Victorias synsvinkel
De andre kom hjem ved en 4 tiden ind til da sad vi bare på hans værelse og snakkede om alt muligt. Jeg kan virkelig godt lide ham, men jeg lidt bange for at han bare bruger mig. Og hvad vil han sige til min fortid, der er jo en grund til at jeg ikke er så god til fysisk kontakt. Jeg tør ikke fortælle ham det
hvad nu hvis han bare ser mig som sit næste mål. Jeg er begynd ikke at have lyst til at spise noget som helst jeg ved ikke hvorfor, men sådan er det bare. Derfor var spiste jeg heller ikke aftensmad, jeg følte ikke lige for det. Det banker på jeg venter ikke nogen jeg går over for at åbne døren der står Alison "Hey hva'så?" "Vikkie, der er fest du skal med" "Hvordan kommer vi der hen og hos hvem?" "Vi bliver hentet hos en af Luke's venner der hedder Cameron" "Okay lad os komme afsted" Vi skifter hurtigt tøj også er vi ellers dem der er smuttet.
Vi skynder os ud og ganske rigtigt der holder Luke. Han stiger ud og kysser Alison på munden, vi sætter os ind i hans rich kid bil, og køre.
Da vi kommer derhen er der godt gang i den der er musik og en hel masse alkohol jeg har aldrig været typen der har kunnet lide særlig meget alkohol. Jeg tager en cola og sætter mig op i baren, Alison og Luke er begge blevet lidt tipsy efter en breezer eller 2. Vi sætter os ned og leger S P eller K "Jacob S P eller K" jeg må indrømme at han er en ret pæn dreng. Men han er langt fra Matthew "K" "Uhhu" "20 minutter i himlen med Victoria, eller snav Lucy eller 10 minutter i himlen med Liza" "Hmm" "Jeg vælger 20 minutter i himlen med Victoria" Shit hvad fanden vi bliver ført op til et værelse hvor de lukker døren. "Så smukke" Han går over mod mig han begynder at kysse mig op og ned af halsen og på munden og alle steder. Jeg prøver at skubbe ham væk, men han er stærkere end mig så det lykkedes ikke. Han begynder at tage mit tøj af jeg stritter i mod af alle krafter.
"JACOB STOP" jeg skriger han holder mig fast og holder mig for munden, da han er færdig tager jeg tøj på og går ud på wc jeg har tåre renende ned af kinderne. Jeg er blevet voldtaget. Jeg spurgter ud af huset jeg skriver en sms til Alison at jeg er taget hjem. Jeg overvejer hvem jeg skal ringe til, jeg beslutter mig for at ringe til Matthew.
Jeg kigger på klokken klokken er 01:45. Jeg ringer op, han tager den efter 5 ring.
Matthews synsvinkel
Ethan, Liam og jeg sidder bare og slapper lidt af, og ser film. Klokken er 01:45 min tlf ringer hvem fanden ringer på det her tidspunkt. Jeg kigger på dicplayedet shit det er Victoria, hvorfor ringer hun så sent. "Hvem ringer" "Hold kæft"
Victoria- Kan du ikke komme og hente mig?
Matthew- Er du okay og hvor er du henne? Og ja selvfølgelig.
Hun fortæller mig hvor hun er henne og jeg styrter som en besat ud af døren og løber ned af trapperne ud på parkeringspladsen. Låser hurtigt min bil op og skynder mig ind jeg træder fucking speederen i bund. Jeg andkommer hurtigt efter på adressen og skynder mig der sidder hun helt knust jeg sætter mig ned til hende "Kig på mig smukke" Hun løfter hovedet det syn der møder mig hun er helt rød på kinden som om nogen har slået hende. Jeg lægger armene om hende hun begynder at græde fuldstændigt "Smukke hvad er der sket?" Hun kan ikke svare mig hun græder bare endu mere, jeg løfter hende ind i bilen. Jeg træder speederen i bund efter 1 times kørsel er vi tilbage, hun har grædt sig selv i søvn. Jeg løfter hende hele vejen op til mit værelse, jeg tager forsigtigt hendes tøj af. Alt andet ind hendes undertøj, jeg lægger mig ind til hende.
Victorias synsvinkel
Da jeg vågner ligger jeg i Matthews arme, jeg føler mig u tilpas i min egen krop. Jeg vælger rejse mig op og gå inden det, vælger jeg at skrive en seddel til Matthew. Jeg finder papir og blyant og sætter mig til at skrive. Da jeg har skrevet går jeg ned på mit eget værelse jeg lægger mig ind på mit værelse og græder. Efter mit anfald er klokken 7:10 jeg kan slet ikke mig selv lige nu hvorfor sker sådan noget for mig. Jeg lægger bare og græder over det min mødom er blevet taget af en spasser, hvis du havde spurgt mig, ville jeg gerne have den taget af en jeg rent faktisk elskede.
Matthews synsvinkel
Da jeg vågner er hun væk der ligger en konvolut på mit skrive bord. Jeg går over og åbner konvolutten.
________________________________________
Hvad tror i der står i brevet?
Hej mine skønne læsere,
så var der et kapitel mere husk at stemme og kommentere. Det ville gøre mig så glad🤞😆
YOU ARE READING
What is real Love?
Teen FictionWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...