Gravid?!

133 10 4
                                    

❌❌❌(Vigtig besked i bunden)❌❌❌

Victorias synsvinkel

Idag er drengene taget ind til Madrid for at se en eller anden fodboldkamp så pigerne altså Leah Lana og jeg er alene hjemme. Det var ikke med Matthews gode vilje at han skulle efterlade mig, men jeg pressede ham nærmest ud af døren. Idet samme kommer Lana ind af døren "Victoria kan vi lige snakke?" Jeg nikker og hun lukker døren efter sig og sætter sig ned ved siden af mig , jeg bliver lidt nervøs ikke fordi "Er det alvorligt?" "Ja eller jo det er det" "Sig frem" "Jo altså, hvornår har du sidst haft din menstruation?" Øhm ja "Det ved jeg ikke Juni måned tror jeg" Hun nikker hvor fanden vil hun hen med det, "Har dig og Matthew øhm haft ja siden Juni?" Hvor vil hun hen med det, og ja der var jo lige en smutter her den første Juli, men hvad vil hun med det "Ja vi havde den 1 juli" Hun nikker "Og din menstruation er ikke kommet siden og du har kvalme dine bryster er vokset, har du taget på?" Fuck Fuck Fuck, jeg er måske gravid det er det hun tænker på hvilken dato er det idag? Jeg tænder min telefon den 31 juli og min menstruation skulle have været der for hvad 3 uger siden. "Det ved jeg ikke, men jeg er jo måske gravid" Jeg aner ikke om jeg skal være glad eller ked af det og hvis jeg er hvordan vil Matthew så reagere "Kom vi går ud og tjekker det" Hun tager min hånd og går med mig ud på badeværelset og finder en vægt frem "Okay hvor meget vejede du sidst inden?" Jeg aner det sgu da ikke jo 54 kilo fordi jeg jo havde den der forbandede spise forstyrrelse, så manglede jeg jo at tage 2 kilo på for jeg plejer at veje 56 kilo.

  "54 kilo" Hun nikker jeg trækker op i min t-shirt en lille bule fuck fuck alt tyder jo på at jeg er gravid jeg begynder at tælle Juli,August, September, November, December, Januar, Februar, Marts, April  så hvis det passer så er det til April. Jeg stiger op på vægten "55, 5" Jeg har taget på "Har du bryst spændinger?" Spøger Lana jeg nikker det har faktisk gjort lidt ondt "Lidt" Hun nikker "Jeg tror i skal have fat i en graviditets test" Jeg nikker hun ligger armene om mig "Det skal nok gå" jeg nikker altså han har jo sagt at han håber at jeg blev gravid, men lige nu jeg føler mig bare så uforberedt eller ja. Men jeg er jo heller ikke ked af det bare chokeret, Lana trækker mig ud af rummet og ud i køkkenet "Se her nu tager du noget cola og trækker vejret det hele skal nok gå" Jeg nikker "Jeg er heller ikke ked af det bare chokeret" Hun rækker mig en cola jeg åbner den og drikker lidt af den "Det forstår jeg godt, men jeg skal være faster" Siger hun og lyser op, jeg skal være mor mor det lyder fremmede for mig. 

"Lana pleas ik sig det til nogen hverken din mor eller nogen" Hun nikker "jeg lover at jeg ik siger det til nogle" Hun krammer mig tæt ind til sig "Skal vi finde en graviditets test?" Jeg smiler "Ja lad os det" Vi sætter os ind i bilen Lana køre og jeg ja sider og mit hoved er ved at eksplodere hvordan vil Matthew tage det bliver han sur eller og i det samme ringer Lanas mobil og den går over bilen så ja super og gæt hvem det er. Hun tager den "Hey Brother" "Hej Lana er Victoria med dig?"  "Ja hun sidder faktisk lige ved siden af mig" For fuck helvede satan da også jeg er så dårlig til at skjule ting for ham. "er du okay baby?" "Ja jeg har det fint" "Er du sikker?" "Ja jeg har det fint Lana og jeg er bare på vej ud at handle det er det, skal i ikke ind og se fodbold?"  Spøger jeg i en lidt for lys tone, men jeg er ved at gå lidt i panik, jeg håber bare at vi snart kan skifte emne. "Jo, men jeg ville bare lige tjekke op på dig om du var okay, og er du sikker du lyder underlig" "Skat jeg har det fint, du skal ikke bekymre dig okay? Nyd nu den fodboldkamp og lad vær at bekymre dig jeg er i gode hænder jeg skal nok ringe hvis jeg for det skidt" Siger jeg lettere panisk "Okay, men er du sikker på at du er okay du lyder underlig" "Ja alt er i den skønneste orden" Eller noget du skulle bare vide at vi lige nu er på vej ud efter en graviditets test  "Hvis du siger det baby, elsker dig okay, du ringer hvis der er noget?" "Ja skat det gør jeg hyg dig og lad vær at bekymre dig om mig jeg er i det bedste selvskab" Han trækker vejret dybt "Ja okay, ses baby" Og Lana lægger på vi er ved supermarkedet og lige der kommer der en dame med en barnevogn tænk at det kan blive mig om 8 måneder. Shit man det er jo en måned jeg går lidt i panik fakisk, men jeg er også glad for det fordi jeg ja det føles bare så rigtigt og vi har jo styr på vores liv sådan da. Vi har en lejlighed biler faste jobs og ja det er jo ikke fordi vi står uden tag over hovedet og uden løn og ikke er sammen og skændes.

