Madison

107 7 1
                                    


Victorias synsvinkel 

Idag er det første da alene med Maddi helt alene. Uden Matthew han har haft 14 dage hjemme, men nu er det alene og idag skal vi ud vi skal ud og handle også skal jeg hjem til min mor. Jeg har lidt kriller jeg tænker at jeg skal til at pakke hende sammen jeg har lige været i bad et meget kort et men et bad. 

Maddis tøj det er så nuttede og jeg kan passe mit tøj igen det er jo for vildt så jeg tager mit tøj på som ikke er ekstra large

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Maddis tøj det er så nuttede og jeg kan passe mit tøj igen det er jo for vildt så jeg tager mit tøj på som ikke er ekstra large.

Maddis tøj det er så nuttede og jeg kan passe mit tøj igen det er jo for vildt så jeg tager mit tøj på som ikke er ekstra large

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg pakker Maddi sammen har jeg husket det hel dyne,ekstra tøj,bleer og mig selv. Jeg tager hende op og tager tasken og den anden taske, så tror jeg jeg har det hele. Min telefon vibrere og jeg tager den "Hej mor" Madison brokker sig vidst lidt over at min opmærksomhed fra hende forsvinder "hej skat jeg ville bare hører hvornår i er her ca" Jeg smiler "Øhm om 15 minutter" "Okay skat så ses vi der" Madison skriger lidt og jeg griner "Undskyld skat nu er jeg her" Siger jeg og hun stopper med at skrige jeg smiler. Vi går ud i bilen jeg for spændt Maddi fast i  hendes stol og sætter mig ind på førersædet jeg begynder at køre ud mod min mor også begynder maddi at skrige "Så så skat vi er der om så 2 minutter" Hun hader at sidde i sin stol hun vil helst side oppe på mig eller være i mine arme eller i Matthews arme. Jeg trykker speederen lidt i bund og skynder mig at parkere så jeg kan få lille musen ud jeg hader når hun græder "Så skat så er vi her" Jeg tager hende op "Shh lille mus det er overstået" Hun stopper med at græde ret hurtigt jeg tager hendes ting det er lidt svært jeg har kun to arme og den ene har jeg Maddi på og den anden skal have en taske og hendes ja pusle ting. 

Jeg ringer på døren, og min mor åbner jeg kan se tårene i øjnene og jeg smiler "Må jeg have lov?" Hun kigger hen på Maddi jeg smiler lidt og giver hende fra mig "hej hej smukke pige" Den sætning gentager hun mens hun stryger hende over håret jeg kan mærke gråden det må enligt også være underligt ikke at have set hendes barnebarn før nu. Jeg tager mit overtøj af og vi går ind i stuen "Nej hvor er hun smuk Victoria det kan i godt gøre igen om et par år" Jeg smiler "Ja, nnu har jeg jo næsten lige fået min krop tilbage" Hun griner "Hun ligner dig, men jeg kan også godt se Matthews træk" jeg smiler jeg kan godt se at hårfarven er lidt lysere end min egen og smilet det er ikke mit. Min mor sidder med Maddi længe lige indtil hun begynder at skrige lidt "Er du sulten Maddi er du det?" Jeg tager hende over i mine arme igen og ligger hende til mit bryst det der med at amme er ikke noget jeg ser som sexede eller u lækkert jeg synes det er naturligt. "Vil du have kaffe" Jeg smiler "Ja tak mor med ekstra mælk og sukker 2-3 tsk" Hun smiler og nikker og går ud og sætter, kaffe over. 

Da hun kommer ind, med den dampende varme kaffe begynder hun at græde og jeg smiler. Hun tager sin telefon og tager et par billeder af mig der sidder med Maddi, da hun har spist og jeg har bøvset hende af falder hun i søvn.  Min mor tager en hel del billeder af hende jeg smiler hun er mit barn og jeg ved hun er en engel og hun er min eller vores. Jeg kan ikke forstå, at noget så perfekt kan komme ud af mig, jeg elsker hende så fandens højt og hvis der sker hende noget så går jeg i panik bare tanken om det for mig til at gyse. Hun er mit et og alt og fylder hele min verden. 

Jeg er lige kommet hjem med Maddi efter nogle dejlige timer hos min mor, men nu har jeg lige fået sat en vask over og fået lagt tøj sammen da hun sover. Matthew kommer hjem om lidt også skal vi hjem til hans forældre,da de har inviteret os på middag hvilket er dejligt så slipper vi for at lave mad. Jeg smiler jeg elsker at se på hende når hun sover hun er et sandt mirakel. Idet samme går døren op og Matthew kommer ind jeg smiler han kommer hen og ligger armene om mig"Hej baby" Jeg smiler, og kysser ham "Jeg har savnet jer i dag" Jer det lyder helt mærkeligt jer jeg smiler "Hvor er hun henne sover hun" Jeg nikker og gaber søvnen den er i underskud men det er okay, så træt er jeg heller ikke.  Jeg smiler jeg elsker det blik han har når han kigger på Maddi det er så beskyttende og omsorgsfuld og fuldt af kærlighed jeg ved at han bliver en fantastisk far. 

What is real Love?Where stories live. Discover now