Louis fødselsdag- Mor skriver!

142 9 8
                                    



Victorias synsvinkel 

Idag skal vi hjem fra Europa det har været den bedste ferie jeg er blevet brun. Og vi har hygget slappede af, vi har stadig ikke fået fortalt familie og venner at jeg er gravid og den der klamme kvalme er der fandeme stadig. Men ja og idag er jeg lidt mut eller hvad man nu skal sige, for idag er det Louis fødselsdag og ja ham og jeg var ret så tætte og det slår mig lidt ud at jeg ikke er hjemme på hans fødselsdag. Og at jeg ikke  siger tillykke, jeg føler mig som verdens dårligste søster og jeg kan godt mærke at det rør mig, måske mere end det burde. Idet samme vibrere min telefon det er en sms fra min mor

Jeg kan mærke de der pisse fucking tåre, hvorfor er jeg også så følesom "Skat er du okay?" Spørg Matthew, jeg ryster på hovedet han ligger armene om mig, jeg trækker mig væk fra ham og rækker ham min telefon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg kan mærke de der pisse fucking tåre, hvorfor er jeg også så følesom "Skat er du okay?" Spørg Matthew, jeg ryster på hovedet han ligger armene om mig, jeg trækker mig væk fra ham og rækker ham min telefon. han læser den igennem "Skat, vent med at svare til vi er hjemme og tænk over om du har lyst til det" Jeg nikker det er faktisk en ret så god ide, jeg pakker det sidste ned i vores kufferter også er vi faktisk klar til at komme hjem. 


Hjemme igen 

Vi kom hjem igår meget sent så vi har sovet længe, men idag skal vi ind til vidne forklaring omkring Mary-Kates kidnapning og jeg gider virkelig ikke jeg har ikke et behov for at kigge på hverken hende eller Louis jeg gider ikke. "Skat er du snart klar?" Spørger Matthew jeg er ikke i nærheden af at være klar "Næsten" Siger jeg og finder noget tøj og håber at det passer

Jeg tager solbriller på da solen skinder og jeg føler mig mere beskyttet mod deres blikke med solbriller på jeg går ud til Matthew han ser som altid så lækker ud

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg tager solbriller på da solen skinder og jeg føler mig mere beskyttet mod deres blikke med solbriller på jeg går ud til Matthew han ser som altid så lækker ud. 

"Skat jeg føler mig tyk" Han griner lidt "Victoria hold nu kæft det er du ikke" Jeg smiler han synes at det er fjollet, men det er det jeg føler "Sider mit hår ordenligt?" Spørger jeg han kigger uforstående på mig, men nikker så "Du ser fucking go...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Skat jeg føler mig tyk" Han griner lidt "Victoria hold nu kæft det er du ikke" Jeg smiler han synes at det er fjollet, men det er det jeg føler "Sider mit hår ordenligt?" Spørger jeg han kigger uforstående på mig, men nikker så "Du ser fucking godt ud som altid" Jeg smiler og kysser ham på kinden "Jeg skal jo matche dig" Han griner og vi går ud til min bil jeg køre idag wup wuup vi køre hen til politistationen shit fuck man der står de. Mor, Far, Louis og Mary-Kate heldigt jeg har mine solbriller på. Jeg kan mærke Mary-Kates spydige blik på mig, jeg beslutter mig at tage mine solbriller af da jeg gerne vil se deres ansigtsudtryk. Louis ser lettere sur ud jeg ved ikke hvad de har gang i, men ja min mors ansigtsudtryk ser så trist ud. Jeg bliver helt ked af det hendes blik ser så længselfuldt ud, jeg bliver endnu mere ked af det ved tanken om at vores barn ikke ville få sin morbror og morfar og mormor. Og ærligt så kan jeg ikke se hvad der er charmerende ved Mary- Kate jeg hader at sige det, men hun er en smuk kvinde. Men ellers er der sgu ikke andet der er charmerende "Hej Victoria" Siger Louis, jeg gider ikke rigtig svare, men min høflige side tager over "Hej" Siger jeg han spytter ned i jorden "Ærligt så fatter jeg dig ikke jeg havde højere tanker om dig end det, du er jo blevet lettere sindsyg, måske er du bare en luder" Av av av den sad, men jeg tror mens jeg har været væk fra dem har jeg tænkt over, at måske er de bare jaloux fordi Matthew har de her økonomiske goder som de måske ja gerne selv ville have. Men ærligt ikke så det er jo ikke derfor jeg har valgt ham det er jo fordi jeg oprigtigt elsker ham af hele mit hjerte . "Ved du hvad Louis, måske har du ret, men ærligt ikke så tror jeg godt du inderst inde dybt inde godt ved at du har fundet dig en kælling af en kæreste. Men i virkelig heden er i alle jaloux over det liv jeg har mig og jeg kan måske ikke fortænke jer idet for mit liv er godt og dejligt, men hvis i ikke var sådan nogle idioter uden hjerner så kunne i være en del af det og være med i det. Men ja det var ikke sådan det skulle være og det gør mig ked af det for jeg savner jer" Siger jeg og jeg mener det de kigger hånligt på mig, min fars blik det er næsten det værste og de ord der kommer ud af hans mund av "Jeg er ikke jaloux for hvad har jeg at være jaloux på intet jeg ser dig ikke som min datter længere " 