Vi kommer ind i supermarkede og de har et udvalg af forskellige graviditets teste vi tager 2 da jeg gerne vil være helt sikker eller så sikker som man nu kan være. Vi går hen og betaler og køre tilbage jeg ved slet ikke hvad jeg skal føle lige nu jeg tror lidt jeg er det hele lige nu, men mest glad. 

Vi er kommet tilbage og Leah sidder ude i køkkenet "hej piger hvor har i været?" Fuck hvad er en god løgn vi, men Lana kommer mig i forkøbet "Vi var i supermarkedet for at købe mælkesnitter,men det havde de ikke" Jeg ånder lettede op, men det er ret så skræmmende at tænke på hvor god hun er til at lyve "Når okay, men jeg tænkte på om vi ikke skulle tage ud og spise frokost her om noget tid" Vi nikker "Jo lad os det det kunne være rigtig hyggeligt" Vi går oven på og ud på toilettet Lana låser døren og rækker mig testen, jeg skal faktisk tisse så det passer jo meget godt. Jeg tisser på testen og ja ligger den på bordet nu skal tiden bare dræbes 10 lange minutter shit man. "Hvad tror du dine forældre vil sige til at du er gravid?" Spørger Lana fuck det har jeg slet ikke tænkt på og jeg gider faktisk heller ikke tænke på det jeg snakker jo ikke med dem mere "Det ved jeg ikke og jeg vil faktisk heller ikke vide det" Hun smiler og nikker "Jeg tror og ved faktisk at Matthew ikke bliver sur, han elsker dig så meget og jeg tror bare at han vil blive glad" Jeg nikker det tror jeg faktisk også, men jeg er stadig pisse bange for hvordan han vil reagere. 

Endelig fucking de længste 10 minutter i mit liv jeg tør næsten ikke kigge, men jeg kigger og den er.....


Positiv vi tager en til for at være på den sikre side og den siger fandeme også positiv jeg smiler jeg skal være mor, men hvordan fanden skal jeg sige til Matthew jeg er gravid

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Positiv vi tager en til for at være på den sikre side og den siger fandeme også positiv jeg smiler jeg skal være mor, men hvordan fanden skal jeg sige til Matthew jeg er gravid. Jeg er ved at tisse i bukserne, jeg har ærligt mest lyst til at sende ham en sms hvor det står. Men nej det er for nej det går ikke, men  hvordan fanden skal jeg få det sagt. 

_______________________________

Ja det er jo spørgsmålet hvordan siger man det? 

Hvis i har ideer til hvordan hun kunne sige det må i meget gerne skrive det i kommentaren. Og undskyld for at i ikke fik de kapitler jeg havde lovet igår, men faldt i søvn såå sorry, men de kommer i dag lover det og tak for 3k i er for syge jo af hjertet tak❤❤ men hvis i ikke har bemærket det så har jeg lige lagt første kapitel op af fra Aalborg til Hellerup og jeg har selv lavet forsiden jeg er ret så stolt thi hi🤣🤣😱

men igen hvis i har en ide til en sjov måde Victoria kan fortælle Victoria det så skriv det nede i kommentaren. Så er i dejlige det ville være dejligt! 

Husk at tjekke Fra Aalborg til Hellerup ud og giv den kærlighed jeg skriver den om så håber i kan lide den! 

Husk at stemme det ville gøre mit hjerte endnu mere glad! 

What is real Love?Where stories live. Discover now