Victorias synsvinkel
Vi er lige kommet tilbage fra weekend tilbage på collage det har været den vildeste weekend. I weekenden har jeg både mødt hans familie eller det meste af den. Og vi har fået købt ny bil til Matthew hvilket var virkelig så sjovt at se familien Williams købe nye biler. Det startede med at det kun var Matthew der skulle have ny bil, men det blev til at hans søskende også fik nye da de fik rabat. Også prøvede de at få mig til at gå med til at jeg også skulle have en ny bil, men nej det går ikke, jeg valgte at sige nej. Hvilket jeg er glad for,jeg har virkelig været i tænkeboks idag jeg vil gerne sige ja til at flytte i lejlighed, men det modsiger virkelig også bare alt det min mor og far har sagt. Men jeg tror at jeg er kommet frem til et svar fordi jeg savner at vågne op med ham jeg elsker bare alt det vi gør sammen og ja det ville vi bedre kunne gøre i en lejlighed. Men ja idag er det bare slap af dag det er søndag og ja idag skal jeg vidst bare slappe af. Idet samme for jeg en besked fra min mor.
Mor- Hej skatter vil du med ud at spise frokost vi giver❤
Mig- Ja er det bare os 4 eller??
Mor- Ja vi henter dig klokken 11:30
Mig- Super
Gad vide hvad vi skal snakke om jeg er virkelig nervøs, klokken er hvad 10 og jeg magter ikke noget. Matthew er nede og træne med drengene til fodbold også skulle de vidst ud og spise bagefter,så ja og pigerne de er ikke kommet endnu så ja jeg er pænt alene. Jeg har fået lavet afleveringen der skal afleveres imorgen og den var pretty easy. Og matematik lektierne er done så ja nu er der ikke flere lektier og det manuskript der skulle læses igennem til tirsdag har jeg læst og skrevet udtagelser til. Jeg ved at jeg burde fortælle mine forældre om mine sommerferie planer, det skal vi jo nok også snakke om. Jeg beslutter mig for at skrive en sms til Matthew.
Mig- Hej skat, mine forældre har inviteret mig på frokost😍 Vi ses senere elsker dig😘😘
Jeg trykker send og putter min telefon ned i tasken. Jeg finder noget tøj og begynder at gøre mig klar.
Da jeg har taget tøj på og børsted hår er jeg klar, men den er kun halv 11 så jeg har jo god tid. Jeg har tænkt mig at fortælle Matthew idag at jeg gerne vil flytte i lejlighed med ham. Så jeg må jo tage mig sammen og gøre det.
Klokken er blevet 20 over 11 og jeg venter enligt bare på at mine froældre kommer og henter mig. Og der kommer mine forældre kørende, jeg sætter mig ind og guess what. Der sidder Mary-Kate og Louis hvorfor eller ikke at jeg har noget imod det, men kunne det ikke bare være os 4. "hej Vikki du ser godt ud" Siger min mor jeg smiler "Tak mor" Jeg sætter mig ind ved siden af Mary-Kate jeg ved ikke der er bare et eller andet over hende. Jeg kan ikke forklare hvad, men der er noget vi køre hen mod en lækker diner i newyork. Hvor vi sætter os ind og spiser "Når allesammen vi vil bare gerne dele at hvad vi skal i sommerferien" Siger min mor og smiler jeg kan vel ligeså godt få det ud snart "Ja hvad skal vi?" Spøger Louis "ja nu skal i høre vi tænker at tage til Jacksonville og derefter Sandiego, så vi skal være afsted i ialt 3 uger" jeg smiler de uger vi skal afted til er ugerne efter at Matthew har inviteret mig på ferie med hans familie. Og den 3 uge har jeg inviteret Matthew på ferie så ja det her bliver ret så kreds. "Ja jeg er blevet inviteret på ferie af Matthew og hans forældre til europa så det skal jeg de første 3 uger af ferien og den sidste uge med jer kan jeg desværre ikke tage med på da jeg gav Matthew en rejse til Lissabon" Siger jeg stille jeg kan mærke deres blikke på mig, min far tager ordet "Okay, super, men hvad med sommerhus??" Spøger han fuck sommerhus det havde jeg glemt vi plejer altid at være i sommerhus den sidste uge af sommerferien. Og det er familie tradition så ja nu kommer der drama i familien for den tradition er hellig. "Øhm ja det er lige det det kan jeg jo så ikke" Jeg kan se vreden i min fars øjne og ja nu for jeg dårlig samvittighed.
"Ej Victoria det er simpelthen ikke okay du vidste det lå der det gør det vær eneste år og det har det gjort siden tidernes morgen, så må du ligge den ferie en anden weekend" Siger min mor hårdt "Undskyld mig, men jeg er voksen så i bestemmer selv hvad jeg gør og hvad jeg ikke gør så nej jeg er ikke egoistisk jeg vælger det som jeg har lyst til okay?" Siger jeg halv irriteret min far kigger iskold på mig resten af middagen forløber akavet. Og da jeg finder ud af at Mary-Kate også skal med på ferie bliver jeg lidt mere irriteret ikke at der er noget galt idet. Men det er bare ikke sjovt det her jeg kan ikke lide det.
Ligepludselig siger Mary-Kate "jeg bliver hentet her nu så vi ses" Hun kysser Louis farvel og siger så "Victoria, kommer du ikke lige med?" jeg nikker, men hvorfor vil hun have mig med ud burde det ikke være Louis. Vi går om i en baggår ligeså snart vi er ude fra synsvinkel for jeg et bind rundt om munden og min hænder bliver ført i om og bundet fast. det hele går så stærkt at jeg ikke når at registrere det. Jeg skriger og sparker og slår, men hun holder mig fast. "her er hun" Siger hun kold mit hoved bliver løftet op og jeg kigger lige op i et par kolde øjne.
_________________________________
Så var der lige et kapitel mere til jer der ude 😘
husk at stemme
YOU ARE READING
What is real Love?
Teen FictionWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...