Matthews synsvinkel
Klokken er lidt i 8 og os drenge er igang med morgenmaden. Hvilket godt kunne gå hen og blive problematisk da ingen af os kan lave mad. Eller jo at varme en frysepizza det går an, men at skulle lave et helt morgen måltid det nej. Vi skal lave de der pandekager man skal ryste så ja det kunne godt gå galt. "Put to deciliter mælk i" Luke ligner en der ligeså godt kunne dø "ja så tag det her det kan vi vel måle med" Siger Liam vi tager mælk i og så skal der rystes, kæft det er hårdt og jeg magter ikke mere. "Gider du at tage over?" Spøger jeg Luke "Hvor lang tid skal man ryste" Spøger han jeg trækker på skuldrene og tager den og vender den rundt "10 minutter" Siger jeg jeg magter ikke mere amen forhelvede hvem fanden har lavet det her. "jeg kan kraftedme ikke få det lorte låg af" Siger Luke okay det her er jo dømt til at gå galt jeg prøver og nu sidder det jo fast så det er jo super.
Vi har enlig fået lortet ud og er igang med at stege dem. Ethan er igang med noget bacon og æg så det skal nok blive godt, og de her pandekager jeg kommer aldrig til at lave det igen. Pigerne de sover tror jeg så dem skal vi også lige have vækket.
Vi har fået vækket pigerne og vi sidder og spiser morgenmad. Det smager overraskende nok godt, men jeg tror aldrig at jeg kommer til at blive kok.Så ja og lige nu er vi ved at snakke om hvilke pister vi skal køre, jeg ved faktisk ikke hvad jeg køre. Udover at jeg ved at jeg skal køre rød og blå, men Victoria og Alison har snakket om at tage den sorte. Men jeg tvivler på de reelt gør det, "Allesammen vi har noget vi skal gøre" Siger Victoria alle pigerne griner hvad fanden har de nu gang i hun går ind på værelset og finder noget frem. Hun kommer ud med shots og glas "Wuuuhhu alkohol" Siger Emma begejstret jeg griner typisk at vi skal have alkohol Alison elsker alkohol jeg smiler "Og de skal bundes Victoria" Siger Alison jeg griner Victoria kan ikke drikke shots eller jo, men de her shots glas er jo kæmpe. Hun hælder op og giver det til alle "Skål for en god ferie" Siger Alison vi klinker glas og bunder shit de er sure det er helt vildt vi griner alle og begynder at tage ud.
Vi er igang med at skifte til ski undertøj og hold nu op Victorias krop shit. Jeg elsker hende og sorry, men jeg får jern på nu jeg går over og krammer hende bagfra. "Skat" Hun krammer mig tilbage og jeg kan se rødmen i hendes kinder.
Da vi har taget det her alt for tæt sidene undertøj på, tager vi jakke og bukser på og vi er på vej ud af døren. Vi skal mødes med de andre hvilket vil sige Jayden og hans klamme venner jeg kan dem ikke. Victoria kommer over og giver mig en krammer "Hva så smukke" Siger jeg hun smiler ind mod mit bryst "Jeg savner dig bare" Jeg smiler "Jeg savner også dig" Hun smiler jeg kigger på hende og kysser hende det ender ud i et snav."Skat vent gem det til senere" siger hun hendes hænder på min krop, det brander jeg har aldrig haft så meget lyst til en pige som jeg har til hende. Ski undertøj på hendes krop er noget af det mest sexede det strammer ind så man kan se hendes perfekte krop. Og den røv shit man jeg får sgu jern på nu "Din røv er god" Siger jeg hun rødmer "Mus lad så vær med det der jeg hader det" Jeg griner jeg ved hun hader at blive komplimenteret, men jeg kan ikke lade vær hun er bare så pisse smuk. Hun ligner en halv million og hun er min og kun min.
Vi er kommet ud på pisterne og drengene og jeg køre rød og pigerne køre blå. Jeg savner allerede Victoria, før anede jeg ikke hvad det ville sige at være i et forhold. Og jeg havde enligt tænkt mig at være alene for altid. Jeg skulle aldrig i mit liv giftes eller noget som helst andet og at være i et fast forhold det var nærmest som døden. Men at blive gift med Victoria det kunne overvejes jeg kan godt forstille mig det Victoria Williams det lyder ret godt.
Victorias synsvinkel
Pigerne og jeg køre i en okay god fart ned af pisten. Vi er endt ud i at snakke om sex ja vi har ingen grænser eller jo. det havde jeg hvis man for et år sidden havde nævnt det for mig ville jeg have sagt at det var det klammeste i hele verden. Og at jeg aldrig skulle have det. Men nu shit det gjorde ondt, men smerten gik hurtigt væk og det var fantastisk. Jeg kan slet ikke komme tæt nok på ham jeg er afhængige af ham. "Skal du have noget i aften?" Spøger Alison jeg griner "Det kan godt være" Siger jeg og smiler "Søde jeg har noget med til os alle eller kun os piger" Siger Emma åh nej jeg håber ikke at det er et eller andet grænseoverskridende undertøj. Jeg har købt to sæt og pigerne skal lige hjælpe lidt med hvad der er pænest. Jeg kunne ikke bestemme mig for hvilket sær jeg ville have på. Vi griner og snakker hele vejen ned.
Da vi kommer ned står fucking Jayden der og amen ad jeg magter ham ikke. Vi køre uden om og venter på drengene.
Vi har allesammen stået på ski og Alison og jeg er på vej op på den sorte pist. Da vi er kommet der op køre vi ned, men min ski klikkede af. Så jeg skal ind i skoven og lede efter den. Jeg kan simpelthen ikke finde den lorte ski. Så jeg render rundt med en skistøvle og en ski på den anden fod og jeg kan bare ikke finde den skide ski.
Matthews synsvinkel
Alison kommer ned, men hvor fanden er Victoria. "Hvor er Victoria" Spøger jeg hun kommer hen "Øhm det ved jeg ikke hun kommer nok lige om lidt" Siger hun. Vi venter og venter og venter og venter, men hun kommer ikke det er begynd at blæse virkelig meget og vi skal til at gå ind i hytterne, det trækker op til en snestorm. Og hun er ikke kommet Luke har kørt den sorte pist for at se om hun var der, men det var hun ikke. Hvor fanden er hun jeg begynder for real at blive bekymret nu, især fordi at lærene har sagt at vi skulle gå i hytterne omgående. Og vi er på vej tilbage uden Victoria og jeg er ligeglad hun skal findes.
Klokken er lige nu 9 om aftenen og vi er alle virkelig bekymret. Lærene siger de er på vej ud og lede efter hende, men jeg tager afsted fuck det. Hun skal ikke fryse ihjel og det er hvad -9 grader og blæsten er kold.
Jeg køre ude ved skoven tæt ved pisterne "Viictoriaa" Min stemme er helt lille ude i den her storm den er jo sindsyg. Hendes telefon går direkte på svaren og jeg ved at hun har haft den med, men hvorfor går den på svaren og hvor fuck er hun?
----------------------------------------
Ja hvor er hun henne og bliver hun fundet?
Der var lige et kapitel til jer.😍
kh Dicte
YOU ARE READING
What is real Love?
Teen FictionWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...