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige tænke eller gøre for den kommentar gør så fucking ondt, og de der tåre de kommer nu. Den her graviditet gør virkelig ikke det der føleses noget bedre, faktisk være. "Jeg ser dig heller ikke som min søster længere" Siger Louis kold, men så kommer der noget fra min mor som overrasker mig "Jeg ser dig stadig som min datter jeg har født dig og jeg elsker dig og vil altid elske dig, selvom vi er uvenner. Vil jeg gerne have du ved at jeg elsker dig, og at jeg ville ønske at jeg ja kunne sige at det hele er ligemeget og at vi skal glemme det. Men jeg elsker dig og man stopper aldrig med at elske sit barn lige gyldigt hvad der sker" Jeg kan se at hun også har tåre i øjnene jeg har ikke det der med at græde over næsten ingen ting for fremmede. Min bror fnyser "Mor hvordan kan du elske hende hun er jo ikke en del af denne her familie, hun er en gold digger og jeg kan se hvad der er at elske" Jeg kan mærke klumpen i min hals og Matthews mere og mere anspænde krop bag mig, han har forhold sig tavs i det meste af denne her samtale "NU STOPPER I FANDEME HVAD ER DER GALT MED JER JEG VED IKKE OM I HAR HØRT AT MAN GODT KAN ELSKE ET ANDET MENNESKE OG JEG ELSKER VICTORIA HØJERE END NOGEN ANDEN I MIT LIV. MEN I JEG VIL IKKE FINDE MIG I AT STÅ OG HØRE PÅ AT I STIKKER HENDE NED PÅ DENNE HER MÅDE DET ER IKKE I ORDEN JEG VED IKKE OM DET BARE ER MIG.MEN MÅSKE SÅ HAR I EN HJERNEBLØDNING" Råber Matthew han er rigtig gal jeg kan mærke tårene det slag det gjorde ondt i ser fordi han ligner en der mener det og ærligt så har jeg lyst til at råbe dem ind i hoved at jeg er gravid. men jeg gør det ikke de fortjener ikke den nyhed det må de sgu selv finde ud af det. 

Vi er lige kommet ud og Mary-Kate har fået 4 måneders fodlænke og det glæder mig så jeg er lykkelig. Men jeg kan mærke at der snart kommer et tude anfald og jeg kan snart ikke holde det tilbage.

_________________________

Så et lidt sent kapitel i now, men det er vel ferie, hus at stemme det ville gøre mig så glad.

Forsat god aften!  

What is real Love?Where stories live. Discover now