De bukser

171 9 0
                                    


Victorias synsvinkel

Jeg overvejer det et kort øjeblik. Men ja forhelvede jeg rækker hånden op "Victoria" "Må jeg godt, gå på toilettet?" "ja, det må du gerne" Jeg går ud ud fra klasselokalet, og ud til mit skab, og der står han jeg løber hen mod ham. Jeg hopper op på hans hofter og kysser ham.


Matthews synsvinkel

Der er hun i de strammeste jeans, hun hopper op på mine hofter. Shiit det her ender snart lidt galt, jeg bærer hende ud på toilettet. Jeg sætter hende op på bordet, shiit hun kysser godt, "Skat, de bukser det gør noget ved mig" Hun smiler "Det tager jeg som et kompliment, "Det skal du også, du ved godt at du er pisse smuk"  "Shh du taler for meget" Hun ligger sine læber på mine hendes læber er rent magi. Jeg slikker lige så stille på hendes underlæbe for at få lov til at snave hende. Hun giver mig lov vores tunger er ligesom yin og yang, det er så dejligt det her, ligepludselig begynder hun at rode mig håret. Hun slipper mig "skat, jeg har time jeg skal komme tilbage inden de fatter mistanke" "Nej, pjæk" Hun kigger overrasket på mig "Nej, og hvorfor pjækker du?" "Idag var det ikke pjæk jeg blev smidt ud" Hun kigger chokeret på mig "Hvad havde du gjort?" " Vi tager den senere" Hun giver mig et kys og går hun er fucking tavlig hun skulle bare vide hvad de bukser gør ved mig. Min minni me er begyndt at reagere så ja tak skat. 


Victorias synsvinkel

Da jeg kommer tilbage kigger jeg ned på mit bord. Der ligger et stykke papir med et 7 tal på, jeg smiler jeg er tilfreds og glad "Så kan jeg vidst ikke holde på jer længere" Jeg smiler og pakker mine ting sammen og går, jeg går ud til mit skab og lægger mine ting ind i det. Idag er det lektie dag jubiii, mærk ironien, jeg skal lave matematik aflevering, engelsk stil, biologi aflevering. Og det er så det så ja, og nu skal jeg ned og spise den frokost som jeg på ingen måder gider at spise. Idet samme kommer Alison "Hva'så vikki, hvornår fortæller i det til de andre?" "Fortæller hvad?" Hun kigger på mig "Nårr at vi er kærester, det ved jeg ikke lige. Når vi føler for det" "Kom lige med her ud på toilettet" Vi går ud på toilettet, og minderne fra tideligere dukker op i mit hoved. Jeg begynder at smile, jeg kan mærke at jeg rødmer. 

"Hvad er der vikki, du rødmer" "Ikke noget jeg har det bare varmt" Hun ryster på hovedet hun gider tydelig vis ikke at presse det ud af mig hvilket passer mig ganske fint. Vi går ud af toilettet og forsætter ned til spisesalen. Da jeg bliver stoppet af William "Hey smukke, du ser godt ud i dag, din røv ser godt ud i de jeans" Han har bare ingen situations fornemmelse, da jeg vender mig om tager han mig fandeme på røven. "HVAD FUCK HAR DU GANG I?! JEG ER IKKE ET TAG SELV BORD!" Han kigger udfordrende på mig "I now, men du ser bare så godt ud" Jeg ryster frustredrede på hovedet  "Er du okay Vikki?" "Ja, bare ikke sig noget til Matthew han flipper ud" "skal nok lade vær, men hvorfor prøver han at score dig du er sku da langt over hans niveau" Jeg smiler Alison kan sku altid få et smil frem hos alle vi går op der er fucking hamburger. Hvordan kunne de der er ikke flere cheesburgere tilbage jeg fucking dør. En burger uden ost og jeg har ikke flere redbulls. Dagen kunne da bare ikke blive være.  

Drengene har ikke været til frokost i dag hvilket er lidt mærkeligt. Da vi har spist ringer det ud til frikvarter, pigerne og jeg beslutter os får at gå ud og finde drengene.  Vi starter med at kigge på værelserne der er de ikke, men hvor fanden er de henne. Idet samme bliver jeg krammet bagfra "Hey smukke" Jeg smiler og rødmer lidt jeg er ikke god til sådan noget her "Hej, jeg har savnet dig" Jeg vender mig om og putter mig ind i hans arme "Matthew og Victoria, hvad sker der mellem jer to?" Jeg slipper ham hurtigt og kigger på ham jeg aner ikke hvad jeg skal sige, "Ikke sådan rigtig noget" Mumler jeg, Matthew flækker af grin hvilket ender ud i at jeg også for et hysterisk grineflip. Fordi jeg bliver SÅ akavet i sådan nogle situationer, jeg lægger ned i et hysterisk grineflip og jeg kan på ingen måder stoppe det. "KOM nu til sagen!" Siger Ethan, lidt utålmodigt, "Okay, Matthew og jeg er blevet kærester" "OMG SKATTER DET HAR JEG VENTET PÅ TILLYKKE TIL JER" Jeg krammer Emma tilbage "Tak søde, tusinde tak" Jeg rødmer lidt drengene giver Matthew et bro hug "Tillykke Vikki" De giver mig et lidt mere blidt kram, "Tak drenge"   Vi sætter os ned på en bænk "Hvad har du af planer i aften smukke?" "Lektier, lektier og atter lektier" "Har du spist frokost?" "Ja, en hamburger"  "Godt, hvad med at vi to holder lektie date her i aften, når jeg har været til fodbold træning" Han har armene rundt om mig, "Det kan vi da godt, hvad skal du lave af  lektier?" "Den der Geografi aflevering til imorgen"  Jeg smiler jeg er færdig med den jeg skal bar rette den. 

What is real Love?Where stories live. Discover now