Vi køre ind på parkeringspladsen der holder mega mange. Jeg begynder straks at blive nervøs, jeg håber bare at det bliver godt jeg stiger ud af bilen og tager mine ting. Min mor omfavner mig "Jeg kommer til at savne dig Victoria" Jeg smiler "Jeg kommer da sikkert også til at savne dig" Jeg går over til min far han giver mig en high five "Du kan godt" Han trækker mig ind i et tæt knus jeg smiler og vinker farvel til dem. Jeg kommer ind jeg går udfra at jeg skal finde kontoret, da jeg ikke aner en skid om hvor fanden jeg skal hen. Jeg følger pilene til kontoret , jeg kommer ind i et lille vente værelse tror jeg. Jeg beslutter mig for at banke på døren til kontoret "Kom ind" Jeg går ind der sidder en lidt ældre ind min mor som jeg går ud fra er skoleinspektøren "Jeg hedder Victoria Amelia Xavie og jeg er ny her" Hun taster noget ind på sin computer "Ja Victoria nu skal du høre du skal gå i X klassen og her er en liste med dem ,du skal gå i klasse med" Hun rækker mig et stykke papir med billeder af dem jeg skal gå i klasse med. "Du skal bo på værelse 1012 på X gangen sammen med en rigtig sød pige, her er dit skema" Hun rækker mig et skema og et papir med et kort over hele skolen. "Tusinde tak for hjælpen" Shit denne her skole er forvirrende jeg tænker at jeg følger pilene da jeg endelig finder pilene med bogstaverne "X, Y og Z" også skal jeg jo så bare finde sove gangen.
Jeg finder mit værelse og går stille derind der sidder en pige med mørkt hår hun ser sød ud "Hej jeg hedder Alison, vi skal dele værelse" Jeg giver hende min hånd "Jeg hedder Victoria godt at møde dig" Vi går i gang med at pynte lidt op så der ikke er så bart vi har hver sit værelse og en slags stue.
Mit værelse
Alisons værelse
Badeværelse
Stue bare forstil jer det uden plakaterne
Alison
"Ej det er da blevet meget hyggeligt" "Ja det syntes jeg også" "Jeg håber vi skal gå i klasse sammen" Jeg kigger ned på klasse listen da et navn popper op på papiret Matthew Williams, OMFG om jeg magter ham. Der står på info sedlen at vi skal mødes i gymnastiksalen om 10 minutter, vi går sammen der ned. Da vi kommer ned til gymnastik salen er der en helveds masse menesker ,og en hel masse larm vi finder et sted og sætter os ned. Da alle er kommet stiller rektor sig op og holder en laaang tale om hvad man må og hvad man ikke må og fortæller om forskellige aktiviteter skolen udbydder som fx Amerikansk Football, Football, cheerleading, basketball, baseball og dans. Da hun endelig giver os lov til at gå er der kun 10 minutter til at der er aftensmad så ja det er jo bare fantastisk. Vi går ned i spisesalen vi finder et ledigt bor og sætter os ned "Hvad synes du om det indtil videre?" "Lidt forvirrende, men det skal vi nok bare vende os til" I det samme kan jeg høre en flok piger komme gående jeg vender mig rundt åh du gode gud. Jeg kan lugte det er divaerne ad fy for helvede en klam parfume de komme hen til bordet og kigger på os "Øhh undskyld os,men her vil vi gerne sidde" Jeg kigger på hende "I er da velkommen til at sætte jer ned der er massere plads" "Øhh nej move it girls" Hun vifter med sine lange lyserøde negle "Næ vi var her først" Hun fnyser irriteret jeg kigger koldt på hende der kommer nogle drenge der råber "Amber, har du ikke fået bordet?" De kommer tættere på og der er han Matthew og hans slæng "Nej ikke endnu sweete" Ad fy for den lede jeg kan smage gallen i munden Sweete ad "Vi giver os ikke vi var her først så i kan bare finde et andet bord" Han kigger undersøgende på mig og jeg kan se han kan genkende mig pis.
_________________________
Husk at stemme
YOU ARE READING
What is real Love?
Teen FictionWhat is real love? Victoria bor i NewYork , men hvad så når hun møder newyorks største player på sin arbejdsplads? Uddrag fra bogen= "Vil du med?" Jeg kigger på ham han må da være sindsyg døren står åben "Nej tak jeg tror bare jeg tager bussen" Han...