager den med ham for det ville da være noget af det mest akavet nogensinde.

What is real Love?Where stories live. Discover now